Uitgerekend eind juni/begin juli 2016

24-10-2015 19:22 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Gisteren heb ik positief getest en ik ben dus zwanger van mijn eerste kindje! Het lijkt me leuk om met een aantal andere vrouwen te praten die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Dus heb je ook (net) positief getest, ben je ongeveer eind juni/begin juli 2016 uitgerekend en wil je ook meepraten, leuk!

NaamLeeftijd+partner1e, 2e, 3e kindjePositieve testUDBijzonderhedendivertimento28+311e23 okt25 juni?123snoes25+281e20 okt30 juni?Twee miskramenSkawa?1e23 okt3 juli5 rondes Clomid, 1 ronde Gonal-f + PregnylMeike197738+424e22 okt2 juliemma77emma382e24 okt5 juliIUI met donorGrandeteatime23+?2e?2 juli

Wil je wat in de tabel zetten of wijzigen? Zet het even dikgedrukt in een post en ik verander het zo snel mogelijk!
Heel naar hé thrusy! Hier ook twee miskramen. Beide bij de echo pas achter gekomen. De eerste was bij 5,5 week gestopt met groeien en dr ander bij 6,5 week.

Dus ik ben natuurlijk erg bang voor die echo. Wat zou ik graag willen dat de tijd twee weken doorspoelt

De gedachten om de echo een week eerder te doen komt weleens voorbij bij mij maarik denk dat het beter is een weekje langer te wachten. Wat mama zegt dat het hartje dan sowieso moet kloppen bij 8 weken.

Ik zal duimen voor een gezonde baby voor ons allemaal
We gaan er gewoon van uit dat het nu allemaal goed gaat en we straks een mooi tabel hebben met gezonde kindjes! De kruiden worden op de persoon samengesteld. Ik heb behoorlijk wat "markt" onderzoek gedaan voordat ik er aan begon. Ik werk voor een heel groot bedrijf waardoor ik via via bij die arts terecht gekomen ben. 7 collega s heb ik gesproken die ook moeilijk zwanger werden en miskramen hadden. Na het drinken van de thee, op maat gemaakt, hebben ze allemaal een gezond kindje...
het komt zoals het komt, het is zoals het is
Hello! Heb hier al eerder wat geschreven maar ik zou ook graag in de tabel willen!

ik ben 21 mijn vriend 34, 23 oktober positieve test en heb 24 november mijn eerste echo met 9 weken
Ik heb verder nog niet echt veel kwaaltjes alleen heel moe en veel plassen en af entoe hoofdpijn. Aankomend woensdag komt er ook iemand van moeders voor moeders hoe is het met jullie?
Sinds vanmiddag wat misselijke vlagen en dat is nu nog steeds eigenlijk.. ook een beetje een depri gevoel. Ben bij de 1e extreem ziek geweest..ik hoop dat het dit keer niet zo erg wordt. Iemand echte goede tips tegen misselijkheid?
Eten! hoe gek t ook klinkt eten helpt tegen de misselijkheid. Kleine beetjes licht voedsel. Elke 2 uur.

Ik heb vandaag eerste contact met vk gehad. Super leuke klik, voelde me helemaal fijn. Ik heb 23 nov mijn eerste afspraak bij haar iets leter omdat ik 18 nov al in het zh een echo heb. Dan is het zo dubbel op.

Zij adviseerde mij trouwens om naast foliumzuur en vit D elke dag een lepel lijnzaad olie te nemen. Ik heb het vanmiddag gelijk gekocht, koste 2,75 bij de etos en gewoon een lepel door de yoghurt geroerd. proef je niets van schijnt alle essentiele vetzuren te bevatten voor de baby nog meer dan vis.

Heb je informatie over zwanger word thee? Denk dat mijn vriendinnen die nog in de mm zitten daar erg blij van worden.
where ever you go, go with your heart
@mama, het helpt als je veel water drinkt, tenminste bij mij.. gewoon altijd een flesje bij je hebben. En kleine porties idd je maag gevuld houden, wat skawa zegt..

Wat een goeie tip Skawa, dat ga ik ook kopen! baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen.. :-)

Ik hier ook vlagen van misselijkheid en steekjes, nog steeds gevoelige borsten (thank god haha) en een enorme pens!! oftewel lekker opgezet dankzij mijn luie darmen. Herkennen jullie dat ook?
Probeer al veel water te drinken.. kleine dingen eten waar moet ik dan aan denken bijv?

Dat van die buik herken ik wel.. het lijkt of ik al een paar maanden ben door die rommelige darmen

Ik gebruik al davitamon mama plus met visolie. Is lijnzaad dan alsnog aan te raden of wordt het dan teveel?
Denk dat met visolie voldoende is maar de lijnzaad is stuk goedkoper.

Ik slik de Davitamon variant zonder visolie.

Ik heb wel zere borsten Pff ging vanmorgen t bos in met mijn paard kon helemaal niet draven heb maar stap ritje gemaakt en tijdens t opzadelen gaf hij af en toe zo stootje tegen mijn borsten met zijn hoofd auw auw auw
Ja ben ik ook benieuwd naar mama1991 ik slik inderdaad ook die davitamon plus met visolie.

Mijn vriend en ik hebben het vanavond aan mijn ouders verteld.

Wij hebben een fotolijstje met een gedichtje erin gegeven en het boek mijn kleinkind van pauline kunnen ze alles 4 jaar bij houden

Heb zelf het 9 maanden dagboek ervan gekocht vind leuk om allemaal bij te houden.

Mijn moeder moest huilen en mijn vader was verbaasd maar ze waren allebei ontzettend blij.

Heerlijk die reacties.

Ik ben zo blij dat ik nu alles met mijn moeder kan delen.

Het is vroeg met 6 weken maar zo fijn om er nu met ze erover te praten.
Moet zeggen dat ik jullie nog wel allemaal door elkaar haal en dan denk ik wanneer is die en die uitgerekend en dan mis ik best even die tabel hebben jullie dat ook?

Ik snap dat Divertisemento niet zo veel online is en het niet kan aanpassen. Is het anders een idee even een vers topic te openen? Dat we allemaal in de tabel staan? nog even een kort rondje doen? Ik vind het zo leuk als het een hecht clubje wordt. Wat vinden jullie?

En is er iemand die weet hoe je zo'n tabel maakt en het niet erg vindt om het aan te passen? Of mij anders wil uitleggen hoe het werkt?
Wat een goed idee, ik heb precies hetzelfde. Heel warrig nu en ik wil regelmatig even in het overzichtje kijken.

Ik ben alleen niet zo goed in die tabellen. Iemand?

Het lijkt mij ook heel leuk als we een hecht groepje worden en lekker kunnen kletsen/ervaringen uitwisselen/met elkaar meeleven.
En als er helemaal een nieuw topic wordt gemaakt, dan misschien wat sterretjes voor- en na de titel zodat het makkelijk vindbaar is.

****uitgerekend eind juni/begin juli 2016**** (ik zit me soms al rot te zoeken, haha!)
@mama ik eet veel volkorenbeschuitjes of crackers tussendoor maar ook fruit.. maar dat is denk ik heel persoonlijk wat bij jou het beste past
quote:Skawa schreef op 02 november 2015 @ 20:13:

Zij adviseerde mij trouwens om naast foliumzuur en vit D elke dag een lepel lijnzaad olie te nemen. Ik heb het vanmiddag gelijk gekocht, koste 2,75 bij de etos en gewoon een lepel door de yoghurt geroerd. proef je niets van schijnt alle essentiele vetzuren te bevatten voor de baby nog meer dan vis.

Bedankt voor de tip!
Haha toevallig kijk ik ook de heletijd in die tabel als er dan iemand op me reageert, zo van ''hoe ver is zij dan'' maar dan staat diegene er nog niet bij.. misschien een slim idee een nieuw topic en een nieuwe tabel? Ik zelf heb een idee hoe en wat met die tabel haha..
ik wil ook heel graag in de tabel erbij gezet worden, maar zoals ik al eerder zei heb ik er echt geen verstand van hoe dit werkt, dus ik hoop dat divertimento het snel weer op kan pakken en anders misschien dat het op een andere manier gedaan kan worden.

ik heb mijn echo met precies 8 weken, ik denk dat ik daarna ook de huisarts ga bellen en mijn zusje en nichtje en neefje op de hoogte stel, de rest wacht maar tot de 12+ weken.

dat van die lijnzaadolie heb ik nog niet eerder gehoord, ik denk dat ik er morgen ook even wat van ga halen, kan dan mooi in de ochtend door de yoghurt heen.

ik merk dat ik naast dat ik heel erg moe ben nog niet echt kan geloven dat het echt zo is, is een kwestie van eerst zien dan geloven denk ik.

al moet ik wel zeggen dat ik vanavond erg emotioneel ben om niks.
Hallo allemaal, ook welkom aan diegene die ook mee zijn gaan schrijven! Van harte gefeliciteerd!

Vandaag extreem moe, gewoon de hele dag een moe gevoel.

Verder nog steeds die gespannen borsten, zelfs pijnlijk. En ook puistjes. Bah, dat is wel een vervelend verschijnsel.

Verder is het bij nog steeds; eerst echt zien, dan geloven. Nog 3 weken!!! Maandag de 23e weten we meer.

Dan kan ik het eindelijk aan mijn kinderen vertellen...

Ik zat gisteren te peilen bij mijn oudste dochter, zo van: wat vind jij nou een leuke meisjesnaam als je ooit nog een zusje zou krijgen? Zij; mama! Dat gebeurt toch nooit!!! Hi hi ze moest eens weten!
Vandaag best kramp in mijn buik. Maakt me angstig. Morgen werken, dat scheelt, heb ik 9.5 uur afleiding. Voor mensen die informatie willen over de chinese arts. Check zeedijk 65 a Amsterdam. Ik heb nu zo ontzettend veel positieve verhalen gehoord. Ik ben er 1 van. Valt bij mij onder de alternatieve verzekering.
het komt zoals het komt, het is zoals het is
Ik heb ook veel kramp hoor thrusty heel naar. Denk dat we moeten overstappen naar nieuw topic met inlog voor iedereen ik doe de tabel bij clomid ervaringen en is veel werk
Weet jij hoe dat moet skawa inlog voor iedereen? Als de basislijnen van de tabel er eenmaal staan dan weet ik denk ik wel hoe ik 'm aan moet vullen.. en als iedereen dat dan voor zichzelf doet? Is dat een idee?

Hier ook af en toe krampjes hoor, hoort erbij..
Ja kan ik wel maar is wel ff een klus zal kijken of ik er morgen tijd voor heb.

Ik zit trouwens ook echt veel op de toilet voor de grote boodschap sinds ik zwanger ben herkenbaar?
Herkenbaar skawa
Oh super skawa! Dank je wel!!

En ja herkenbaar! Maar dan wel met de nodige moeite...
Ps en droom ook heel intens. Hele speelfilms! Hebben jullie dat ook?

Werkse allemaal weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven