JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh Sam, haha, ik had net geantwoord op je mail. Bedacht me dat iedereen natuurlijk wel kan mailen dat hij/zij die-of-die forummer is, en dat het handig is als je hier even meldt dat je je hebt aangemeld. Maar je was me te snel af!

(jahaa, strenge privacybewaking hier hoor!)
oh haha, kwam net melden dat ik het echt ben hoor. goede privacybewaking indeed!!
had ik al verteld dat ik zwanger ben van clown bassie?
quote:sam79 schreef op 29 september 2008 @ 12:52:

Oh was jij dat? Tssss. En dat vertel je ons nu pas?

Wel handig tijdens kinderfeestjes, kun je clown Bassie vast met korting inhuren! (als je die akelige absoluut niet kindvriendelijke clown in je huis wilt natuurlijk, brrrr, wat een nare man!)
Heb het topic van Ris niet gelezen. Eerlijk gezegd heeft de kop mij al afgeschrikt. Ik durf niet te lezen. Sla dat soort artikels in tijdschriften ook altijd over.
quote:sam79 schreef op 29 september 2008 @ 12:52:

Ik wist niet dat Clown Bassie dat nog aankon...
Ik ga je ook even mailen, Wen.
je moest eens weten...
Wen: gedaan.
Ja, kan 'ie er nog wel wat van, dat lekkere ouwe ding?

Ieieieieieieieieieieieieieieieieuuuuuuwwwwwwwwwwww.......
Marianne: je hebt mail terug! En Sam, je kunt erop hoor! (nee, niet op Bassie...)
Oei, die was wel heel flauw he?
Lily, wat goed dat je minder gaat werken en dat het gesprek met je baas zo soepel verliep. Zo zie je maar dat je je al snel druk maakt voor niks. Ook fantastisch dat je DE jurk gevonden hebt! Ben erg nieuwsgierig.

Melloo, geen last van maagzuur hier. Heb net de laatste zak met pepernoten (chocolade natuurlijk) uit NL achter m'n kiezen....

Heb wel last van opgezwollen vingers. Ik merk het aan m'n verlovings- en trouwring die ik aan het einde van de dag bijna niet meer af krijg.

Ik werd behoorlijk emotioneel toen ik dat berichtje van Riz vanmorgen las. Toevallig had m'n man het eerder vanmorgen over een programma dat hij gisteren op tv gezien had over moeders die hun kinderen verloren hadden dus toen ik daarna dat berichtje las kon ik amper m'n tranen bedwingen.

Wen, ik ga je ook een mailtje sturen. Goed idee, zo'n prive site.

Voyager, wat ben je creatief zeg, zelf jullie geboortjekaartje ontwerpen! Wel heel leuk, krijg je in ieder geval iets bijzonders.

Vind het ook wel apart om te bedenken dat een kindje bij 26 weken (ben ik morgen) al een goede overlevingskans heeft. Ik las pas dat het bij 24 weken een kleine overlevingskans heeft en ik ga er vanuit dat die kans bij 26 weken dus behoorlijk toegenomen is. Prettig om te weten, maar ik hoop dat onze baby's allemaal nog minstens een paar maanden blijven zitten!

Haha Sam! Las dat artikel en het eerste dat me te binnen schoot was: hoe kan een 30-jarige vrouw nu met zo'n vent het bed induiken. Misschien dat geld de motivatie was. Maarre..... wist nog niet dat jij het was

Nou, ga maar 'ns gezond lunchen na al die pepernoten! Voel me weer schuldig!
Wen, ik heb je gemaild voor de Hyvespagina.
Wat een gezelligheid hier!

En Sam, foei! Een beetje met Bassie rollebollen, bah! Haha. Ik moest echt hardop lachen om Wen dr flauwe opmerking.

Ik heb geen hyves maar zal dr eentje aanmaken speciaal voor dit doel. Binnenkort ff doen.

Vanavond om 1830 de 3d echo, kep er zin an!

Nu weer werken (ja ja en deze week begin ik al met drie halve dagen, hoera! hoera! hoera!).
Trouwens ik had hier net hele grappige google adds over clowns, hehe.
Kitty, bedankt he? Nou moet ik zo naar de winkel lopen voor pepernoten

Lily, leuk dat je ook aan de hyve gaat voor ons! 't Is wel handig om dingen die je hier te herkenbaar maken, ergens kwijt te kunnen. Kan ook met MSN-groepen, maar daar heb ik echt de eieren verstand van.

Heel veel plezier vanavond!
Whahahaha ja ik ook!

Succes en veel plezier vanavond! Enne....toch wel heel lekker zeker, wat minder werken!
woehaaa, ik schiet zo mn koffie tegen het scherm Sam..
quote:Voyager schreef op 29 september 2008 @ 13:28:

Whahahaha ja ik ook!

Was reactie op de google ads..
Zeg dames, zijn er niet een héléboel andere dingen die we nu moeten doen?

Ik ga hééél snel het forum afsluiten!
Zoals daar zijn Lily?

(je hebt gelijk, ik moet aan het werk!)
Wen, heb je een berichtje gestuurd. Ik sta trouwens ook niet op Hyves (wel op Face Book). Zal ook wel een Hyves site aanmaken voor dit goede doel.

Lily, veel plezier met de echo vanavond.
Ik heb je ook al gemaild Wen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven