Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Heeft hier iemand misschien iets op te biechten??

'Dries Roelvink gaat scheiden'

AMSTERDAM - Op 25 oktober gaat zijn film I Love Dries in première, maar het is nog maar de vraag of Dries Roelvink met echtgenote Lucienne op de rode loper verschijnt óf met zijn nieuwe vlam uit Tilburg...

Evert Santegoeds wist vanmorgen te vertellen dat Dries zijn Lucienne gaat verlaten. De zanger is al gespot met zijn kersverse vriendin uit Tilburg. "Ze is zelfs naar Amsterdam verhuisd om dichter bij Dries te zijn."

Roelvink gaf eerder al toe dat 'het vuur' uit zijn huwelijk is verdwenen, maar hij wilde vechten voor zijn vrouw en hun zoontjes Donny en Dave. "Het leven is veel te kort om alleen en ongelukkig te zijn." De poging om zijn huwelijk te redden lijkt echter mislukt te zijn...
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ja, dat lijkt me een ty-pisch gevalletje van onze hartenbreekster uit het zuiden

Ik vind trouwens wél dat we naar die film moeten met z'n allen.
Maar niet op die datum

~gaat snotterend in de vensterbank zitten te mopperen~
quote:Bloesem schreef op 01 oktober 2008 @ 16:45:

~gaat snotterend in de vensterbank zitten te mopperen~

Hee, nou klink je net als mijn dochter! Die doet op dit moment precies hetzelfde. Gelukkig heeft de vaderfiguur kinderdienst, die staat ernaast te strijken

Wat scheelt eraan Bloezemeis, doen ze nou potdorie nóg niet wat je zegt?! Het is een schandaal!
Waarom niet op die datum? Klinkt als een leuk feessie
Omdat jullie dan al een ánder leuk feestje hebben....
which reminds me....ik heb dan avonddienst bloeseke, solly!
Goedenavond!

Pff...pittig onweer hier. Ben er niet bang voor, maar 't is ook niet mijn hobby, zeg maar.....

Mado.... ben je de dag wat doorgekomen?
Ik moest werken, dat scheelt

Ik ben eigenlijk wel blij om te horen dat ik niet het enige viswijf ben. Ik merk alleen dat het me de laatste weken steeds meer moeite kost en dat er steeds minder gezellige momenten in de dag zitten. En hoe begrijpelijk ik het zelf aan de ene kant ook vind, ik maak me er wel zorgen over. Het is niet goed voor Bikkel, maar ook zeker niet voor mij, Bink en Madokus.

Gisterenavond laat heb ik nog wel even een gezellig onderonsje gehad met Bikkel. Toen ik naar bed ging kwam me een poepwalm tegemoet, dus er moest een kind gebadderd en een bed verschoond. Madokus was er niet dus kroop er een klein mannetje op zijn plek in bed met de woorden "mooi plekje voor Bikkel". Jammer genoeg vond hij het veel te gezellig om zijn mond te houden en heb ik hem uiteindelijk in zijn eigen bed moeten leggen. Maar ik was eigenlijk wel heel blij dat we het nog een tijdje gezellig hebben gehad en dat we een rotdag zo toch positief af hebben kunnen sluiten.

Ely, we hebben net de intake gehad voor een onderzoek bij een grote GGZ-instelling bij ons in de buurt en staan op de wachtlijst voor ambulante begeleiding. We zijn bij de laatste wel wat omhoog gezet op de wachtlijst omdat we er nogal doorheen zitten. Hoe lang het nog ongeveer gaat duren kunnen ze helaas niet zeggen.

Zo. Administratie klaar. Ik ga naar huis, douchen, neuken en slapen.

Tot morgen!

Toet, ben je morgen weer in noorden des noorden van land?
Nee, morgen niet Xop, vandaag en gisteren wel. Morgen schooldingen doen. En de kinderen hebben 's middags vrij (en vrijdag ook, zo kom ik toch niet aan werken toe ). Eigenlijk heb ik mijn uren deze week al wel gemaakt, meer dan zelfs door die twee dagen in verweggistan,. maar mijn werk is nog niet af. Ik doe iets fout!

lekker geneukt Xop? hahahahaha, ik moet soms zo om jou lachen, dan komen er opmerkingen die ik helemaal niet van je verwacht.

ooooooooooooooh, ik ben eigenlijk ook heel blij dat jullie niet altijd geduldige rustige lieve aardige moeders zijn (bloossmiley). Helpen we elkaar misschien niet echt mee, maar lucht wel een beetje op. Fijn dat dag nog goed is afgesloten madootje!

voor jou en de jouwen,

en voor iedereen hier. Hoe veel nachtjes nog voordat we irl huggen???? Kan er iemand een afstreepkalender in de kroeg hangen?????

~zet koffie neer en gaat aan de slag~
Ik moest even over je plaatje nadenken, Bloes, maar nu heb ik 'm :)Fijn he, er is niet veel meer te strepen!

Haha, Toet, ja hoor...was best oke! Moest wel beetje vlug, want het was al laat. Maar och, daar 's ook niets mis mee, toch?

Vanochtend liep alles op rolletjes (kids deden zonder gezeik kleertjes aan, werkten hun ontbijtjes rap weg, zonder morren tandenpoetsen enz enz), dus ik had opeens een kwartiertje over. Toen bedacht ik me dat ik die tijd wel even kon benutten om mezelf eens op te maken enzo. Haar opgestoken, eyelinertje, vet mascara, lipliner en lipstick enzo. Hahaha, en nu staan ze me allemaal aan te staren, hier. Of ik naar een feestje ga, of ik nog weg moet, waar ik vanochtend al geweest ben enz enz. Tsssss.

Ik geloof dat ik dus normaal gesproken nogal "flets" op mijn werk zit?! Nah ja zeg. Toch maar wat vaker doen, al is mijn werkomgeving echt verre van "beauty-minded" ed te noemen

Heee, het regent pijpen?stelen en de zon schijnt lekker fel! Kijk, zo denk ik heel vaak aan Mims
hahaha die xop, misschien moet je het inderdaad maar vaker doen! Jongens dit is een memorabel moment: ik zit voor het eerst in mijn leven op mijn eigen bank met koffie binnen handbereik bij jullie met een echte, heuse laptop!!!! Manmanman wat relaxed zeg! Met dank aan de vriendelijke buurman dan maar!

O wauw, nog maar 1 week en een dag, dan gaan we lekker op pad!!! Zalig! Ik heb er zo`n ontzettende zin in !!
Wat heb je d'rvoor moeten doen bij de buurman, Bent?

Pimpel, fijn dat je zulk goed nieuws had!!!

En Mado (ook hier al viswijfmomenten gehad en het wijffie is nog niet eens een jaar ), stevige, stevige knuffel voor jou. Kan met het gevoel er doorheen te zitten levendig voorstellen. Hopelijk kun je snel een beetje opladen, zodat je het geduld weer op kunt brengen. De tip die mijn psych gaf (zo simpel, snap niet waarom ik er zelf niet op kwam), is om het af en toe maar gewoon uit te laten razen (toen in mijn geval nog: huilen) en je tijd te pákken. Ik pas het nu nog toe met Qtie, dan laat ik haar maar gewoon even in d'r bed liggen janken of in de box zitten stieren en dan loop ik even weg, doe ik vijf of tien minuten iets voor mezelf, zodat ik er daarna weer voor haar kan zijn. Niet dat je met die vijf of tien minuten opeens niet meer doodop bent, maar het helpt mij om in ieder geval éven tot rust te komen.

En geef het even uit handen. Breng hem weg, laat Madokus een paar dagen vrij nemen op jouw vrije dagen, zodat hij het over kan nemen, voel je niet schuldig om je even uit je gezin terug te trekken of om even een deel van je gezin ergens anders neer te leggen, bij iemand die het nog wel trekt.

Goed voor jezelf blijven zorgen, dat heb ik intussen wel geleerd, is het beste wat je je kind aan kunt doen. En voel je niet schuldig om je viswijvengedrag: dat wordt straks wel weer omgebogen naar positief gedrag. Die paar weken een viswijf als moeder zullen 'm niet levenslang beschadigen. Hooguit tijdelijk, net zoals je viswijvengedrag tijdelijk is.
quote:qwertu schreef op 02 oktober 2008 @ 10:46:

Wat heb je d'rvoor moeten doen bij de buurman, Bent?

Pimpel, fijn dat je zulk goed nieuws had!!!

En Mado (ook hier al viswijfmomenten gehad en het wijffie is nog niet eens een jaar ), stevige, stevige knuffel voor jou. Kan met het gevoel er doorheen te zitten levendig voorstellen. Hopelijk kun je snel een beetje opladen, zodat je het geduld weer op kunt brengen. De tip die mijn psych gaf (zo simpel, snap niet waarom ik er zelf niet op kwam), is om het af en toe maar gewoon uit te laten razen (toen in mijn geval nog: huilen) en je tijd te pákken. Ik pas het nu nog toe met Qtie, dan laat ik haar maar gewoon even in d'r bed liggen janken of in de box zitten stieren en dan loop ik even weg, doe ik vijf of tien minuten iets voor mezelf, zodat ik er daarna weer voor haar kan zijn. Niet dat je met die vijf of tien minuten opeens niet meer doodop bent, maar het helpt mij om in ieder geval éven tot rust te komen.

En geef het even uit handen. Breng hem weg, laat Madokus een paar dagen vrij nemen op jouw vrije dagen, zodat hij het over kan nemen, voel je niet schuldig om je even uit je gezin terug te trekken of om even een deel van je gezin ergens anders neer te leggen, bij iemand die het nog wel trekt.

Goed voor jezelf blijven zorgen, dat heb ik intussen wel geleerd, is het beste wat je je kind aan kunt doen. En voel je niet schuldig om je viswijvengedrag: dat wordt straks wel weer omgebogen naar positief gedrag. Die paar weken een viswijf als moeder zullen 'm niet levenslang beschadigen. Hooguit tijdelijk, net zoals je viswijvengedrag tijdelijk is.

slechts jarig zijn Q.

lief he!!
Da's inderdaad heel lief! (Verder ook geen verwachtingen? )
nope
Mazzelpik! Mazzelkut!

...

Geluksvogel!

Soweeee, crisis hier. Een internetstoring! Lieve hemel, het gaat even duren voordat mijn hartslag weer wat gezakt is naar acceptabel niveau. Geen werk, geen forum, geen mail van/naar geemigreerde vriendin én geen telefoon (leuk hoor, die combinatie abonnementen); dat trek ik maar matig.

Afijn, het is weer goed en nu wel wat achterstallig werk, slik. Dag begon al zo stom met ruzie met GG. Hij was weer eens alles kwijt en zwaar gefrustreerd over actie van GG-ex, wat hij niet bij haar kwijt kon omdat Dochter erbij was en toen ze weg waren kreeg ik opeens de volle laag. En behalve dat ik dat sowieso onterecht vond, is het al helemaal niet mogelijk voor mij om waar dan ook begripvol op te reageren voor 9en 's ochtends, dus ik reageerde nogal, eh onbegripvol, zeg maar. Dat hielp niet (goh...). Gezellig als 2 donderwolken van huis gegaan, komt vanavond wel weer goed, maar was even stom.

Zo, nu snel terug naar werkomgeving en aan de slag.
Dat is inderdaad crisis én het nadeel van thuiswerken. Gelukkig heb je dan nog je mobiele telefoon, om de crisislijn van de provider te bellen!

Bentetje wat fijn! Heb jij nou een laptop gekregen van de Buurman??? Ik krijg alleen geluidsoverlast van de mijne

Hoe is het met ons Hert?

En Pim; fijnfijn dat er geen chromosomen-ellende is bij je mooie moppie!

Ik liet dit weekend nog de foto's zien van het Slempweekend aan MM. Hij vond die foto met de drie baby 's zo leuk! En ik kon alleen maar denken aan die bijna peuters, die het nu zijn.
Dames, mag ik even mededelen dat ik deze week zo enorm aan het genieten ben? Ik had er werkelijk waar geen idee van dat ik zó enorm toe was aan wat tijd voor mezelf. Heb vanmorgen op de bank doorgebracht; SATC in de DVD-spelert, thee en Pims van Lu binnen handbereik, in een kek wollen jurkje en -heel charmant- knalblauwe pantoffels. Zo heerlijk, 2 uur lang kwijlend naar Mr. Big zitten kijken. Ik had dit echt veel eerder moeten doen - kom helemaal tot rust nu en voel me meer ontspannen dan ik in jaren geweest ben.

Ben ook erg benieuwd hoe het met 't Hert is.

En jemig Lil, wat irritant zo'n crisis voor negenen - mag toch hopen dat je op z'n minst wat koffie op had :S Om nog maar te zwijgen van internetstoring. Hopelijk beide inmiddels verholpen en crisis al dan niet per e-mail kunnen verhelpen?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Goeimiddag

tsk, zit met nieuwe computer (hij doet ut) met nieuw toetsenbord.. oud toetsenbord komt er (gelukkig!) weer op, hier zitten extra knopjes op [macro] waardoor ik steeds overal naast zit.. stom gedoe. En ál die draden overal.. waarom niet gewoon standaard draadloos bij nieuwe pc?

aFijn. Ik dacht vandaag hectisch en druk te hebben, was EHBO gewoon 2 uur eerder afgelopen wegens erg klein groepje en nu heb ik tijd over! Wat een heerlijkheid en rust brengt dat in de tent zeg

Madootje.. van die ongezellige dagen, dat weet ik ook nog wel. Dat je aan 't eind van de dag echt moet zoeken naar een leuk moment, die je die dag toch ook gehad zou moeten hebben.

Lekker Bent.. met laptop op de bank!

Werd mij trouwens van de week gezegd door mevr. van MRI dat ik morgen (3 okt) een nieuwe afspraak heb.. hoor ik later van de poli dat ik op 30 oktober een afspraak heb. Lekker helder tiepje daar

toedels

Later is nu
alex wat klinkt jou mailtje heerlijk fit, uitgerust en genietend zeg! Heerlijk meid, kan je er niet nog iets aan vastplakken? In elk geval moet je dit vaker doen dus...

Nou lil, dat wordt goedmaken straks, altijd leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven