Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 24 oktober 2015 @ 21:14:

[...]

Och wat heeft ie? Wat een ellende joh Aangeboren afwijking aan zijn darmen. Operatie was heftig, maar wel geslaagd. Inmiddels is hij van bijna alle snoertjes en infusen af, dus nu verder herstellen. Het gaat steeds beter.
quote:Bloes schreef op 24 oktober 2015 @ 21:13:

[...]

Mijn zoontje van 12 weken is voor de tweede keer geopereerd. Sinds dinsdag al bij hem aan het slapen. Maar ja, hij slaapt wat meer dan ik.

Aawww, wat rot....

Sterkte met je arme baby.
quote:Bloes schreef op 24 oktober 2015 @ 21:16:

[...]

Aangeboren afwijking aan zijn darmen. Operatie was heftig, maar wel geslaagd. Inmiddels is hij van bijna alle snoertjes en infusen af, dus nu verder herstellen. Het gaat steeds beter.

Jeetje Bloes, heftig hoor.

Zijn de vooruitzichten gunstig?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ah Bloes, wat naar!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2015 @ 21:14:

Moiren haal even de quote van FG weg. Straks is ze zelf weg.Huh? Waar?
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 21:17:

[...]

Huh? Waar?21.11 uur.
quote:Bloes schreef op 24 oktober 2015 @ 21:16:

[...]

Aangeboren afwijking aan zijn darmen. Operatie was heftig, maar wel geslaagd. Inmiddels is hij van bijna alle snoertjes en infusen af, dus nu verder herstellen. Het gaat steeds beter. Oh bah wat naar, zo'n kleintje nog. Maar wel fantastisch dat de operatie geslaagd is en baby weer bijna draadloos!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:16:

[...]

Bloes, wat rot! Bah wat zul je een zorgen hebben.

Zorgen: ja. Enorm. Nog geen roze wolk gehad, tijdens de zwangerschap ook niet, dat was ook al ellende. Maar we slaan ons er wel doorheen (nog een paar operaties te gaan...).

Er ligt een meisje van nog geen 40 weken op zoontjes kamer en daar is de hele dag geen bezoek voor geweest. Geen moeder, geen vader, geen oma... niemand. Ik weet dat ze er zijn, want ik heb ze eerder gezien. Ze bleven toen een uurtje. Dát is pas verdrietig. Haar troost ik dus ook maar, zoveel als ik kan...
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2015 @ 21:18:

[...]

21.11 uur.Had het gevonden.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:16:

[...]

Ik vond het dus eigenlijk ook een heel goed gesprek wat er werd gevoerd.

Heel jammer dat één iemand dat zo weet te torpederen.Ja, ik was verbaasd, want ik had het vanmiddag al gezien en verwachtte dat het een geintopic zou worden. Maar het was eigenlijk heel leuk gelopen tot die niet zo glanzende kruidnagel kwam zieken.
quote:Bloes schreef op 24 oktober 2015 @ 21:20:

[...]

Zorgen: ja. Enorm. Nog geen roze wolk gehad, tijdens de zwangerschap ook niet, dat was ook al ellende. Maar we slaan ons er wel doorheen (nog een paar operaties te gaan...).

Er ligt een meisje van nog geen 40 weken op zoontjes kamer en daar is de hele dag geen bezoek voor geweest. Geen moeder, geen vader, geen oma... niemand. Ik weet dat ze er zijn, want ik heb ze eerder gezien. Ze bleven toen een uurtje. Dát is pas verdrietig. Haar troost ik dus ook maar, zoveel als ik kan...

Wat ontzettend heftig zeg. En ook dat het nog niet klaar is.

Dat arme meisje. Onvoorstelbaar.

[...]

Jeetje, ik weet nog dat je vertelde dat je zwanger was, heel blij. Erg jammer dat het allemaal niet voorspoedig verloopt. Gelukkig dat de vooruitzichten nu wel gunstig zijn. Hopelijk mag je je zoon dan snel mee naar huis nemen en komt het helemaal goed met hem.

En dat meisje, wat ontzettend verdrietig zeg, zo'n hummeltje, zo alleen in het ziekenhuis. Daar krijg ik een brok van in mijn keel.

[...]

Er ligt een meisje van nog geen 40 weken op zoontjes kamer en daar is de hele dag geen bezoek voor geweest. Geen moeder, geen vader, geen oma... niemand. Ik weet dat ze er zijn, want ik heb ze eerder gezien. Ze bleven toen een uurtje. Dát is pas verdrietig. Haar troost ik dus ook maar, zoveel als ik kan... Voor jou, je zoontje en voor dat kleine meisje dat zo alleen bij hem op de kamer ligt.
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 21:21:

[...]

Wat ontzettend heftig zeg. En ook dat het nog niet klaar is.

Dat arme meisje. Onvoorstelbaar.Ja, je weet natuurlijk niet wat er speelt, dus ik probeer niet te oordelen. Maar moeder leek, lichamelijk, in prima conditie. Baby is geopereerd, nog geen week oud. Dan laat je je kindje toch niet alleen? Zeker niet zo lang (nu al meer dan 24 uur). Mijn hart breekt steeds als ik haar zie liggen en zeker als ze huilt. Zó zielig.
quote:Bloes schreef op 24 oktober 2015 @ 21:25:

[...]

Ja, je weet natuurlijk niet wat er speelt, dus ik probeer niet te oordelen. Maar moeder leek, lichamelijk, in prima conditie. Baby is geopereerd, nog geen week oud. Dan laat je je kindje toch niet alleen? Zeker niet zo lang (nu al meer dan 24 uur). Mijn hart breekt steeds als ik haar zie liggen en zeker als ze huilt. Zó zielig. Ik kan me er niets bij voorstellen. Zelfs mijn 12 jarige lummel zou ik niet alleen laten.
Bloes
I like being a mess. It's who I am.
quote:Moiren_ schreef op 24 oktober 2015 @ 21:29:

[...]

Ik kan me er niets bij voorstellen. Zelfs mijn 12 jarige lummel zou ik niet alleen laten.Ik heb de eerste 6 dagen van mijn zoons leven niet bij hem kunnen slapen. Maar verder was ik er, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, op een kruk naast zijn bed (met hechtingen). En ik voel me nog steeds schuldig dat ik er niet de hele tijd voor hem was. Deze moeder kan misschien niet bij haar kind slapen, maar zelfs niet langs komen...? Ik vind het echt te bizar voor woorden.

[...]

Er ligt een meisje van nog geen 40 weken op zoontjes kamer en daar is de hele dag geen bezoek voor geweest. Geen moeder, geen vader, geen oma... niemand. Ik weet dat ze er zijn, want ik heb ze eerder gezien. Ze bleven toen een uurtje. Dát is pas verdrietig. Haar troost ik dus ook maar, zoveel als ik kan...Oh gatver. Ik had je na al die ellende zo graag een mooie roze wolk gegund joh . En wat zielig zeg voor dat andere kindje. Zulke ouders snap ik echt niet he. Ik voelde me al een onmens als ik zoon even alleen liet om te eten. En die was toch al tien en snapte prima dat eten nou eenmaal ook moest gebeuren.
Wat Bloes al schreef: probeer niet te oordelen, je weet niet wat er speelt.
quote:Bloes schreef op 24 oktober 2015 @ 21:45:

[...]

Ik heb de eerste 6 dagen van mijn zoons leven niet bij hem kunnen slapen. Maar verder was ik er, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat, op een kruk naast zijn bed (met hechtingen). En ik voel me nog steeds schuldig dat ik er niet de hele tijd voor hem was. Deze moeder kan misschien niet bij haar kind slapen, maar zelfs niet langs komen...? Ik vind het echt te bizar voor woorden.

Bij mij werd er na de geboorte gezegd dat ik ook aan mijzelf moest denken, dat de kleine goed verzorgd werd. Het was toen een zware tijd, de zwangerschap en geboorte.

Maar ik heb het over ruim 25 jaar terug.
Jeetje Bloes! Ik wens jullie heel veel beterschap.
Bloes
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2015 @ 21:51:

Wat Bloes al schreef: probeer niet te oordelen, je weet niet wat er speelt.Is ook zo natuurlijk. Ik kan me er alleen echt niks bij voorstellen.
quote:-RoseRed- schreef op 24 oktober 2015 @ 21:51:

[...]

Bij mij werd er na de geboorte gezegd dat ik ook aan mijzelf moest denken, dat de kleine goed verzorgd werd. Het was toen een zware tijd, de zwangerschap en geboorte.

Maar ik heb het over ruim 25 jaar terug.Bij mij 17 jaar terug, vergelijkbaar. Ik heb mijn baby ook alleen in het ziekenhuis gelaten, omdat ik moest slapen. Thuis. In mijn eigen bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven