Centraal Moderatortopic
woensdag 27 mei 2015 om 12:44
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 oktober 2015 om 23:15
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 oktober 2015 @ 23:05:
Is er al een beslissing genomen over het racisme topic?
Beste sabbaticalmeds,
Het racismetopic blijft offline ivm de zeer negatieve reacties.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Is er al een beslissing genomen over het racisme topic?
Beste sabbaticalmeds,
Het racismetopic blijft offline ivm de zeer negatieve reacties.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 26 oktober 2015 om 23:17
quote:ModeratorViva schreef op 26 oktober 2015 @ 23:12:
[...]
Beste DorothyParker,
Het topic is daadwerkelijk doorgelezen en wij zien een wisselwerking tussen forummers, die naar onze mening voor beide partijen banwaardig zijn. Verder commentaar zullen wij alleen nog per mail doen voor wat betreft deze kwestie.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaZal snel even checken of ik nog op mijn emailadres kan.
[...]
Beste DorothyParker,
Het topic is daadwerkelijk doorgelezen en wij zien een wisselwerking tussen forummers, die naar onze mening voor beide partijen banwaardig zijn. Verder commentaar zullen wij alleen nog per mail doen voor wat betreft deze kwestie.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaZal snel even checken of ik nog op mijn emailadres kan.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 26 oktober 2015 om 23:17
Het topic 'Onderzoek relatie met partner en met ouders' is verwijderd ivm het plaatsen van een onderzoek.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
maandag 26 oktober 2015 om 23:38
maandag 26 oktober 2015 om 23:50
maandag 26 oktober 2015 om 23:56
quote:Corona67 schreef op 26 oktober 2015 @ 23:52:
Mijn verwijderde tekst was volgens mij allesbehalve off topic. Ik probeerde hiermee te willekeur van het uitdelen van bans aan de kaak te stellen.
Beste Corona67,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mijn verwijderde tekst was volgens mij allesbehalve off topic. Ik probeerde hiermee te willekeur van het uitdelen van bans aan de kaak te stellen.
Beste Corona67,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 27 oktober 2015 om 00:21
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 oktober 2015 @ 00:03:
[...]
Bedankt. Wat betekent dit voor het Vluchtelingentopic of het Pegida topic?
Beste sabbaticalmeds,
Het sluiten van het racismetopic staat los van het Vluchtelingentopic of het Pegida topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Bedankt. Wat betekent dit voor het Vluchtelingentopic of het Pegida topic?
Beste sabbaticalmeds,
Het sluiten van het racismetopic staat los van het Vluchtelingentopic of het Pegida topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 27 oktober 2015 om 09:13
quote:prik schreef op 27 oktober 2015 @ 07:19:
[...]
Beste prik,
trollhinten is inderdaad tegen onze huisregels
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Beste prik,
trollhinten is inderdaad tegen onze huisregels
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 27 oktober 2015 om 10:04
quote:prik schreef op 27 oktober 2015 @ 09:37:
[...]
Die gelden toch voor iedereen, mag ik aannemen?
Beste prik,
de huisregels gelden voor iedereen. Wanneer je van mening bent dat iemand aan het hinten is dan vragen wij je dit bericht te staffen. Vervolgens zullen wij de situatie beoordelen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Die gelden toch voor iedereen, mag ik aannemen?
Beste prik,
de huisregels gelden voor iedereen. Wanneer je van mening bent dat iemand aan het hinten is dan vragen wij je dit bericht te staffen. Vervolgens zullen wij de situatie beoordelen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 27 oktober 2015 om 11:32
dinsdag 27 oktober 2015 om 11:34
Het topic 'Zwanger van je eerste kind? Wij willen je graag interviewen!' is verwijderd ivm een oproepje.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 27 oktober 2015 om 11:40
quote:MarindaH schreef op 27 oktober 2015 @ 11:36:
O.. ik keek eigenlijk wel uit naar het antwoord op Priks vraag. Want is staffen nou wel of niet voldoende? Of moet je nog meer actie ondernemen?
Beste MarindaH,
staffen is voldoende.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
O.. ik keek eigenlijk wel uit naar het antwoord op Priks vraag. Want is staffen nou wel of niet voldoende? Of moet je nog meer actie ondernemen?
Beste MarindaH,
staffen is voldoende.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum