Leuke stijlen/merken
donderdag 29 oktober 2015 om 00:53
Na jaren ben ik eindelijk klaar met mijn opleiding. Nu opeens aan de slag in het bedrijfsleven en meer te besteden dan voorheen.
Ik zit nog een beetje in de H&M-stijlen, maar zo graag een stijlvollere, vrouwelijke stijl willen. Ik hou ook van kleding die op een bepaalde manier bijzonder is/of een "twist" heeft.
Had wat dingen besteld van het merk Summum...maar dat is toch niet mijn ding.
Ik ben slank en heb doorsnee maten (38).
Wat zouden jullie voor merk/stijl aanraden? Waar houden jullie van?
Mijn stijl is nu een skinny met enkellaarsjes en een losse blouse.
Ik zit nog een beetje in de H&M-stijlen, maar zo graag een stijlvollere, vrouwelijke stijl willen. Ik hou ook van kleding die op een bepaalde manier bijzonder is/of een "twist" heeft.
Had wat dingen besteld van het merk Summum...maar dat is toch niet mijn ding.
Ik ben slank en heb doorsnee maten (38).
Wat zouden jullie voor merk/stijl aanraden? Waar houden jullie van?
Mijn stijl is nu een skinny met enkellaarsjes en een losse blouse.
vrijdag 30 oktober 2015 om 21:51
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 29 oktober 2015 @ 07:08:
Ik was laatst in de zara.. Maar wouw wat een drama daar, daar ga je toch niet voor je lol heen?
Ik draag graag
Kyra en ko
No man's land
Tot mijn verbazing gisteren in Alkmaar bij Zara een geweldig vest/jas gekocht... Ik vond het ook altijd een vreselijke winkel maar ze hebben best wel leuke dingen ontdekte ik dus gisteren.
Ik kom veel bij sissy boy, draag veel van Turnover en summum en vanilia. Ook wel wat dingen van Marc cain maar dat past niet altijd in mijn budget.
Ik was laatst in de zara.. Maar wouw wat een drama daar, daar ga je toch niet voor je lol heen?
Ik draag graag
Kyra en ko
No man's land
Tot mijn verbazing gisteren in Alkmaar bij Zara een geweldig vest/jas gekocht... Ik vond het ook altijd een vreselijke winkel maar ze hebben best wel leuke dingen ontdekte ik dus gisteren.
Ik kom veel bij sissy boy, draag veel van Turnover en summum en vanilia. Ook wel wat dingen van Marc cain maar dat past niet altijd in mijn budget.
vrijdag 30 oktober 2015 om 23:08
Hoe zou je jezelf omschrijven Bibi? En wat voor soort haar heb je en in wat voor stijl? Draag je graag en veel asseccoires en wat gebruik je aan make up. Doe je veel zittend werk, of achter een pc, werk je met klanten etc. Ik heb veel mensen gekleed, gestyled in het hogere segment. Het complete plaatje van top tot teen en van lingerie, bovenkleding, jas, tas, schoenen noem maar op. Ik adviseer je om bij Stylefruits te kijken en dan business aan te klikken. Hier worden heel veel stijlen weergegeven. Kijk wat je aanspreekt en vraag aan iemand in je omgeving die eerlijk tegen je kan zijn (of echt verstand van mode heeft) of dit bij jouw type past. Als je een stijl hebt gevonden die jou aanspreekt moet je dat als basis nemen en vanuit daar je kledingcollectie verder uitbouwen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
maandag 2 november 2015 om 13:29
@sweetfirefly: mijn stijl is nu met name sportief, maar zou het wat vrouwelijker willen. Ik ben niet van de accesiores en heb maar een beetje makeup op (alleen wat mascara). Mijn haar zijn krullen, komt tot op mijn schouders. Meestal draag ik naar werk een skinny, enkellaarsjes en een nette blouse, soms met een colbert. In mijn vrije tijd is het meestal een spijkerbroek met een tshirt met lange mouwen.