Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
TM gaat ook voor mij koken maandag en hij heeft niet eens gevraagd of er dingen zijn die ik niet lust

Heb BE nog niet gespot op RP....;-]
hier ook wolken.........
Goeiemorgen allemaal!

Ik leef nog hoor, druk weekend gehad en nu weer ff bijlezen (best wel veel eigenlijk, leuk!), ook wat spannende (potentiele) dateverhalen.

Ik ben vrijdag dus met vriendin naar theater geweest. Optreden van Queen, of beter gezegd imitator natuurlijk. Even wennen in het begin, maar als je door die fase heen bent, is het genieten. Daarna hefitge kroegentocht gedaan. In eerste kroeg meteen al een groepje jongens (met nadruk op jongens) bij ons, die maar niet geloofden dat wij al 38 (vr.) en 42 (moi) waren..zegt 1 jongen tegen mij, vol verbazing, 'mn moeder is ook 42'. Was erg grappig. Uiteindelijk in tent beland, waar ik wel vaker kom, maar nooit op vrijdagavond. Word ook wel de 'pick up' of 'laatste hoop' genoemd. Nou, dan weet je het wel. Aandacht is leuk, maar teveel is killing...niet normaal meer.Het is zon leuke tent, live muziek, leuke sfeert, dus jammer dat dat hele versiercircus er zo dik bovenop ligt. En als het nou jammiejammie mannen waren, nou nee. Dus vriendinnetje en ik zijn keurig manloos onze grot weer ingeslopen.

Gisteren heerlijk terrasjesweer natuurlijk.

En nu weer zon heerlijk zonnige zondag, twijfel nog wat ik zal gaan doen.

Miranda, welkom terug! Spannend je date morgen.

En WM, ook al zoiets spannends. Zou je dat wel doen, voor hem koken? Lijkt mij dubbele stress nl.

Jammer dat Mozz. haar date beetje te desperate was, maar die gouden bal is wel unieke actie. Nog maar 2 to go dus!

Voor de rest, ook
Ja ik vind koken heel erg leuk om te doen...dus ja dat durf ik wel! Maar altijd handig om te vragen of hij iets niet lust. Straks ga ik zalm maken en lust hij dat niet. Beetje lullig.

Ow had nog niet eerder een kat gehoord met een elastiekjes fetisch....ik vind het soms redelijk irritant moet ik zeggen. Maar heb toch een beetje de plank misgeslagen volgens mij met mijn kat op te voeden....

Maar vroeger heb ik ook nooit gedate....dat liep gewoon zo...
Haha, die jongen met 'mijn moeder is ook 42'! Hilarisch! Jammer dat er niks voor je tussen zat, maar zo te horen wel leuke avond gehad!

En die elastiekjesfetish is soms wel irritant ja... Mijn kat wordt er ook steeds feller in de laatste tijd. Zodra ze mijn arm ziet moet ik 'm snel verstoppen, anders heb ik weer tandjes in mijn vel staan.

Ben toch nog even aan het shoppen op RP geslagen... alsof ik niet al genoeg te doen heb! Ik lijk wel gek! Maar als echte nederlander moet ik natuurlijk wel gebruik maken van dingen die gratis zijn.

Pfff... en sommige mannen kunnen ECHT niet schrijven zeg, dit kreeg ik net binnen:

hmm geen foto geen rectie foto komt er als jij mij kan zien ik zie jou maar dat kunne alle ik wil jou mezelf laten zien zodat jij niet onder alle valt ;) dat is hem daarom vind je hem niet omdat hij alleen voor jou bestemd is ;) emailadres voeg me toe als je me beter wilt leren kennen ;)nou wie weet spreek ik je dan tot spreeks ;)

Tssss....
Moz...... Ik las het eerste zinnetje van berichtje al helemaal fout......ipv rectie las ik erectie ....dat zou me toch een zin worden:

hmm geen foto geen erectie foto

Nou ik neem aan dat je die niet gaat toevoegen
quote:Mozzarella schreef op 28 september 2008 @ 12:41:

Pfff... en sommige mannen kunnen ECHT niet schrijven zeg, dit kreeg ik net binnen:

hmm geen foto geen rectie foto komt er als jij mij kan zien ik zie jou maar dat kunne alle ik wil jou mezelf laten zien zodat jij niet onder alle valt ;) dat is hem daarom vind je hem niet omdat hij alleen voor jou bestemd is ;) emailadres voeg me toe als je me beter wilt leren kennen ;)nou wie weet spreek ik je dan tot spreeks ;)

Tssss....

nou, ik zou her voor gaan hoor mozz. BE: eat ur heart out!
Bedankt he Xenia!

BE heeft mozz een berichtje gestuurd...... BE is goed in zoeken en denkt dat hij aar heeft gevonden op RP zonder ook maar 1 vraag te stellen.
Haha...BE krijgt het nog druk met de Viva Forum Dames Dates
quote:winkelmandje schreef op 28 september 2008 @ 12:55:

Haha...BE krijgt het nog druk met de Viva Forum Dames Dates

Oh welke dates heb ik dan al dan?????

Volgens mij nog niet 1 hoor......
Jammer BE, ik ga voor die meneer met het erectiebericht

*gaat gauw naar RP om te kijken of ze berichtje heeft van BE*
En en en en en en en en Moz?
*grijns*
JA dus.....
DETAILS PLEASE
quote:Blue_Eyes schreef op 28 september 2008 @ 12:52:

Bedankt he Xenia!

BE heeft mozz een berichtje gestuurd...... BE is goed in zoeken en denkt dat hij aar heeft gevonden op RP zonder ook maar 1 vraag te stellen. Stalker
BE, ben jij zo goed in zoeken of ben ik zo makkelijk te vinden

En hij heeft zelfs TWEE van die mooie blauwe ogen!
en een gouden bal(len)?
quote:Mozzarella schreef op 28 september 2008 @ 13:21:

BE, ben jij zo goed in zoeken of ben ik zo makkelijk te vinden

En hij heeft zelfs TWEE van die mooie blauwe ogen!

Met een paar aanwijzingen en wat zoek werk is het niet zo moeilijk hoor. En als ik zo onbescheiden mag zijn kan ik best goed zoeken.......

BE denkt dat er alleen maar mooie vrouwen op dit forum rondlopen.
Be....heeft mij nog nooit gezien!!! hihihi....want ik sta ook niet op RP....
*gaat nu BE zoeken op RP*
*komt in zoektocht man met gevangen grote vis op foto tegen en die zegt dit*

BESTE DAMES,

ik hou het voorlopig even voor gezien hier op RP, ik vind dit toch de omgekeerde wereld van iemand leren kennen en ga het liever op de 'normale' manier proberen. Ik wens een ieder veel succes met het zoeken naar hun: -aanvulling en niet een -invulling, HAHAHA, "dames" wordt toch eens origineel als je dat ook van je toekomstige vent verwacht, maar goed.

Ik ben er niet meer om dat te zeggen. Alleen nu nog even, ohja, en die hartjes, die zijn toch als een eerste knipoog van: " hee, ik vind jou wel leuk", dus straf dat niet af door te zeggen: "dat vind ik zo makkelijk, daar reageer ik niet op hoor".

Dan heb je toch iets teveel noten op je zang of je begrijpt dit spelletje niet mijns inziens. Maar goed ik begrijp het waarschijnlijk zelf niet, maar dat geeft niet. Ohja, en als iemand dan reageert heb dan op zijn minst het fatsoen om op die button van " geen interesse" te drukken. Die ander heeft ook de moeite genomen om te reageren en dat weet die ander ook waar hij of zij aan toe is, wel zo netjes, niet!. Er lopen heel wat mooie snoetjes rond zonder manieren..... dat heb ik wel gemerkt. Nou en voor al die andere mensen die een geweldig rijm, origineel verhaal, betoog, introductie hebben verzonnen: het ga jullie goed, maar jullie hebben dit medium mijns inziens niet nodig, daarvoor zijn jullie leuk genoeg.

Dus ga eens wat vaker de kroeg in, wie weet kom ik je dan nog eens tegen en kunnen we zien of er gelijk een echte klik is, ipv van het geluid van je toetsenbord.

Ik zou zeggen SUCCES! Gr.

quote:Miranda01 schreef op 28 september 2008 @ 13:52:

*komt in zoektocht man met gevangen grote vis op foto tegen en die zegt dit*

BESTE DAMES,

ik hou het voorlopig even voor gezien hier op RP, ik vind dit toch de omgekeerde wereld van iemand leren kennen en ga het liever op de 'normale' manier proberen. Ik wens een ieder veel succes met het zoeken naar hun: -aanvulling en niet een -invulling, HAHAHA, "dames" wordt toch eens origineel als je dat ook van je toekomstige vent verwacht, maar goed.

Ik ben er niet meer om dat te zeggen. Alleen nu nog even, ohja, en die hartjes, die zijn toch als een eerste knipoog van: " hee, ik vind jou wel leuk", dus straf dat niet af door te zeggen: "dat vind ik zo makkelijk, daar reageer ik niet op hoor".

Dan heb je toch iets teveel noten op je zang of je begrijpt dit spelletje niet mijns inziens. Maar goed ik begrijp het waarschijnlijk zelf niet, maar dat geeft niet. Ohja, en als iemand dan reageert heb dan op zijn minst het fatsoen om op die button van " geen interesse" te drukken. Die ander heeft ook de moeite genomen om te reageren en dat weet die ander ook waar hij of zij aan toe is, wel zo netjes, niet!. Er lopen heel wat mooie snoetjes rond zonder manieren..... dat heb ik wel gemerkt. Nou en voor al die andere mensen die een geweldig rijm, origineel verhaal, betoog, introductie hebben verzonnen: het ga jullie goed, maar jullie hebben dit medium mijns inziens niet nodig, daarvoor zijn jullie leuk genoeg.

Dus ga eens wat vaker de kroeg in, wie weet kom ik je dan nog eens tegen en kunnen we zien of er gelijk een echte klik is, ipv van het geluid van je toetsenbord.

Ik zou zeggen SUCCES! Gr.

Wat een meesterlijk verhaal.....wat heb je hem bericht
Heeft geslapen als een os.. pas om half 2 wakker.. Zal er wel aan toe zijn geweest.

Zonde eigenlijk want t is een prachtige dag vandaag.
Miran wat is zijn RP nr ?

Dan moet hij nodig mijn verhaal ff lezen..

BE en ik hebben elkaar al LANGGGGGGGGG gevonden op RP :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven