Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Ohh kimmie dan kan die echo niet snel genoeg komen voor jullie, ik ga heel hard duimen draaien!

Qua kwaaltjes heb ik eigenlijk nergens last van, als ik de Vreet buien buiten beeld hou. Dit maakt me eigenlijk heel onzeker omdat ik bij de vorige zo ziek was vanaf het moment van innesteling. Ik weet dat elke zwangerschap anders is maar toch spookt het Door me hoofd. Daar komt dus ook nog bij dat ik de afspraak met de vk heb moeten verzetten naar 27 november

Hier een avond voor mezelf, laat die eetbuien maar komen
Vervelend zeg kimmie en misseD. Logisch dat het extra spannend is nu.

Hier is de eerste afspraak bij de vk wel meteen met echo. Lijkt me zo bijzonder!

Wij hebben voor de opa's en oma's schattige slofjes gekocht met I oma/opa. Laten uitpakken en dan hun reactie zien!!
Balen Rikz. Misschien maandag in je pauze bellen? Ik krijg een echo bij de eerste afspraak. Jammer dat jij geen echo krijgt. Kan je daar ook niet om vragen? Wij willen aan onze ouders het gaan vertellen dmv van een slabbertje met de tekst "jullie worden opa en oma" onze ouders willen we het samen gaan vertellen. Dus dat zij beide bij ons komen. En jullie??

Heftig Kimmie dat je kindje bent verloren. Ik snap dat je bang bent. Ik ga voor je duimen dat alles goed komt!

Voor jou ook heftig Missed. Als jij je daar goed bij voelt, dan moet je dat zeker gaan doen.

Rozijntje, elke zwangerschap is inderdaad anders. Misschien komen jouw kwaaltjes nog. Geniet van je avondje alleen
Wat is het hier al gezellig dames! Alweer op pagina 4, hopelijk komen er nog veel juli baby's bij!

Bij ons is het gelukkig met echo, het wisselt per praktijk, ook of ze zelf een echo kunnen maken bijvoorbeeld. Ik vind dat erg fijn!

Balen dat je afspraak verzet is rozijntje! Zal het in de tabel wijzigen.

Wij gaan met Sinterklaas voor iedereen cadeautjes in een zak doen, ik denk of dat ik er baby spullen in ga doen...of een shirt voor mijn dochter met ik word grote zus......of baby chocolaatjes ( kan je kopen bij ons in een winkeltje). Ik moet er nog even overna denken!! Iniedergeval iets in de zak ;)
Die slofjes zijn lief he Elsa!! Ik ben daar ook zo verliefd op haha!

En we gaan gewoon voor gezonde baby's....positief blijven denken
Hallo

Mag ik ook meedoen?

Wij hebben afgelopen zondag positief getest.. ik 29, vriend 40.

Eerste kindje, 2 juli uitgerekend volgens de internetcalculator.

Ik wilde volgende week de verloskundige gaan bellen voor een afspraak:).

Ook hier nog erg ongeloofwaardig. Heb wel zeer pijnlijke borsten en ben soms heeeeeeeeeeeeeeel moe! Verder niks...
Welkom hiltje! Gezellig dat je mee wil schrijven. Gefeliciteerd met de zwangerschap! ben verliefd op deze Smilie haha!

Vraagje: hebben jullie de test(en) samen gedaan, of echt als verrassing?
hoi allemaal,

ook ik zou graag met jullie mee schrijven.

Na een hectische week vol onzekerheden (maandagavond verdenking op bmz) vandaag groen licht gekregen dat alles gelukkig toch goed zit.

wij zijn vandaag 5+ weken zwanger! zat een mooie stip in mijn baarmoeder

uitgerekende datum zal rond 3 Juli zijn. dit is onze 2e zwangerschap wij hebben al een dochter van 2 jaar. ik ben zelf 22 jaar, man is 27 jaar. zijn afgelopen september getrouwd en blijkbaar zijn op onze huwelijksreis goed bezig geweest haha.

wij mogen op 13 november al terug komen naar het ziekenhuis voor een intake gesprek, dit vanwege vocht om de baarmoeder. vanuit daar zal dan ook gekeken worden of ik onder controle blijf in het ziekenhuis of naar de VK mag.
Welkom Hiltje. Het wordt al lekker gezellig druk in deze topic

Ik heb alle testen samen met mijn vriend gedaan. En jij Wen?

dat is inderdaad een hele leuke smiley
Ik heb ook alle testen samen gedaan, toch speciaal om samen te kijken of het wat is.

Jeetje wat spannend mels! En fijn dat er toch wat te zien was!! Ik duim voor jullie dat het zo goed blijft gaan! Gefeliciteerd wat leuk ook de tweede, en ze is al even iets ouder dan onze dochter dus kan dan vast al veel meekrijgen van de zwangerschap straks, leuk!
dankje wen! de onzekerheid was echt drama, maar gelukkig is dat al wat minder nu, hopelijk de 13e een kloppend hartje.

ze zegt nu als we vragen wat zit er in mama dr buik ''mama heeft daar kindje'' is zo leuk. ze zal vast niet snappen wat een kindje in mij buik inhoudt maar lief is het wel.

ik heb de test alleen gedaan en hem verrast. Had op een bord(eten) geschreven : we`re pregnant! tijdens het eten moest hij snel ze bord leegeten van me haha
Haha wat leuk!! Super verrast was hij denk ik?

Zo schattig dat ze dat al kan zeggen!
Hallo allemaal, gefeliciteerd met alle zwangerschappen hier! Graag sluit ik me bij jullie aan. Ik ben 24, partner 35. Het is ons eerste kind, uitgerekend op 1 juli 2016. Op 20 november heb ik mijn intake en echo bij de verloskundige.

Een week geleden kwam ik erachter dat ik zwanger ben na poging 1 . Zo onwerkelijk dat het zo snel gelukt is! Heb getest met de action test op 1 dag na mijn NOD en al gelijk een lichte streep. Gisteren nog een test gedaan en toen een duidelijke streep. Rondom mijn NOD kreeg ik last van krampjes, dacht dat ik ongesteld ging worden maar dat werd ik niet . Nu heb ik vooral last van vermoeidheid, het liefst slaap ik 12 uur op een dag. En gevoelige borsten.

Hebben jullie veel last van zwangerschapsverschijnselen?
Mels, gefeliciteerd. En wat lief van je dochtertje. Jeetje dat was dan wel heel spannend. Gelukkig heb je goed nieuws gekregen.

Dragonfruit, jij ook gefeliciteerd!

Ik ben met vlagen misselijk en vanaf vanmiddag pijnlijke en gevoelige borsten. Spannend allemaal!
Gefeliciteerd allemaal die zich heeft aangemeld, leuk! Lekker druk. Ik heb alleen aldoor honger haha
Missed heel duidelijk positief je testen, ik heb ook soortgelijke strepen en iets lichtere nog. Je strepen nemen echt goed toe!!
Welkom dragenfruit, gefeliciteerd en ook al zoveel mazzel in de eerste ronde! Leuk ik ga je toevoegen in de tabel

Vandaag voel ik niks bijzonders in mijn buik, alsof je niet zwanger bent, hopelijk blijven de kwaaltjes nog lang weg haha vorige x ben ik niet misselijk geweest, hoop hier nu ook weer op!
quote:happy_wenn schreef op 31 oktober 2015 @ 21:35:

Missed heel duidelijk positief je testen, ik heb ook soortgelijke strepen en iets lichtere nog. Je strepen nemen echt goed toe!!Oh echt joh? Hoeveel dagen ben jij nu overtijd?
Als ik uitga van een cyclus van 26 dagen, nu 3dagen over mijn nod. Ik had de dinsdag dag 25 en dag 26 een early kv test gedaan, een lichte plus en een iets donkere, toen donderdag een action, denk zoiets als de lichtste van die van jou...en vrijdag de clear blue met een duidelijke zwanger. Maar bij mijn dochter teste ik pas ruim 2weken later positief, dus dat ik nu al strepen zie is voor mij heel gek! Ik heb nog 1action test over, deze wil ik volgend weekend doen. Gewoon omdat ik ook benieuwd ben of ik dan een duidelijke streep heb en puur voor de fun, en ik hem niet ga bewaren.
Hoi dames, ik zie dat dit topic pas twee dagen oud is, maar er wel al heel veel geschreven is. Is er ruimte voor nog iemand? Het lijkt mij namelijk leuk om met jullie mee te schrijven.

Ik had afgelopen maandag een licht streepje op een test en donderdag een duidelijke streep! Zwanger dus, hoewel het nog steeds erg onwerkelijk voelt. Volgens internet ben ik op 7 juli 2016 uitgerekend. Ik heb me donderdag na de tweede test aangemeld bij de verloskundige en bij moeders voor moeders en wacht bij beide nog op een telefoontje.

Ik ben 29 en mijn man 30 en het wordt ons eerste kindje.
Ja het is gezellig druk hier!

Welkom origineel, gefeliciteerd en ik ga je in de tabel zetten! Hopelijk krijg je snel een afspraak.
Dankjewel! Leuk dat ik met jullie mee mag schrijven.
Wat wordt hier veel geschreven. Leuk!

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren. Ik hoop dat ik alles bij kan houden van iedereen.

misseD : jouw testen zijn positief hoor! Laat je weten wat je test morgen zegt?

Ja ik ga wel naar een echo vragen bij de eerste afspraak. Dan kan het wel wat echter worden. Mijn broek zit savonds al wel strak.
Gefeliciteerd Orgineel!

Echt leuk dat er zoveel zich melden, vind het altijd leuk om zoveel te kletsen erover, het spookt ook de hele dagen door mijn hoofd heen.

Ik show mijn test morgen weer!

Even heel dom hoor, ik ben zelf altijd heel nuchter, maar als mijn zwangerschap nu goed gaat heb ik het gevoel dat dit een jongentje is! Hievoor had ik helemaal geen gevoel erbij, maar ik ben er zo van overtuigd. Idioot. Ik kan trouwens niet slapen, heb alweer trek.
Haha Missed vreetzak!!

Hier een zielig kindje, al 4x gespuugd, waarvan 2x in bed, dus nu alles in de was en hopen dat haar buik nu rustig blijft en ze gaat slapen. Zo sneu al in tijden niet meer zo erg gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven