En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ja Poez bij mij ook. Tb denkt net iets te lang na, wat mij betreft. Neemt vervolgens te vaak de houding in van 'ik wil niet dat je iets van mij verwacht' waardoor mijn zelfvertrouwen gruwelijk wordt aangetast.

Heb me voorgenomen hem nu vriendelijk gedag te zeggen als ik hem zie en door te lopen.

Morgen wel die kant op.

Zit niet bewust op hem te wachten, kom geen andere leuke mannen tegen.

X
Je kan heel stoer doen Toy, maar zeer doet het wel. Je was echt wel erg into Toyboy en helemaal hoteldebotel een paar weken geleden.

Geeft niet hoor, ik ken dat. Ik ben ook geneigd om bij een teleurstelling te zeggen: ach, ik vond het toch al niks.....
hahaha, ja dat zijn m'n therapeut ook al. Als hij wat van zich laat horen spring ik een gat in de lucht.

Niet waar hij bij is, want dan verwacht ik er natuurlijk weer teveel van

Hoop dat jij je door je onzekerheid heen weet te worstelen.

Vraag me af voor onzinnigs Vinyl aan doen is. Was buiten hangen met dit weer?
Ik denk dat Vinyl hartjes en vlinders aan het fotosjoppen is in een foto van Vinylvent....
quote:Poezewoes schreef op 30 september 2008 @ 11:51:

Ik denk dat Vinyl hartjes en vlinders aan het fotosjoppen is in een foto van Vinylvent....

Ja da's wel handig om gelijk in het begin al te doen. Later slaan de gemengde gevoelens toe en dat is meestal niet bevorderlijk voor het eindresultaat

Al nieuws van Poez'vriendje?
Vinyl is gewoon druk aan het werk.

En baalt een beetje... Vinylvent (klinkt dat gek... haha) heeft een fout gezien in zijn jaarrooster, waardoor een info-avond ineens op donderdag valt.

Als we elkaar dan niet kunnen zien, zouden we elkaar dus 2 weken niet zien! Dat is NIET leuk....

Hoop dat ik anders morgenavond mijn studie kan skippen en dan kan gaan.

Al wordt het daarna nog 1,5 week elkaar niet zien. Zuuuuuur!
Hier hetzelfde Vinyl.... als het niet lukt elkaar door de week te zien, wordt het pas volgend weekend...
Ja, erg he?

Zou ik hem gewoon 2 weken niet zien, en het gekke is... eerst zag ik hem nooit en nu kan ik dit al niet handlen
Ik kom even gewoon weer inbreken. Ik vraag me namelijk nog steeds af wat we op het bankje doen.

Zoals ik eerder aangaf kennen mijn vriend en ik elkaar nu net meer dan een maand, maar in mijn geval klopt het zo goed. We zien elkaar meer wel dan niet. Wat doe ik op het bankje? Afwachten? dat doe ik namelijk niet. I go with the flow. Het voelt goed, en het zit goed.....

Mag ik op het bankje blijven? (kom op, ik ben ook maandelijks ongesteld en heb dan ook last van mijn onzekere periodes, maar verder zeg ik; zo hoort het.... )
Ja juist, een maand en we noemen elkaar vriend/vriendin. Ik ben voorgesteld aan personen die voor hem belangrijk zijn, hij aan een aantal personen die voor mij belangrijk zijn. Maar mogen we alleen op het bankje zitten als we onzeker zijn?

Niet dat het hem daarin zit, maar het is een extra punt op het ; wat doen we met elkaar.. waarin we elkaar laten merken dat we er zeker wel meer in zien.

Dit zit goed, voelt goed, klopt eigenlijk wel.
Madhe, er zijn geen regels gesteld voor het bankje. Die is gewoon bedoeld om op te zitten, thee te drinken en te kletsen. En toevallig gaat dat hier over nieuwe liefdes en zijn sommigen daar wel eens onzeker in. Je gaat gewoon zitten als je je er gemakkelijk bij voelt om er te zitten.
quote:Vinyl schreef op 30 september 2008 @ 19:33:

Ja, erg he?

Zou ik hem gewoon 2 weken niet zien, en het gekke is... eerst zag ik hem nooit en nu kan ik dit al niet handlen

Jij gek groen beest

quote:Poezewoes schreef op 01 oktober 2008 @ 07:56:

Madhe, er zijn geen regels gesteld voor het bankje. Die is gewoon bedoeld om op te zitten, thee te drinken en te kletsen. Mooi, daar ben ik goed in.
Pff. Paar enerverende dagen achter de rug. Ineens een enorme onzekerheid van mijn kant, over iets wat Poez'vriendje deed (of juist niet deed). Maar nu is het weer ok. Ik kreeg vanaaf precies het mailtje waar ik 's middags van dacht; als hij dat mailt, dan ben ik weer helemaal gelukkig.

Ik wil hem heeeeel erg graag zien om de hobbel af te knuffelen, maar dat duurt nog een week. 8 dagen om precies te zijn.

Sprankelend is goud geweest de afgelopen dagen, die heeft me er doorheen gesleept. Me enorm geholpen te blijven relativeren, paniek weg te waaien en me te laten zien dat ik, en hij, de moeite waard zijn om hobbels voor te nemen. Thanks, lieve Sprank.
Ik ook nog 8 dagen, vandaag ging niet door, hij is ziek...

Dus zie ik hem ook 2 weken niet.

Ben er zelf ook ziek van, boehoehoe...

Afkicken!
Soort Crack is het he, Vinyl... Na een of twee keer ben je addicted.
Trouwens, Vinyl... mag ik nog een keer een beroep doen op je shop-skills? Ik ben deze boze avatar wel een beetje zat en heb een mooie nieuwe foto gevonden. Maar die moet natuurlijk ook weer van die aqua-blauwe oogjes...

Zo!

Ik ZEI toch dat ik verlegen ben, moet je dat lekker hier gaan posten

Hoe noemde je het nou een paar weken terug ook alweer... kom, help me eens... ramptoerist... nee.... sensatiebelust... nee... hè...

Nee hoor lieve Poez, het genoegen was geheel aan mijn kant.

En nu hop naar Overig
Sprank, die veer in je kont moet je met waardigheid dragen ja!

Je hebt 'm verdiend. Klaar.

Mmmm, ja wat voor toerist was je ook weer..... niet ramp, niet sensatie, niet...

komkomkom.....

Ik weet het niet meer.

En aangezien dit topic al bijna 1000 postings heeft ( ) ga ik het ook niet terugsnuffelen voor je....
Was het dramatoerist?
Dag dames,

Mijn account wordt op mijn verzoek zo verwijderd, dus dan is Kaat64 niet meer op dit forum. Dat lijkt misschien weer een rigoreus besluit van me, maar het heeft iets met herkenbaarheid en mijn werk te maken.

Overigens maken LM en ik het heel goed, maar het blijkt voor mijn ADHD-gemoedsrust beter als ik er niet te veel mee bezig ben en er hier over schrijven maakte me erg wiebelig.

En wie weet keer ik in een andere gedaante wel weer terug hier. Ik wens jullie veel geluk met alles, het was gezellig!
quote:Poezewoes schreef op 02 oktober 2008 @ 22:23:

Trouwens, Vinyl... mag ik nog een keer een beroep doen op je shop-skills? Ik ben deze boze avatar wel een beetje zat en heb een mooie nieuwe foto gevonden. Maar die moet natuurlijk ook weer van die aqua-blauwe oogjes...

Ja hoor, mail maar op Vinyl@casema.nl

Baal hier wel vreselijk... Scheiding, werk, alles wordt hem even teveel. Hij heeft wat ruimte en tijd nodig.

Hij belt me straks maar ik ben zo bang dat ik voor nu het veld moet ruimen...
He get Vinyl. Dat klinkt onheilspellend? Hoe liet hij je dat weten, hebben jullie gebeld?

Als elkaar eens in de twee weken zien al te weinig ruimte is

(Ik stuur je de nieuwe Poez als ik thuis ben, tnx!)
quote:Poezewoes schreef op 03 oktober 2008 @ 15:15:

He get Vinyl. Dat klinkt onheilspellend? Hoe liet hij je dat weten, hebben jullie gebeld?

Als elkaar eens in de twee weken zien al te weinig ruimte is

(Ik stuur je de nieuwe Poez als ik thuis ben, tnx!)

Dit was een mailtje, hij belt me zo als hij thuis is.

Nou ja, ik denk meer dat hij het moeilijk vindt om alles tegelijk te hebben. Zijn hoofd zit vol met mij maar tevens kost de scheiding, de verkoop vh huis en alles hem ook bakken met energie.

De tijd en ruimte sloeg overigens op het op een rijtje zetten van alles. Dus ik hoop dat het meevalt, maar zit me hier wel op te vreten eerlijk gezegd.
Kan het me helemaal voorstellen. Het is natuurlijk klassiek, man in scheiding die teveel aan zijn hoofd heeft. Heeft hij eigenlijk kinderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven