Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
woensdag 21 oktober 2015 om 16:27
@missyD, snap ik heel goed.. Hopen dat dit de laatste keer was dat je zolang moet wachten en snel een gewone cyclus hebt! 21 dagen is wel heel kort! Zitten er dan wel 14 dagen tussen ovulatie en menstruatie?! Mijn arts zegt dat een normale cyclus tussen 26 en 35 dagen zit.
Ik had het erg leuk gevonden tegelijk met die vriendin zwanger te zijn. Vind het zo vervelend voor haar en gun het haar enorm want ze is ook al heel lang bezig!
Ik had het erg leuk gevonden tegelijk met die vriendin zwanger te zijn. Vind het zo vervelend voor haar en gun het haar enorm want ze is ook al heel lang bezig!
woensdag 21 oktober 2015 om 16:35
Hallo dames,
ik heb hier een paar dagen terug gepost dat ik mijn eesrte ronde clomid had. Op dag 13 op de echo 2 eikes gezien die volgens de gyn op springen stonden. Baarmoederslijmvlies was ook goed. Weet geen mm enzo hoor. Gyn zei dat ze gingen springen in elk geval.
nu voelde ik vanaf dag 10 die eikes echt zitten (branden en steken) in mijn buik. Sinds dag 14 voel ik dat niet meer. Veel minder iig. Mijn redenatie is dus dat vlak na de echo mijn eisprong moet zijn geweest.
is dat logisch? Of werkt het anders?
moet wel progesteron prikken volgende week, maar dat wachten he
ik heb hier een paar dagen terug gepost dat ik mijn eesrte ronde clomid had. Op dag 13 op de echo 2 eikes gezien die volgens de gyn op springen stonden. Baarmoederslijmvlies was ook goed. Weet geen mm enzo hoor. Gyn zei dat ze gingen springen in elk geval.
nu voelde ik vanaf dag 10 die eikes echt zitten (branden en steken) in mijn buik. Sinds dag 14 voel ik dat niet meer. Veel minder iig. Mijn redenatie is dus dat vlak na de echo mijn eisprong moet zijn geweest.
is dat logisch? Of werkt het anders?
moet wel progesteron prikken volgende week, maar dat wachten he
woensdag 21 oktober 2015 om 18:40
Het gaat wel prima hier hoor... Je moet toch weer door. De eerste dag van de Clomid zit er al weer in, volgende week donderdag naar de gyn. Ben wel echt mega-ongesteld nu. Als hierna nog iets zou blijven zitten, dan moet dat een kind van Spiderman zijn zo'n plakkerd haha...
Ik hoop dat de anderen op het wachtbankje meer geluk hebben!
Ik hoop dat de anderen op het wachtbankje meer geluk hebben!
woensdag 21 oktober 2015 om 21:32
@missy dee: een cyclus van 21 dagen is wel heel kort...
@spinnekop: wat fijn dat er mooie eitjes zichtbaar waren! Als ze rond dag 14 gesprongen zijn dan is dat perfect volges het boekje volgens mijn arts. dus het kan, maar is moeilijk te zeggen voor mij of je wel of niet een eisprong hebt gehad. Heb je geen ovulatietesten gedaan?
@myque: wel fijn dat je meteen weer door kan. Hopen op een nieuwe goede ronde
@spinnekop: wat fijn dat er mooie eitjes zichtbaar waren! Als ze rond dag 14 gesprongen zijn dan is dat perfect volges het boekje volgens mijn arts. dus het kan, maar is moeilijk te zeggen voor mij of je wel of niet een eisprong hebt gehad. Heb je geen ovulatietesten gedaan?
@myque: wel fijn dat je meteen weer door kan. Hopen op een nieuwe goede ronde
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
donderdag 22 oktober 2015 om 00:04
Missy ecco volgens mij staat in de bijsluiter dat die testen bij 43% van de vrouwen t goede resultaat geven niet veel dus bij zes dagen voor... Kan ook bijna niet anders stel dat innestelen twaalf dagen duurt maak je dus nog geen hsg aan zes dagen daarvoor ze meten vaak 25ug en dat doen de gewone action testen ook. Heb je getest?
donderdag 22 oktober 2015 om 09:08
Hi meiden,
Ik heb al een hele tijd niet meegeschreven maar wel alles meegelezen! Ik ben nu deze week begonnen met een kuurtje duphaston om mijn menstruatie op te wekken en dan ga ik beginnen met 50mg clomid. Heeft iemand anders hier wel eens een kuurtje duphaston gedaan? Hoe lang duurde het bij jou toen voordat je ongesteld werd? Ik wil nu gewoon snel met de clomid beginnen
Ik heb al een hele tijd niet meegeschreven maar wel alles meegelezen! Ik ben nu deze week begonnen met een kuurtje duphaston om mijn menstruatie op te wekken en dan ga ik beginnen met 50mg clomid. Heeft iemand anders hier wel eens een kuurtje duphaston gedaan? Hoe lang duurde het bij jou toen voordat je ongesteld werd? Ik wil nu gewoon snel met de clomid beginnen
donderdag 22 oktober 2015 om 09:21
quote:therealarya schreef op 22 oktober 2015 @ 09:08:
Hi meiden,
Ik mocht gewoon direct met clomid beginnen zonder eerst ongesteld te worden (ik was al zo'n 3 maanden niet ongesteld geworden).
Zal wel van de gyn afhangen of je direct met clomid mag beginnen of niet...
Hi meiden,
Ik mocht gewoon direct met clomid beginnen zonder eerst ongesteld te worden (ik was al zo'n 3 maanden niet ongesteld geworden).
Zal wel van de gyn afhangen of je direct met clomid mag beginnen of niet...
donderdag 22 oktober 2015 om 09:56
@duna, dit lijkt wel verdacht veel op een aankomende menstruatie. Wel wat vroeg deze keer..
@jc2, fijn! Een zorg minder!
@there, ik heb nooit die kuur gehad. Wel iets anders om m'n menstruatie op te wekken. Dat is bij mij in het zh ook standaard: eerst ongesteld dan starten met clomid. Denk ook om te zien of het slijmvlies wel genoeg groeit.
@jc2, fijn! Een zorg minder!
@there, ik heb nooit die kuur gehad. Wel iets anders om m'n menstruatie op te wekken. Dat is bij mij in het zh ook standaard: eerst ongesteld dan starten met clomid. Denk ook om te zien of het slijmvlies wel genoeg groeit.
donderdag 22 oktober 2015 om 10:25
Knap mygue dat je zo positief door gaat! Hopelijk volgende ronde echt een plakker;)
Missy ecco: dat zou klote zijn! Ik hoop dat het innestelingsbloed is.
Spinnenkopje dat is fijn! Lastige met clomid is dat je eitjes soms groter worden voor eisprong bv 34 mm dus dan is hij later dan je denkt. Altijd ff door seksen dus voor zekerheid:)
Therelaya ik kreeg altijd provera om op te wekken middel wat jij noemt ken ik niet.
Jc2 spannend he
Missy ecco: dat zou klote zijn! Ik hoop dat het innestelingsbloed is.
Spinnenkopje dat is fijn! Lastige met clomid is dat je eitjes soms groter worden voor eisprong bv 34 mm dus dan is hij later dan je denkt. Altijd ff door seksen dus voor zekerheid:)
Therelaya ik kreeg altijd provera om op te wekken middel wat jij noemt ken ik niet.
Jc2 spannend he
donderdag 22 oktober 2015 om 10:38
Das echt klote elmo even huilen vandaag je rot voelen en veel ijs en drop eten morgen weer door naar een nieuw plan! Dit was ronde twee voor jou toch met clomid? Misschien flikt 150 Mg t wel of kun je pregnyl erbij krijgen volgende keer zodat je zeker weet dat je ei'tje springt
donderdag 22 oktober 2015 om 10:40
@ myque fijn dat het weer een beetje gaat met je. Fijn dat je door kan en nu hopen op een mooi resultaat!
@ jc superfijn! Laat het maar snel zaterdag zijn!
@ missy e succes, hopen dat het innestelen is...
@ therealarya ik heb zowel duphaston als primolut gehad. Ik zou het zeker zon 2 weken geven, duphaston slik je 10 dagen. Nog even geduld
Hier: gisteren weer een echo gehad. Deze ronde was weer voor niks. Mocht gisteren gelijk weer met duphaston beginnen en deze ronde weer een verhoging, ik ga nu 150 Mg clomid slikken. Werkt dit niet, worden het volgende ronde injecties. Hoop doet leven
@ jc superfijn! Laat het maar snel zaterdag zijn!
@ missy e succes, hopen dat het innestelen is...
@ therealarya ik heb zowel duphaston als primolut gehad. Ik zou het zeker zon 2 weken geven, duphaston slik je 10 dagen. Nog even geduld
Hier: gisteren weer een echo gehad. Deze ronde was weer voor niks. Mocht gisteren gelijk weer met duphaston beginnen en deze ronde weer een verhoging, ik ga nu 150 Mg clomid slikken. Werkt dit niet, worden het volgende ronde injecties. Hoop doet leven