Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dankjewel Kia-Ora.
quote:Kia-Ora schreef op 30 oktober 2015 @ 16:15:

Oh LunaLoona je hebt je bericht aangepast. Nu ben ik ook mosterd .Geeft niet, ik vond het lief dat je de moeite nam om het uit te leggen. Ik had ondertussen gegoogeld, vandaar de mosterd.
quote:LunaLoona schreef op 30 oktober 2015 @ 16:17:

[...]

Geeft niet, ik vond het lief dat je de moeite nam om het uit te leggen. Ik had ondertussen gegoogeld, vandaar de mosterd.Graag gedaan .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:yette schreef op 30 oktober 2015 @ 11:49:

[...]

Tot nu toe waren alle onderzoeken onschuldiger, behalve die keer dat ze radioactief spul in z'n hersenen spoten. Dus hij is het niet gewend, maar wil alles proberen om van die klote-epilepsie af te komen. Hij zei laatst dat hij z'n armen en benen zou willen geven voor een gezond hoofd. De motivatie voor de laatste twee onderzoeken wint het van de angst. Na deze Wada-test komt er nog een akelig onderzoek, dan krijgt hij een 2-weken durende diepte-eeg waarbij de elektrodes onder zijn schedel worden geplaatst.Zijn de data al bekend Yette?
quote:Kia-Ora schreef op 30 oktober 2015 @ 16:14:

[...]

Die testen worden uitgevoerd bij zware epilepsie als voorbereiding op een eventuele hersenoperatie. Dit gebeurt wanneer medicatie niet werkt of wanneer er heel veel medicatie geslikt moet worden en/of er vervelende bijwerkingen zijn.

Juist

In Nederland worden jaarlijks zo'n 70 mensen aan epilepsie geopereerd. Voorwaarden zijn dat verder alles is geprobeerd, dat de epilepsie op één plek begint en dat die plek veilig weggehaald kan worden. Het operatie-traject bestaat uit een aantal testen. Na elke test kan blijken dat je al dan niet operabel bent of dat er meer onderzoek gedaan moet worden. Onze zoon heeft de laatste twee onderzoeken nodig omdat zijn epilepsie op een erg lastige plek begint.

We hopen heel erg dat hij geopereerd kan worden. Hij heeft dagelijks enkele tot tientallen partiële aanvallen.
quote:Corona67 schreef op 30 oktober 2015 @ 16:44:

[...]

Zijn de data al bekend Yette?De Wada-test is over twee weken.
quote:yette schreef op 30 oktober 2015 @ 16:51:

[...]

Juist

In Nederland worden jaarlijks zo'n 70 mensen aan epilepsie geopereerd. Voorwaarden zijn dat verder alles is geprobeerd, dat de epilepsie op één plek begint en dat die plek veilig weggehaald kan worden. Het operatie-traject bestaat uit een aantal testen. Na elke test kan blijken dat je al dan niet operabel bent of dat er meer onderzoek gedaan moet worden. Onze zoon heeft de laatste twee onderzoeken nodig omdat zijn epilepsie op een erg lastige plek begint.

We hopen heel erg dat hij geopereerd kan worden. Hij heeft dagelijks enkele tot tientallen partiële aanvallen.Ik hoop het voor jullie!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Klinkt heel heftig Yette
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yette schreef op 30 oktober 2015 @ 16:52:

[...]

De Wada-test is over twee weken.En afhankelijk van de uitslag daarvan bepalen ze of en wanneer het diepte onderzoek komt?
quote:Solomio schreef op 30 oktober 2015 @ 15:16:

[...]

Wat vooral vervelend is voor de mensen die hoogbegaafd zijn en hier op Viva met hoofdluis vergeleken worden. Ik heb er geen problemen mee. Heb zelf nooit het idee dat mensen mij of anderen met een afwijkend IQ irritant vinden. Wat wel irritant is, zijn de vooroordelen en zelfdiagnoses. Ook ik krijg wel eens jeuk van mensen die bij wijze van spreken al bij een vroeggeboorte denken dat hun kind qua IQ voorloopt.

[...]

Juist

We hopen heel erg dat hij geopereerd kan worden. Hij heeft dagelijks enkele tot tientallen partiële aanvallen.Dit worden er (gelukkig) steeds meer.. Kempenhaege en (ehmm die andere ook geloof ik) willen dat aantal graag hoger zien, omdat bij een aanzienlijk aantal patiënten een operatie mogelijk is en een goede oplossing kan zijn
Yette wat heftig
quote:yette schreef op 30 oktober 2015 @ 17:03:

[...]

Ik heb er geen problemen mee. Heb zelf nooit het idee dat mensen mij of anderen met een afwijkend IQ irritant vinden. Wat wel irritant is, zijn de vooroordelen en zelfdiagnoses. Ook ik krijg wel eens jeuk van mensen die bij wijze van spreken al bij een vroeggeboorte denken dat hun kind qua IQ voorloopt.vaak kan je het aan de echo al wel zien hoor

[...]

Juist

We hopen heel erg dat hij geopereerd kan worden. Hij heeft dagelijks enkele tot tientallen partiële aanvallen.Ik hoop het ook heel erg!
quote:Corona67 schreef op 30 oktober 2015 @ 17:02:

[...]

En afhankelijk van de uitslag daarvan bepalen ze of en wanneer het diepte onderzoek komt?Dat is niet helemaal duidelijk. De neurochirurg legde beide onderzoeken in omgekeerde volgorde uit (je krijgt een grid-implantatie, maar daarvoor doen we een Wada) dus ik denk niet dat hij na de Wada afgewezen kan worden.
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 oktober 2015 @ 17:07:

[...]

vaak kan je het aan de echo al wel zien hoor

Echt? Hoe of wat zien ze dan?

(Ik neem niet aan dit.. )

o ik reageer weer eens zonder de helft te hebben gelezen.
Ik kom nog wel even terug. Maar ben serieus van plan om weg te blijven.

Er is door mij geen topic "PUMPS geeft antwoord" en ook geen "PUMPS weet raad" geopend.

Ik probeer juist gewoon heel oppervlakkig het forum te gebruiken. Maar dit is zo'n groot en druk bezocht forum. Dat trek je niet. Je wordt knettergek en raakt overspannen als je dat wel probeert.

Ach, Marokko is een leuk land en alle mannen willen de grootste hebben. Toch?

Ik begrijp de vergelijk de vergelijking. In IRL is het altijd net even anders dan gesteld en verteld.

Ik haak echt voor een tijd af, want ik moet andere dingen doen.

Leeftijddiscriminatie is nergens groter dan in NL. Spreken is zilver en zwijgen is Goud. Gulden was oud-Hollands voor gouden. Maar taal is zo breed en ruim. Daar zit zoveel in en is veel uit te halen.

Maar in een multiculturele samenleving met verschillende culturen. Er raakt heel veel in verwarring.

Langs elkaar heen praten. Er is moeilijk een sluitend verhaal van te maken.

Ik had een hele tekst, maar toch weer weg. Ik word niet jonger en moet nog zoveel meer doen dan op dit forum zitten. Ik zou best wel willen vertellen, maar het kost alleen maar tijd.

Problemen uit het dagelijkse leven moet ik toch zelf oplossen. Dat doet niemand voor mij.

Soms lijkt het wel alsof een aantal etters uit mijn directe leefomgeving op dit forum zitten, maar het is een teken dat ze normaal zijn. Ze zitten overal.

EDIT: Alles roept vragen op. Stel jezelf gewoon de vragen. "WAAROM wil ik dat allemaal van anderen weten?" "WAAROM ga ik niet in een praatgroepje waar meer mensen zitten die graag over zichzelf en anderen praten?" en zo door. (And so on. And so on.) "WAAROM willen mensen altijd in hokjes denken?"

Ik ga toch een ander profiel nemen zonder op te vallen. Kijken of dat lukt.
quote:yette schreef op 30 oktober 2015 @ 17:10:

[...]

Dat is niet helemaal duidelijk. De neurochirurg legde beide onderzoeken in omgekeerde volgorde uit (je krijgt een grid-implantatie, maar daarvoor doen we een Wada) dus ik denk niet dat hij na de Wada afgewezen kan worden.

Pfff zou super zijn als hij operabel is....! (weet ik nu ook)

Ik duim voor jullie!
quote:Corona67 schreef op 30 oktober 2015 @ 17:13:

[...]

Echt? Hoe of wat zien ze dan?

(Ik neem niet aan dit.. )

[afbeelding]dat lijkt mijn lex wel
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 oktober 2015 @ 17:14:

[...]

dat lijkt mijn lex welIedereen heeft een tweelingziel he (O nee, dat was een ander topic)
quote:Pumps_italiaans schreef op 30 oktober 2015 @ 17:13:

Er is door mij geen topic "PUMPS geeft antwoord" en ook geen "PUMPS weet raad" geopend.

Ik probeer juist gewoon heel oppervlakkig het forum te gebruiken. Maar dit is zo'n groot en druk bezocht forum. Dat trek je niet. Je wordt knettergek en raakt overspannen als je dat wel probeert.

Ik begrijp de vergelijk de vergelijking. In IRL is het altijd net even anders dan gesteld en verteld.

Leeftijddiscriminatie is nergens groter dan in NL. Spreken is zilver en zwijgen is Goud. Gulden was oud-Hollands voor gouden. Maar taal is zo breed en ruim. Daar zit zoveel in en is veel uit te halen.

Maar in een multiculturele samenleving met verschillende culturen. Er raakt heel veel in verwarring.

Ik had een hele tekst, maar toch weer weg. Ik word niet jonger en moet nog zoveel meer doen dan op dit forum zitten. Ik zou best wel willen vertellen, maar het kost alleen maar tijd.

Problemen uit het dagelijkse leven moet ik toch zelf oplossen. Dat doet niemand voor mij.

Soms lijkt het wel alsof een aantal etters uit mijn directe leefomgeving op dit forum zitten, maar het is een teken dat ze normaal zijn. Ze zitten overal.

EDIT: Alles roept vragen op. Stel jezelf gewoon de vragen. "WAAROM wil ik dat allemaal van anderen weten?" "WAAROM ga ik niet in een praatgroepje waar meer mensen zitten die graag over zichzelf en anderen praten?" en zo door. (And so on. And so on.) "WAAROM willen mensen altijd in hokjes denken?"

Ik ga toch een ander profiel nemen zonder op te vallen. Kijken of dat lukt.Succes met wat je moet doen! Een nieuwe nickname zonder dat het opvalt, ik denk niet dat dat lukt :-) Maar give it a try.
quote:anitavansjonnie schreef op 30 oktober 2015 @ 17:22:

[...]

Succes met wat je moet doen! Een nieuwe nickname zonder dat het opvalt, ik denk niet dat dat lukt :-) Maar give it a try.
quote:Pumps_italiaans schreef op 30 oktober 2015 @ 17:13:

Ik ga toch een ander profiel nemen zonder op te vallen. Kijken of dat lukt.Ach lieverd, blijf gewoon fijn jezelf hier! Je hoeft je niet aan ons aan te passen .
Jammer Pumps!

Hoewel, het internet is ook een soort van magneet waardoor je minder aan andere leuke dingen toekomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven