Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

zondag 25 oktober 2015 om 23:51

maandag 26 oktober 2015 om 18:10
ik heb me door seizoen 1 van fargo heen geworsteld.
aan het eind kreeg ik zelfs de neiging om door te 'spoelen'.
ik kan heel slecht als 'verwarring' of 'dingen niet vertellen' de rode draad in een serie vormen.
dus dat mensen dingen verdraaien of liegen.
is dat in seizoen 2 anders of ook het geval?
anders geloof ik het wel eigenlijk.
ik kan heel slecht als 'verwarring' of 'dingen niet vertellen' de rode draad in een serie vormen.
anders geloof ik het wel eigenlijk.
maandag 26 oktober 2015 om 19:27
quote:redbuIIetje schreef op 25 oktober 2015 @ 23:51:
Las dat sommigen schrijven dat je op de Amerikaanse Netflix 'álles' kunt zien. Hebben ze daar dan ook oude series als bijv Sisters en Early Edition? (beide jaren 90 ongeveer denk ik) Ik heb altijd gebaald dat die series niet op dvd zijn uitgekomen.Nee hoor. Het aanbod is wel wat uitgebreider dan in NL maar je kunt er echt niet alles zien.
Las dat sommigen schrijven dat je op de Amerikaanse Netflix 'álles' kunt zien. Hebben ze daar dan ook oude series als bijv Sisters en Early Edition? (beide jaren 90 ongeveer denk ik) Ik heb altijd gebaald dat die series niet op dvd zijn uitgekomen.Nee hoor. Het aanbod is wel wat uitgebreider dan in NL maar je kunt er echt niet alles zien.
donderdag 29 oktober 2015 om 07:12
quote:Gavia schreef op 21 oktober 2015 @ 08:14:
Ik kijk nu Orphan Black, begin tweede seizoen. Zonder te spoileren, vraag ik me wel af hoe het verloop van de serie is. Ik kan er nooit zo goed tegen als iemand goed is en dan slecht blijkt te zijn, maar dan weer overloopt naar de goede, maar toch een verborgen agenda heeft. Dat mensen keer op keer dingen overleven die je niet overleven kan.
Verandert dat nog? Of kan ik beter ergens lezen hoe het afloopt en mijn tijd aan een andere serie besteden?
Bedoel je Helena? Die is toch continu slecht en/of gestoord?
Ben idd ook aan deze serie begonnen (nu begin seizoen 2) en vind 't 'n topserie! Op de titel alleen had ik 'm niet gekozen, al snap ik nu wel eindelijk waar het 'black' voor staat.
Ik kijk nu Orphan Black, begin tweede seizoen. Zonder te spoileren, vraag ik me wel af hoe het verloop van de serie is. Ik kan er nooit zo goed tegen als iemand goed is en dan slecht blijkt te zijn, maar dan weer overloopt naar de goede, maar toch een verborgen agenda heeft. Dat mensen keer op keer dingen overleven die je niet overleven kan.
Verandert dat nog? Of kan ik beter ergens lezen hoe het afloopt en mijn tijd aan een andere serie besteden?
Bedoel je Helena? Die is toch continu slecht en/of gestoord?
Ben idd ook aan deze serie begonnen (nu begin seizoen 2) en vind 't 'n topserie! Op de titel alleen had ik 'm niet gekozen, al snap ik nu wel eindelijk waar het 'black' voor staat.
Shoot first, ask questions later!
zaterdag 31 oktober 2015 om 19:12
quote:redbuIIetje schreef op 25 oktober 2015 @ 23:51:
Las dat sommigen schrijven dat je op de Amerikaanse Netflix 'álles' kunt zien. Hebben ze daar dan ook oude series als bijv Sisters en Early Edition? (beide jaren 90 ongeveer denk ik) Ik heb altijd gebaald dat die series niet op dvd zijn uitgekomen.ach…sisters, hoe geweldig was dat!! en een jonge George!!
Las dat sommigen schrijven dat je op de Amerikaanse Netflix 'álles' kunt zien. Hebben ze daar dan ook oude series als bijv Sisters en Early Edition? (beide jaren 90 ongeveer denk ik) Ik heb altijd gebaald dat die series niet op dvd zijn uitgekomen.ach…sisters, hoe geweldig was dat!! en een jonge George!!

zaterdag 31 oktober 2015 om 23:01
zondag 1 november 2015 om 07:11
Heb daar gisteren ook 'n stukje van gezien (Reign) en ziet er wel leuk uit. Moderner dan Downton. Hoop trouwens dat Downton seizoen 5 snel online komt. Heb nu seizoen 6 op gewone tv op serieopname gezet, want kijken kan ik die nog niet, ik mis tenslotte seizoen 5 nog.
Shoot first, ask questions later!
zondag 1 november 2015 om 18:07

dinsdag 3 november 2015 om 09:29
Ah, ik snapte het al niet waarom mijn netflix het niet had
Ik ben aan Reign begonnen, ik vind het vermakelijk. Ik heb the fall geprobeerd, maar kwam er niet doorheen, ik ga het later nog een keer proberen, want het klinkt als een serie die ik normaal gesproken leuk vind.
Hemlock grove heb ik seizoen 3 (laatste seizoen gok ik zo) afgekeken, ik had het gevoel dat het afgeraffeld werd
Ik ben aan Reign begonnen, ik vind het vermakelijk. Ik heb the fall geprobeerd, maar kwam er niet doorheen, ik ga het later nog een keer proberen, want het klinkt als een serie die ik normaal gesproken leuk vind.
Hemlock grove heb ik seizoen 3 (laatste seizoen gok ik zo) afgekeken, ik had het gevoel dat het afgeraffeld werd
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
dinsdag 3 november 2015 om 17:51
Ik vond Black Mirror eg leuk en interessant. Zag ergens op internet dat het niet echt om te bingewatchen is, maar dat heb ik toch mooi wel gedaan. Heb ook nog een hoop series waar ik in begin en dan verlaat en dan later weer in terugkom.
Durven jullie nog op PopcornTime te komen? Ik begin het inmiddels wel wat eng te vinden hoor, met die aankondiging van Brein. Heb laatst nog wel de eerste afleveringen van Supernatural seizoen 11 daar gekeken, want die zijn nog niet te krijgen op de Amerikaanse Netflix (logisch, want wordt nu pas uitgezonden.) Trouwens wel met een VPN, maar dan nog.
Ben pas begonnen aan Crossing Lines, leuk genoeg om in verder te gaan.
Hoeveel Netflix kijken jullie ongeveer per week?
Durven jullie nog op PopcornTime te komen? Ik begin het inmiddels wel wat eng te vinden hoor, met die aankondiging van Brein. Heb laatst nog wel de eerste afleveringen van Supernatural seizoen 11 daar gekeken, want die zijn nog niet te krijgen op de Amerikaanse Netflix (logisch, want wordt nu pas uitgezonden.) Trouwens wel met een VPN, maar dan nog.
Ben pas begonnen aan Crossing Lines, leuk genoeg om in verder te gaan.
Hoeveel Netflix kijken jullie ongeveer per week?

dinsdag 3 november 2015 om 18:15
Ik kijk best veel Netflix. Ik moet nog aardig wat series (af) kijken zoals sons of anarchy,breaking bad, lillyhammer, fargo, the flash, gotham enzovoort... dus ik heb nog wel wat te gaan!
3e seizoen van hemlock grove vond ik tegenvallen.
Popcorn time dat keek ik sowieso niet. Ik keek naar showbox (soortgelijk iets) maar niet meer.
3e seizoen van hemlock grove vond ik tegenvallen.
Popcorn time dat keek ik sowieso niet. Ik keek naar showbox (soortgelijk iets) maar niet meer.
dinsdag 3 november 2015 om 18:25
Ik ben begonnen aan the undertaker, mooie serie maar stomme taal (meestal kijk ik series terwijl ik andere dingen doe en hier moet je toch je aandacht bij houden).
Verdere favorieten:
- Orphan black --> spannend ieder seizoen in 1 stuk uitgekeken.
- Call the midwife
- Bomb girls --> beide heerlijk sfeertje
- Blacklist --> spannend maar ook geschikt voor af en toe een aflevering
- Drop dead diva
- New girl --> beide feel good
- Masters of sex --> 1e seizoen geweldig, tweede erg teleurstellend.
Verdere favorieten:
- Orphan black --> spannend ieder seizoen in 1 stuk uitgekeken.
- Call the midwife
- Bomb girls --> beide heerlijk sfeertje
- Blacklist --> spannend maar ook geschikt voor af en toe een aflevering
- Drop dead diva
- New girl --> beide feel good
- Masters of sex --> 1e seizoen geweldig, tweede erg teleurstellend.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

dinsdag 3 november 2015 om 21:19
quote:Morrigan- schreef op 26 oktober 2015 @ 18:10:
anders geloof ik het wel eigenlijk.Ik heb 1 aflevering van deel 2 gezien en was al geërgerd om precies die reden.
anders geloof ik het wel eigenlijk.Ik heb 1 aflevering van deel 2 gezien en was al geërgerd om precies die reden.