Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.

Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.

Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.

Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

1) Wie is je favoriet?

Daryl Dixon

2) Wie ship je?*

Rick & Michonne

3) Waarom?

Omdat zij het allebeide verdienen en ze ongetwijfeld een leuk setje kunnen zijn.

Ik wil ook weer graag meeschrijven. Kan al bijna niet meer wachten tot morgenavond. Streamen doe ik niet aan dus.

Ben alleen bang dat er morgen geen duidelijkheid komt over Glenn. Ik geloof niet dat hij dood is, maar ik wil het nu ook wel zeker weten. En hoe en wat enzo.
quote:mimami schreef op 29 oktober 2015 @ 22:51:

Oh ja word 's morgens ook gewekt door TWD muziek

Haha! Echt? Welke tune?

Ik ben zo blij met mijn nieuwe ringtone

Heb btw gedroomd over een aankomende ZA

Op de 1 of andere moment was het oké en toen pats! Boem! ZA. Het gekke was.....Het ging echt razendsnel met de verspreiding. Alsof je van seizoen 1 naar seizoen 6 ging, zoveel zombies waren er opeens! Maar ook hielp op de 1 of andere manier werkte met voorwerpen hun hoofd inslaan ook niet.....Dus we konden ze niet verslaan. Ik was wel goed bezig, zei tegen de mensen waarmee ik was; zoek naar bruikbare spullen en zorg dat je jezelf kan verdedigen.

Gelukkig werd ik wakker, want denk dat het niet goed afgelopen was met ons
quote:MacTrees schreef op 30 oktober 2015 @ 09:17:

Och, ik ben wakker. Vreselijk gedroomd en ook over walkers! Ik droomde dat ik boven aan de trap stond en ze onder hoorde. Ben toen in bed gekropen (ja logisch) en werd toen, meende ik , wakker. Draaide me om en ....yes.....hele donkere gedaante / griebus naast me in bed . Meteen daarna werd ik echt wakker maar durfde me niet te bewegen. Een van de weinige keren dat ik blij was dat mijn man begon te snurken.

Ik vraag me nu alleen af wat bracht mij er toe om in bed te kruipen met die walkers onder. Onnozele. Ontaarde moeder ook. Me geen moment druk gemaakt om de kinders nee...Trees kruipt terug in bed. Als ik even door gedroomd had, had ik het niet overleefd. Werkelijk!!!Oh brrr, wat naar Voelde je ook heel schrikkerig die dag?
quote:dolfje schreef op 30 oktober 2015 @ 09:27:

Hahaha MacTrees!

Zo heb ik in een nachtmerrie man eens voor zijn hoofd geslagen omdat ik dacht dat hij veranderd was in een walker
quote:matroesjka_ schreef op 30 oktober 2015 @ 17:12:

@oude afleveringen. Ik ben nu bij het stuk met de griep in de gevangenis. Het valt me nu op dat als de vader van Lizzie en Mika dood gaat en Carol moet voorkomen dat hij zombie wordt ze ook zegt "Look at the flowers Lizzie" Arm kind......Ze wist toen wat haar te wachten stond.
quote:sllybnnyrbbt schreef op 01 november 2015 @ 23:02:

En Dan Eugene. Vraagt iemand anders zich ook af waarom hij nog niet is opgegeten? Zijn personage is vooralsnog volledig overbodig. Niemand is echt heel dol op hem, hij kan niks bijzonders. Ik ben echt benieuwd of hij nog iets belangrijks gaat bijdragen aan de verhaallijn.

Wel! Ik ben dol op Eugene.

Hij is nog niet opgevreten omdat hij beschermd wordt door Abraham.

Hij is ook heel belangrijk voor de verhaallijn, want zonder Eugene zou Abraham niet op weg zijn naar DC. Dan was hij Glenn en Tara niet tegengekomen onderweg, dan was Rick ook nooit die kant opgegaan en waren ze nooit in Alexandria aangekomen.
Wees (weer) welkom Bat-woman.
quote:mama_lin schreef op 30 oktober 2015 @ 20:27:

Ik blijf erbij dat het een gedachtendwaling van nicholas is. Waarom zouden ze anders zijn 'afwezige momenten' zo benadrukken in de serie. Ik denk echt dat het een gedachtengang is van hem.Ik denk zelf dat het komt omdat hij toen al niet lekker in zijn hoofd was en daardoor zichzelf door het hoofd schoot. Hij kon het gewoon niet meer aan.
quote:Starshine schreef op 01 november 2015 @ 23:36:

Wees (weer) welkom Bat-woman.Dankje.
quote:Liadan schreef op 01 november 2015 @ 16:42:

[...]

Als ik zo'n ringtone zou horen bij iemand anders zou ik me meteen afvragen of het iemand van dit topic is.
quote:floflo schreef op 01 november 2015 @ 20:46:

Net de aflevering weer bekeken, nog steeds heftig

Klopt het dat Tobin 'vermist' wordt? Volgens mijn man is degene die dat briefje naar zijn vrouw heeft geschreven, die met Michonne praatte, Tobin.

Die is opgevroten

Edit: Dit is Tobin

Die is volgens mij ook opgevroten, omdat hij dom bezig was. Rick wilde hem doodschieten voor het bedreigen van Eugene, maar heeft het niet gedaan. Zei tegen Morgan dat dit soort lui op de 1 of andere manier toch dood eindigen en inderdaad, vrij snel gelijk gekregen

Maar die gast die een briefje schreef heet David
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook de ringtone!
quote:Starshine schreef op 01 november 2015 @ 23:35:

[...]

Wel! Ik ben dol op Eugene.

Hij is nog niet opgevreten omdat hij beschermd wordt door Abraham.

Hij is ook heel belangrijk voor de verhaallijn, want zonder Eugene zou Abraham niet op weg zijn naar DC. Dan was hij Glenn en Tara niet tegengekomen onderweg, dan was Rick ook nooit die kant opgegaan en waren ze nooit in Alexandria aangekomen.

Ik vind Eugene ook een schatje, hoor. Van mij mag hij blijven. Ik bedoelde dat hij niet heel belangrijk is voor de andere personages, voor de balans in de groep, zeg maar.

Hij wàs belangrijk voor de verhaallijn om de redenen die jij noemt, maar je zou toch denken dat hij nu overbodig is geworden, dat hij zijn doel heeft gediend. Ik verwachtte dat hij een van de eersten zou zijn die werd opgegeten, omdat hij niks meer in het verschiet lijkt te hebben. Ik ben bijna bereid om een spoilersite te zoeken om te kijken wat er in de comics gebeurt met hem. (Als hij sowieso al bestaat in de comics.)
quote:Starshine schreef op 01 november 2015 @ 22:18:

[...]

Maar ik vind Daryl geen leiderstype. Hij is een hele goede rechterhand, maar geen leider. Ja een supply run redt hij wel, maar geen gemeenschap leiden.

Hij is een typische chef werkvloer.Ik denk dat mocht Rick opgevroten worden, dat Carol of Glenn de leider word (als ie het overleefd....)
ik vond op internet nog wat leuke easter eggs/grapjes van de props-afdeling.

quote:THE-BATWOMAN schreef op 01 november 2015 @ 23:07:

1) Wie is je favoriet?

Daryl Dixon

2) Wie ship je?*

Rick & Michonne

3) Waarom?

Omdat zij het allebeide verdienen en ze ongetwijfeld een leuk setje kunnen zijn.

Ik wil ook weer graag meeschrijven. Kan al bijna niet meer wachten tot morgenavond. Streamen doe ik niet aan dus.

Ben alleen bang dat er morgen geen duidelijkheid komt over Glenn. Ik geloof niet dat hij dood is, maar ik wil het nu ook wel zeker weten. En hoe en wat enzo. Welkom!
quote:Lovestar schreef op 01 november 2015 @ 23:40:

[...]

Die is opgevroten

Edit: Dit is Tobin

[afbeelding]

Die is volgens mij ook opgevroten, omdat hij dom bezig was. Rick wilde hem doodschieten voor het bedreigen van Eugene, maar heeft het niet gedaan. Zei tegen Morgan dat dit soort lui op de 1 of andere manier toch dood eindigen en inderdaad, vrij snel gelijk gekregen

Nee, dat was Carter. Die werd vervolgens in zijn gezicht gebeten door een Walker en daarna gedood door Rick, waar Morgan en Michonne een beetje beteuterd naast stonden.
quote:sllybnnyrbbt schreef op 01 november 2015 @ 23:46:

[...]

Ik vind Eugene ook een schatje, hoor. Van mij mag hij blijven. Ik bedoelde dat hij niet heel belangrijk is voor de andere personages, voor de balans in de groep, zeg maar.

Hij wàs belangrijk voor de verhaallijn om de redenen die jij noemt, maar je zou toch denken dat hij nu overbodig is geworden, dat hij zijn doel heeft gediend. Ik verwachtte dat hij een van de eersten zou zijn die werd opgegeten, omdat hij niks meer in het verschiet lijkt te hebben. Ik ben bijna bereid om een spoilersite te zoeken om te kijken wat er in de comics gebeurt met hem. (Als hij sowieso al bestaat in de comics.)hij bestaat in de comics

HIj kan als ingenieur nog een rol gaan spelen.

En Tara heeft duidelijk een zwak voor hem (en andersom). Wie weet hoe belangrijk hij voor Denise gaat worden.

Ik heb geen idee wat er in de comics met hem gebeurt btw
Carter, Tobin en David zijn ook een beetje dezelfde types

Carter

Tobin

David

quote:Starshine schreef op 01 november 2015 @ 23:51:

[...]

hij bestaat in de comics

[img]http://media.comicbook.com/wp-content/u ... brahan.png[/img]

HIj kan als ingenieur nog een rol gaan spelen.

En Tara heeft duidelijk een zwak voor hem (en andersom). Wie weet hoe belangrijk hij voor Denise gaat worden.

Ik heb geen idee wat er in de comics met hem gebeurt btw

Die tekening vond ik ook net (schitterend, hoe Abraham op zichzelf lijkt), tijdens het mezelf spoileren. Het is me nu allemaal een stuk duidelijker.

Was hij ingenieur? Ik dacht iets knulligs... Wat doet een ingenieur eigenlijk?

En voor wie ècht nu al wil weten hoe het afloopt met Glenn: Google is your friend. Ik liep er zelfs per ongeluk tegenaan tijdens het zoeken naar screenshots van die container.
of hij ingenieur was weet ik niet, maar hij is slim genoeg om te helpen met bouwplannen enzo.

volgens de wiki was hij in de comics een natuurkundeleraar op een highschool
quote:sllybnnyrbbt schreef op 02 november 2015 @ 00:09:

[...]

Die tekening vond ik ook net (schitterend, hoe Abraham op zichzelf lijkt), tijdens het mezelf spoileren. Het is me nu allemaal een stuk duidelijker.

Was hij ingenieur? Ik dacht iets knulligs... Wat doet een ingenieur eigenlijk?

En voor wie ècht nu al wil weten hoe het afloopt met Glenn: Google is your friend. Ik liep er zelfs per ongeluk tegenaan tijdens het zoeken naar screenshots van die container.

Daarom google ik nu ook helemaal niks over TWD. Mijn man kwam er ook al per ongeluk achter. Ik wil morgen in alle spanning kijken. Zonder dat ik dan steeds denk 'goh wanneer gaat dit en bla bla bla gebeuren'.

Man chanteert me nu. Als je geen biertje voor me wilt pakken dan ga ik spoilers schreeuwen...
Starshine, heb je nu gekeken en durf je één tipje van de sluier op te lichten?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Jij zit toch ergens waar je iets eerder de nieuwe aflevering ziet? Vertel
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:MacTrees schreef op 02 november 2015 @ 00:39:

Starshine, heb je nu gekeken en durf je één tipje van de sluier op te lichten?nee, ik kijk morgen pas. Hij is in Amerika ook nog niet te zien hoor, daar is het pas kwart voor 7 's avonds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven