Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 oktober 2015 om 17:08
maandag 26 oktober 2015 om 17:31
quote:Cateautje schreef op 26 oktober 2015 @ 17:30:
Er is een forumster hier die alles precies zo zegt zoals dat in mijn familie gewoonlijk is. De zinsopbouw, de verhulde betekenissen, de zinsopbouw, de manier van redeneren. Vind ik altijd leuk om te lezen en geeft me een heel bekend gevoel. Is het geen familie dan?
Er is een forumster hier die alles precies zo zegt zoals dat in mijn familie gewoonlijk is. De zinsopbouw, de verhulde betekenissen, de zinsopbouw, de manier van redeneren. Vind ik altijd leuk om te lezen en geeft me een heel bekend gevoel. Is het geen familie dan?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 26 oktober 2015 om 17:39
quote:catacarax schreef op 26 oktober 2015 @ 14:53:
[...]
Serieus? Dat vind ik echt erg. Moeten kinderen paraderen?
Volgens vriendin is het ook niet om aan te zien zo zielig. Die kinderen schijnen ook echt naar je te 'lonken', zoeken oogcontact en gaan dan stralend lachen. Afschuwelijk.
Gewoon tijdens het winkelen in de mall vertelde ze.
[...]
Serieus? Dat vind ik echt erg. Moeten kinderen paraderen?
Volgens vriendin is het ook niet om aan te zien zo zielig. Die kinderen schijnen ook echt naar je te 'lonken', zoeken oogcontact en gaan dan stralend lachen. Afschuwelijk.
Gewoon tijdens het winkelen in de mall vertelde ze.
maandag 26 oktober 2015 om 18:06
quote:Sid-returns schreef op 26 oktober 2015 @ 15:04:
[...]
Kweenie, maar we hebben iig 1 kind in ongeveer dezelfde leeftijd en volgens mij is Fg niet zo héél veel ouder dan ik.Ik ben 46. Maar mijn moeder was nou ook weer niet zó verschrikkelijk oud toen ze mij kreeg, dus we kunnen nog alle kanten op
[...]
Kweenie, maar we hebben iig 1 kind in ongeveer dezelfde leeftijd en volgens mij is Fg niet zo héél veel ouder dan ik.Ik ben 46. Maar mijn moeder was nou ook weer niet zó verschrikkelijk oud toen ze mij kreeg, dus we kunnen nog alle kanten op
maandag 26 oktober 2015 om 18:10
Ik heb ook een keer iets in de gaten Thanks Leo!
Noes en jij zijn in elk geval complementair: Jij schrijft het mooi, zij vat het samen.
Nog op je roze wolk? Of geen tijd voor wegens veeeeeels te veel aanbiedingen? [deze ging drie keer fout, Oudblond he]
Noes en jij zijn in elk geval complementair: Jij schrijft het mooi, zij vat het samen.
Nog op je roze wolk? Of geen tijd voor wegens veeeeeels te veel aanbiedingen? [deze ging drie keer fout, Oudblond he]
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras