Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Nou ik weet niet waar jij kijkt op de weer kaart maar hier is dat niet zo :D of kom je echt het zuiden van het land? Buienrader geeft dat niet aan was zelf storm voorspelt volgende week snap er niets meer van :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Mano82 schreef op 23 oktober 2015 @ 12:32:

Nou ik weet niet waar jij kijkt op de weer kaart maar hier is dat niet zo :D of kom je echt het zuiden van het land? Buienrader geeft dat niet aan was zelf storm voorspelt volgende week snap er niets meer van :P

Ik zei ook mogelijk 22 graden hè het kan even goed 18/20 graden worden in ieder geval word het zacht dat is duidelijk

Ik kom uit Belgisch Limburg dus zoals in in het zuiden van Nederland altijd warmer dan ergens anders. Ik volg altijd een weerman uit Limburg (BE) en die is altijd correct en ik kijk ook vaak naar www.wetterzentrale.de
Ik hoop voor je dat die nare voorspellingen niet uitkomen, Kimmeke...
Voorlopig 20 graden wat uiteraard nog boter zacht is. Dus vanaf vandaag tot en met vrijdag alvast zacht weer. En dan zeiden sommige dat het dit jaar geen 20 graden meer geen worden wat waren die lekker mis dus. Van mij mag het fris herfstweer snel terug komen
Gelukkig nog goed nieuws het winteruur gaat komende nacht in
quote:kimmeke1983 schreef op 24 oktober 2015 @ 17:07:

Gelukkig nog goed nieuws het winteruur gaat komende nacht in Dan zal het wat eerder licht zijn. Tot nog toe: Als ik om 7:10 uur van huis wegga naar mijn werk, was het donker. Als ik thuiskom is het nog licht. Korte tijd wordt het donker. Dadelijk: Als ik naar mijn werk ga, zal het nog schemeren (dageraad). Als ik thuiskom zal het al schemeren (bezig om donker te worden).
World of Warcraft: Legion
Dat eerder licht is maar tijdelijk he
van mij mag het frisse herfstweer ook SNEL terugkeren! En blijven ook!
quote:Kerstvrouw schreef op 25 oktober 2015 @ 12:59:

van mij mag het frisse herfstweer ook SNEL terugkeren! En blijven ook!De volgende 7 dagen alvast niet het word een erg zachte periode. Het zou mij zelfs niet verbazen dat de eerste dagen van november gewoon zacht blijft. Al blijf ik hopen van niet!
Hier geen klachten over de huidige temperaturen. Ik hoef maar te bedenken hoe september en oktober vorig jaar verliepen om in mijn nopjes te zijn met hoe het nu gaat.

En wat is het nu mooooooi buiten met al die herfstkleuren! Ik ben vrijwel het hele weekend buiten geweest en heb ervan genoten!
Het zal toch ook eens een keer niet zo zijn dat de temperaturen weer boven normaal komen. Trieste bedoening. Ik hoopte dat het nu eens een keer wat vaker (te) koud zou zijn na al die jaren. Maar nee, de warmte moet weer eens overheersen.
Maar het is ook al verschillende dagen te fris geweest kerstvrouw dus frisheid bestaat toch nog hoor. Maar begin oktober: de laatste 20 graden van het jaar en we verwachten geen hoge temperaturen meer dit jaar en wat zie ik voor deze week op woensdag na elke dag 19/20 graden. Inderdaad kerstvrouw zachte temperaturen moeten eens stoppen dus nog eventjes geduld ons geduld zal beloond worden
Dat hoop ik toch!
November begint met 16 graden, dat is twee keer zo warm als vorige week en die week daarvoor!
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Tja, daar mogen we het weer eens mee doen. En bedankt, weergoden.
quote:sebastiaan1234 schreef op 26 oktober 2015 @ 16:23:

November begint met 16 graden, dat is twee keer zo warm als vorige week en die week daarvoor!In die weken lag de temperatuur ruim beneden normaal, dus dat is niet zo gek.
Als de temperaturen daarna maar omlaag gaan. Het is herfst, geen lente.
Ik vind 18,19,20 graden ook eerder lente dan herfst het enige licht puntje nu is dat het snel donker is. Maar goed het is wat het is het zal binnenkort wel gedaan zijn ...
Deprimerend rotweer is dit. En dan moet ik zometeen ook nog naar de winkel. Bah, het liefste zou ik de hele dag in bed willen liggen met de rolgordijnen flink dicht.
Alleen morgen 'minder zacht' met zacht van donderdag tot zondag 19/20 graden waarschijnlijk na het weekend nog zacht dus nee voorlopig nog geen frissere temperaturen in zicht
Tuurlijk. Was wel te verwachten. :-S
Het is in de herfst warmer dan in de lente, iets wat héél veel mensen vergeten of gewoon niet weten. En dat klopt Annechina, maar het is nog steeds een heel groot verschil! Gister werd het in Maastricht 20,6 graden, terwijl het twee weken geleden daar een dag 16,6 graden kouder was! (4 graden)
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Ik vind er niks aan. Zolang het buiten warm is, is het ook niet gezellig om een wandeling te maken of andere dingen te doen die bij de herfst horen. Vandaag viel het wel mee met het weer. Lekker bewolkt en wat frisjes. Maar ja, iets kouder mag ook wel nu.
Hier was het vandaag ook bewolkt maar met 17 graden dus niet echt fris. Weinig verandering in het weerbeeld de komende dagen Kerstvrouw! Zaterdag nog 20 graden van zondag tot en met dinsdag 17/18 graden en veel zonneschijn. Ik lees net bij een weerbericht bij trendverwachting langere termijn: Een drastische omslag zit er zeker nog niet aan te komen dus ik vermoed de dagen daarna ook een graad of 17 gaan zijn ...
Weer om te janken. Straks is er helemaal geen kou meer omdat het klimaat opwarmt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven