Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
zaterdag 31 oktober 2015 om 13:58
Ik snap jullie ook heel goed hoor! Zou eerder heel raar zijn als t geen pijn deed! Misschien is t toch beter dat de zwangere vrouwen zich terug trekken uit dit topic en ergens anders gaan schrijven. Op die manier worden jullie er niet elke keer mee geconfronteerd en ik merk toch ook dat ik juist omdat ik jullie gevoel zo goed begrijp niet zo snel hier ga jubelen.
zaterdag 31 oktober 2015 om 14:22
Lieve meiden, ik begrijp jullie helemaal! In het voorjaartopic waar ik sinds ruim een jaar meeschrijf werd de een na de ander zwanger, terwijl ik niet eens een fatsoenlijke cyclus had. Ik vond dat toen elke keer confronterend om te lezen en voelde me meteen daarna schuldig dat ik me zo voelde. Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal snel raak mag zijn
zaterdag 31 oktober 2015 om 14:28
quote:Skawa schreef op 31 oktober 2015 @ 13:58:
Ik snap jullie ook heel goed hoor! Zou eerder heel raar zijn als t geen pijn deed! Misschien is t toch beter dat de zwangere vrouwen zich terug trekken uit dit topic en ergens anders gaan schrijven. Op die manier worden jullie er niet elke keer mee geconfronteerd en ik merk toch ook dat ik juist omdat ik jullie gevoel zo goed begrijp niet zo snel hier ga jubelen.
Ik vind juist niet dat jullie je uit het topic terug hoeven te trekken. Ook voor ons komen andere tijden en we kunnen jullie
adviezen en ervaringen echt nog wel gebruiken!
Ik vind juist niet dat jullie je uit het topic terug hoeven te trekken. Ook voor ons komen andere tijden en we kunnen jullie
adviezen en ervaringen echt nog wel gebruiken!
zaterdag 31 oktober 2015 om 14:38
Effe snel tussendoor; Net bloed laten trekken en terug van een fotoshoot, jawel van een 7 maand zwangere dame. Het positieve nieuws geeft mij gewoon moed.
Hoera Korfje! Ben blij voor jou!
Dames hou je gezicht in de zon en denk, komaan nu ist aan mij. Dat deed ik daarnet en kreeg echt een goed gevoel.
Hoera Korfje! Ben blij voor jou!
Dames hou je gezicht in de zon en denk, komaan nu ist aan mij. Dat deed ik daarnet en kreeg echt een goed gevoel.
zaterdag 31 oktober 2015 om 15:52
Okay dat is fijn maar anders wel eerlijk aangeven hoor! Wil wel dat deze plek Teun blijft bieden en geen vervelende bijsmaak geeft.
Inmiddels slaat bij mij de misselijkheid toe maar zelfs daar word ik blij van want t is bewijs wat er gaande is. Vanmorgen kokhalzend boodschappen gedaan bang om te gaan spugen in de AH. Avond eten bedenken terwijl de gedachte aan eten t zuur al omhoog brengt haha. Heb ontdekt dat als je iets kleins eet terwijl je zo misselijk bent t minder word. Vanavond uit eten en Halloween party met vriendinnen nu m er door heen bluffen dat ik niet drink en geen carpacchio eet waar ik normaal zo gek op ben... Hoop dat ze me geloven
Inmiddels slaat bij mij de misselijkheid toe maar zelfs daar word ik blij van want t is bewijs wat er gaande is. Vanmorgen kokhalzend boodschappen gedaan bang om te gaan spugen in de AH. Avond eten bedenken terwijl de gedachte aan eten t zuur al omhoog brengt haha. Heb ontdekt dat als je iets kleins eet terwijl je zo misselijk bent t minder word. Vanavond uit eten en Halloween party met vriendinnen nu m er door heen bluffen dat ik niet drink en geen carpacchio eet waar ik normaal zo gek op ben... Hoop dat ze me geloven
zaterdag 31 oktober 2015 om 18:09
zaterdag 31 oktober 2015 om 21:01
zondag 1 november 2015 om 07:57
Haha... Nick Carter inderdaad! Volgens mij vond bijna ieder meisje hem de knapste. Vind het ook fijn als bekende mensen noemen dat het allemaal niet zo gemakkelijk/ vanzelfsprekend is. Misschien dat mensen dan eens gaan nadenken voordat ze iets zeggen...
Had afgelopen week nog iemand met de grootste plaat voor dr kop... vond het eigenlijk gewoon zielig dat iemand zo dom kan zijn. Omdat een collega nu bevallen is zei ze 'ja,maar jij bent ook al 30 dus de tijd begint te dringen'. Daar werd ik eerst boos over, maar vervolgens zei ze 'ben benieuwd wanneer de 2e of 3e kleine komt bij je collega' (noem even geen namen). Waarop ik antwoorde dat mijn collega net bevallen is dus sowieso nu niet en misschien wel nooit een 2e wil, dat soort dingen weet je gewoon niet. Zegt die vrouw weer 'ja, maar ze heeft er nu al 1, dus ze zal ook wel een tweede of een derde willen'
Dus na die opmerking heb ik me maar bedacht dat zo dom zijn erger is dan de 1e opmerking die ze maakte en toen heb ik er maar gewoon niets meer over gezegd en me gelukkig een stuk beter gevoeld!
Maar geloof niet dat dit soort mensen het ooit gaan leren, maar als bekende enkele mensen wakker schudden dan is het al winst!
Had afgelopen week nog iemand met de grootste plaat voor dr kop... vond het eigenlijk gewoon zielig dat iemand zo dom kan zijn. Omdat een collega nu bevallen is zei ze 'ja,maar jij bent ook al 30 dus de tijd begint te dringen'. Daar werd ik eerst boos over, maar vervolgens zei ze 'ben benieuwd wanneer de 2e of 3e kleine komt bij je collega' (noem even geen namen). Waarop ik antwoorde dat mijn collega net bevallen is dus sowieso nu niet en misschien wel nooit een 2e wil, dat soort dingen weet je gewoon niet. Zegt die vrouw weer 'ja, maar ze heeft er nu al 1, dus ze zal ook wel een tweede of een derde willen'
Dus na die opmerking heb ik me maar bedacht dat zo dom zijn erger is dan de 1e opmerking die ze maakte en toen heb ik er maar gewoon niets meer over gezegd en me gelukkig een stuk beter gevoeld!
Maar geloof niet dat dit soort mensen het ooit gaan leren, maar als bekende enkele mensen wakker schudden dan is het al winst!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
zondag 1 november 2015 om 08:07
Begrijp je gevoel heel goed missyE. Mijn eerste reactie is ook teleurstelling (voor mezelf) en jaloezie. Dit gaat al wel snel weer over in hoop omdat iedereen hier ook een weg heeft afgelegd. Zaten gisteren op een feesje en ja hoor, weer iemand zwanger... Dan blijft de jaloezie wel wat langer hangen omdat ik er vanuit ga dat het bij hen direct gelukt is... Maar mn vriendin zei ook direct dqt je dat eiglk niet weet. Mss is het wel een ivfbaby ofzo...
zondag 1 november 2015 om 09:10
Klopt hoor MissyD, ik ga er ook makkelijk vanuit dat het bij een ander wel makkelijk ging!
Ik was vd week aan de wandel met hond en liep op met een oudere buurvrouw. Uit het niets maakte ze ineens een opmerking over kinderen, dat als we het geluk mochten hebben dat we kinderen kunnen krijgen en dat dit echt niet zo normaal is als iedereen altijd maar denkt. Ik was er gewoon even stil van. Net of ze weet in Welle situatie ik nu zit. Fijn om te horen dat er ook wel mensen zijn die het begrijpen!
Ik was vd week aan de wandel met hond en liep op met een oudere buurvrouw. Uit het niets maakte ze ineens een opmerking over kinderen, dat als we het geluk mochten hebben dat we kinderen kunnen krijgen en dat dit echt niet zo normaal is als iedereen altijd maar denkt. Ik was er gewoon even stil van. Net of ze weet in Welle situatie ik nu zit. Fijn om te horen dat er ook wel mensen zijn die het begrijpen!
zondag 1 november 2015 om 10:03
Ik denk dat heel veel mensen niet zeggen hoe lang t duurde een jaar schijnt heel normaal te zijn. Misschien had die oude buurvrouw dezelfde ervaring missy.
Ik kon niet bobben want wij wonen op vijf min fietsafstand van de stad maar het is goed gekomen. Ik heb gezegd dat ik weer begon met spuiten en deze ronde echt niet wilde drinken omdat ik dan hoopte dat t wel zou lukken en de tafel stond zo vol eten dat t niemand op viel wat ik wel en niet at:)
Ik kon niet bobben want wij wonen op vijf min fietsafstand van de stad maar het is goed gekomen. Ik heb gezegd dat ik weer begon met spuiten en deze ronde echt niet wilde drinken omdat ik dan hoopte dat t wel zou lukken en de tafel stond zo vol eten dat t niemand op viel wat ik wel en niet at:)
zondag 1 november 2015 om 14:31
Knap 'excuus' Skawa! ik probeer toch ook gezonder te leven en minder te drinken en dan stellen mensen zich al vragen... Heeft er iemand trouwes ervaring met een koolhydraatarm dieet? Blijkbaar komt dit de hormonen ten goede en zou PCOS een gevolg kunnen zijn van te veel koolhydraten te eten?
Intussen is het 17 dagen geleden dat ik de eerste Lutenyl nam... Wachten wachten wachten...
Intussen is het 17 dagen geleden dat ik de eerste Lutenyl nam... Wachten wachten wachten...
zondag 1 november 2015 om 15:10
quote:Skawa schreef op 01 november 2015 @ 10:03:
Ik denk dat heel veel mensen niet zeggen hoe lang t duurde een jaar schijnt heel normaal te zijn. Misschien had die oude buurvrouw dezelfde ervaring missy.
Lekker aan de tapas? Of aan proeverij?
Hmm
Lekker aan de tapas? Of aan proeverij?
Hmm
zondag 1 november 2015 om 15:14
Ik ken ook alleen suikervrij eten. Maar zowel mijn Gyn als huisarts vinden het nog niet bewezen dat het daar oorzakelijk vandaan komt. Je gooit je hele leefpatroon om zonder bewijs dat het gaat helpen. Bij de een zal het kunnen helpen, bij de ander weer niet.
En ondertussen verlies je veel tijd. Dan kun je net zo goed de MMM in gaan.
En ondertussen verlies je veel tijd. Dan kun je net zo goed de MMM in gaan.
zondag 1 november 2015 om 18:19
Fijn dat je je er uit hebt weten te redden Skawa!
Ik weet ook niet of voeding veel effect heeft. Denk soms ook wel dat het de hype is van dit moment... Misschien dat het voor sommigen heel goed werkt hoor, maar zeker niet voor iedereen want dan zou dat wel direct geadviseerd worden...
Als je het niet erg vindt om je hele eetpatroon om te gooien dan is het het proberen waard. Maar ik denk dat het voldoende moet zijn als je gewoon gezond eet en je niet nog extra gaat stressen over wat je wel en niet allemaal mag...
Ik weet ook niet of voeding veel effect heeft. Denk soms ook wel dat het de hype is van dit moment... Misschien dat het voor sommigen heel goed werkt hoor, maar zeker niet voor iedereen want dan zou dat wel direct geadviseerd worden...
Als je het niet erg vindt om je hele eetpatroon om te gooien dan is het het proberen waard. Maar ik denk dat het voldoende moet zijn als je gewoon gezond eet en je niet nog extra gaat stressen over wat je wel en niet allemaal mag...
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
zondag 1 november 2015 om 18:35
Nou, de 2e IUI is een feit. Bij mij zag alles er prima uit, veel helder slijm bij de baarmoedermond dus de timing moest goed zijn. Dit keer wel een beetje pijnlijk, de eendenbek deed behoorlijk zeer... Zaad van vriend was dit keer minder goed (minder aantal en minder beweeglijk). Maar voor doorgang van de IUI moet je minimaal 1 miljoen goed beweeglijke zaadcellen hebben. Nu waren dat er 5 miljoen en vorige keer 14 miljoen. Op het formulier staan alleen weer andere getallen, dat is best onduidelijk...
Iemand vroeg laatst waarom de IUI nu wel door ging bij 1 grote (19mm) en 2 kleinere (16mm). De 2e ronde clomid is toen afgeblazen, maar ik weet zo even niet meer hoe groot die waren. Nu in ieder geval 1 dominante, misschien daarom. Heb het eigenlijk niet meer gevraagd...
Voor de tabel:
op het wachtbankje, testdatum 18-11
Iemand vroeg laatst waarom de IUI nu wel door ging bij 1 grote (19mm) en 2 kleinere (16mm). De 2e ronde clomid is toen afgeblazen, maar ik weet zo even niet meer hoe groot die waren. Nu in ieder geval 1 dominante, misschien daarom. Heb het eigenlijk niet meer gevraagd...
Voor de tabel:
op het wachtbankje, testdatum 18-11