Clomid ervaringen

09-07-2015 09:02 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl

Wachtbankje:

Duna

Mygue test datum 18-11

Zwanger:

IceAngel

Yentl

Fien86

Lilolalo

Skawa

Korfje
where ever you go, go with your heart
@ Missy_ecco ik heb dan denk ik maar de pech dat ik pas 12-14 dagen na 10 dagen pillen nemen, ongesteld word. Dat zijn in mijn ogen dus 22-24 dagen weggegooid. Mijn schoonzus heeft zelfs een cyclus van 21 dagen...
@missyD, snap ik heel goed.. Hopen dat dit de laatste keer was dat je zolang moet wachten en snel een gewone cyclus hebt! 21 dagen is wel heel kort! Zitten er dan wel 14 dagen tussen ovulatie en menstruatie?! Mijn arts zegt dat een normale cyclus tussen 26 en 35 dagen zit.

Ik had het erg leuk gevonden tegelijk met die vriendin zwanger te zijn. Vind het zo vervelend voor haar en gun het haar enorm want ze is ook al heel lang bezig!
Hallo dames,

ik heb hier een paar dagen terug gepost dat ik mijn eesrte ronde clomid had. Op dag 13 op de echo 2 eikes gezien die volgens de gyn op springen stonden. Baarmoederslijmvlies was ook goed. Weet geen mm enzo hoor. Gyn zei dat ze gingen springen in elk geval.

nu voelde ik vanaf dag 10 die eikes echt zitten (branden en steken) in mijn buik. Sinds dag 14 voel ik dat niet meer. Veel minder iig. Mijn redenatie is dus dat vlak na de echo mijn eisprong moet zijn geweest.

is dat logisch? Of werkt het anders?

moet wel progesteron prikken volgende week, maar dat wachten he ;)
@spinnekop, wat ik merk is dat elk lichaam anders werkt. Dus wat voor mij logisch is hoeft voor jou niet zo te zijn. Eisprong rond dag 14 klinkt niet gek, dus volgens mij kun je het gevoeld hebben!
Het gaat wel prima hier hoor... Je moet toch weer door. De eerste dag van de Clomid zit er al weer in, volgende week donderdag naar de gyn. Ben wel echt mega-ongesteld nu. Als hierna nog iets zou blijven zitten, dan moet dat een kind van Spiderman zijn zo'n plakkerd haha...

Ik hoop dat de anderen op het wachtbankje meer geluk hebben!
Ik heb regelmatig even aan je gedacht myque! Wat ontzettend kl*te. Gelukkig direct weer door! Is die donderdag om te kijken wanneer weer sperma ingebracht gaat worden?
Nee, eerst gewoon follikelmetingen net als jullie. Bij +/- 18,5 mm weer een injectie pregnyl en dan 36 uur daarna de inseminatie.
Dus voor volgend weekend alweer inseminatie! Dat is gelukkig snel!

Ik heb net testen besteld die je 6 dagen voor je menstruatie kan doen. Vraag me af of dat echt werkt. Ik heb ze gewoon besteld omdat ze het goedkoopst waren 😂
Oh en ik lees weer niet goed! Eerst opmeten en dan zien wanneer het tijd is voor inseminatie!
@missy dee: een cyclus van 21 dagen is wel heel kort...

@spinnekop: wat fijn dat er mooie eitjes zichtbaar waren! Als ze rond dag 14 gesprongen zijn dan is dat perfect volges het boekje volgens mijn arts. dus het kan, maar is moeilijk te zeggen voor mij of je wel of niet een eisprong hebt gehad. Heb je geen ovulatietesten gedaan?

@myque: wel fijn dat je meteen weer door kan. Hopen op een nieuwe goede ronde
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Missy ecco volgens mij staat in de bijsluiter dat die testen bij 43% van de vrouwen t goede resultaat geven niet veel dus bij zes dagen voor... Kan ook bijna niet anders stel dat innestelen twaalf dagen duurt maak je dus nog geen hsg aan zes dagen daarvoor ze meten vaak 25ug en dat doen de gewone action testen ook. Heb je getest?
Heb ze net besteld. Ze zullen morgen wel met de post komen. Verwacht zaterdag of zondag m'n menstruatie. Dus zaterdag pas testen.
Had net al een veeg bruine afscheiding.. Niet echt hoopvol! :(
hmmm 😔 kan het nog een innestelingsbloeding zijn? Of moet dat helderrood zijn?
Hi meiden,

Ik heb al een hele tijd niet meegeschreven maar wel alles meegelezen! Ik ben nu deze week begonnen met een kuurtje duphaston om mijn menstruatie op te wekken en dan ga ik beginnen met 50mg clomid. Heeft iemand anders hier wel eens een kuurtje duphaston gedaan? Hoe lang duurde het bij jou toen voordat je ongesteld werd? Ik wil nu gewoon snel met de clomid beginnen
quote:therealarya schreef op 22 oktober 2015 @ 09:08:

Hi meiden,

Ik heb al een hele tijd niet meegeschreven maar wel alles meegelezen! Ik ben nu deze week begonnen met een kuurtje duphaston om mijn menstruatie op te wekken en dan ga ik beginnen met 50mg clomid. Heeft iemand anders hier wel eens een kuurtje duphaston gedaan? Hoe lang duurde het bij jou toen voordat je ongesteld werd? Ik wil nu gewoon snel met de clomid beginnen

Ik mocht gewoon direct met clomid beginnen zonder eerst ongesteld te worden (ik was al zo'n 3 maanden niet ongesteld geworden).

Zal wel van de gyn afhangen of je direct met clomid mag beginnen of niet...
Gisteren goed nieuws ontvangen, het zaadonderzoek van mijn man was heel positief... Dus daar ligt het niet aan ... Met volle moed naar zaterdag, dan doe ik een testje... Ik hou jullie zeker op de hoogte
@therealarya: Ik heb nog nooit iets gehad om mijn menstruatie op te wekken, dus kan je helaas niet helpen..

@jc2: wat fijn! Benieuwd naar zaterdag!
@duna, dit lijkt wel verdacht veel op een aankomende menstruatie. Wel wat vroeg deze keer..

@jc2, fijn! Een zorg minder!

@there, ik heb nooit die kuur gehad. Wel iets anders om m'n menstruatie op te wekken. Dat is bij mij in het zh ook standaard: eerst ongesteld dan starten met clomid. Denk ook om te zien of het slijmvlies wel genoeg groeit.
Knap mygue dat je zo positief door gaat! Hopelijk volgende ronde echt een plakker;)

Missy ecco: dat zou klote zijn! Ik hoop dat het innestelingsbloed is.

Spinnenkopje dat is fijn! Lastige met clomid is dat je eitjes soms groter worden voor eisprong bv 34 mm dus dan is hij later dan je denkt. Altijd ff door seksen dus voor zekerheid:)

Therelaya ik kreeg altijd provera om op te wekken middel wat jij noemt ken ik niet.

Jc2 spannend he
Hoe gaat het met jou duna? En met Belle en famke? Wanneer hebben jullie echo's?
Voila heb mijn bloedresultaat: negatief :( :(

Dus morgen naar de Gyn voor echo.

Ben het ff beu...
@ elmo, dus geen menstruatie en geen zwangerschap. Geen eisprong gehad?
Das echt klote elmo even huilen vandaag je rot voelen en veel ijs en drop eten morgen weer door naar een nieuw plan! Dit was ronde twee voor jou toch met clomid? Misschien flikt 150 Mg t wel of kun je pregnyl erbij krijgen volgende keer zodat je zeker weet dat je ei'tje springt
@ myque fijn dat het weer een beetje gaat met je. Fijn dat je door kan en nu hopen op een mooi resultaat!

@ jc superfijn! Laat het maar snel zaterdag zijn!

@ missy e succes, hopen dat het innestelen is...

@ therealarya ik heb zowel duphaston als primolut gehad. Ik zou het zeker zon 2 weken geven, duphaston slik je 10 dagen. Nog even geduld ;)

Hier: gisteren weer een echo gehad. Deze ronde was weer voor niks. Mocht gisteren gelijk weer met duphaston beginnen en deze ronde weer een verhoging, ik ga nu 150 Mg clomid slikken. Werkt dit niet, worden het volgende ronde injecties. Hoop doet leven ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven