Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Wat vreemd.

Zegt Netflix daar zelf niets over? Ik zou daar dan wel navraag over doen.
Ben nu Reign aan het kijken. Lekkere serie!

http://www.imdb.com/title/tt2710394/
ik heb net de serie 'real humans' uit, heet eigenlijk akta manniskor.

voor het eerst dat ik een zweedse serie heb gekeken ( ben fan van dr who, farscape, luther, sherlock dat soort dingen )

maar was erg vermakelijk en zat goed in elkaar!

wat vooral beviel is dat er ontzettend veel verhaallijnen waren, soms grappig, soms ontroerend , soms juist erg spannend, en dat hield het fris.

en dat zweeds is wel leuk om aan te horen, stoort niet zoals sommige andere talen.
Sons of Anarchy...geweldig
quote:Morrigan- schreef op 22 november 2015 @ 18:47:

Wat vreemd.

Zegt Netflix daar zelf niets over? Ik zou daar dan wel navraag over doen.Netflix zelf niet maar er bestaat een handige Facebook page voor verwijder en toevoeg alerts die iedere week met een overzicht komt. Flixinfo NL.
quote:Aurelle91 schreef op 31 oktober 2015 @ 22:33:

Zijn er hier ook mensen die The Leftovers kijken?

Ik vind dat echt zo'n bijzondere, intrigerende serie!

Even reageren omdat ik er op dit forum niet zo heel veel over lees:

Ik vond seizoen 1 al geweldig, en nu dit jaar seizoen 2 overtreft alles. Wat een fantastische serie, echt 1 van mijn favorieten momenteel. De aflevering van afgelopen zondag... wow!

Maar zoals al gezegd, niet te zien via netflix inderdaad (dus eigenlijk offtopic ^^).
Ik kijk nu love/hate over Ierse bendes
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Netflix heeft de film Beasts of No Nation aangekocht, die dit jaar diverse prijzen heeft gewonnen op filmfestivals. Film komt dus niet in de bios maar direct op Netflix.

Heb hem net gezien: heftige aangrijpende film over een kindsoldaat in een Afrikaans land.
Nog een tip voor de horror fans, de serie Masters of horror staat op de Nederlandse Netflix. Wel alleen seizoen 2 maar zijn aparte verhalen.

Zeker een aanrader!
Oeh... Goosebumps aan het kijken.. Vond ik als tiener zo leuk!
Luther! Dat is echt een super goede serie (met een super aantrekkelijke hoofdpersoon )

The Following is ook héél goed! Maar verslavend. Op dit moment kijk ik zelf ook Orange is the new black. Daar wilde ik eerst niet aan beginnen haha!

Verder heb ik deze series gekeken:

Lost

Gossip girl

Pretty little liars

Arrow

Broadchurch

The Killing

Allemaal leuk / goed. Lost was vroeger al mijn favoriete serie maar kon hem toen het destijds op TV kwam helaas niet altijd kijken. Dus ik was super blij dat ie op Netflix staat. Zeer verslavend! Ik wil nog heel veel series gaan kijken haha dus ik ga ook even kijken naar de tips hier.
quote:Krulliebollie73 schreef op 01 december 2015 @ 20:54:

Oeh... Goosebumps aan het kijken.. Vond ik als tiener zo leuk!

Ach ja, ik ook! En, is het nog net zo leuk als vroeger?

quote:Krulliebollie73 schreef op 01 december 2015 @ 20:54:

Oeh... Goosebumps aan het kijken.. Vond ik als tiener zo leuk!Heb ik laatst ook gekeken, zo leuk! Nichtje kwam hier logeren en toen hebben we een "Kippenvel marathon" gehouden.. Nostalgie! Ik keek het toen ik zo oud was als mijn nichtje nu is, een jaar of 6. Voor haar is het natuurlijk super spannend.
Ja, ik vind het nog net zo leuk. De special effects zijn natuurlijk wel wat ouderwets maar dan maakt mij niets uit. Ik geniet
Orphan Black!!

En natuurlijk Orange is the New Black maar die is al vaker genoemd
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Hemlock grove met famke janssen. Aparte serie maar in een paar dagen Door 3 seizoenen heen.

Nu begonnen met from dusk till dawn, de serie.

Zoals je ziet ben ik een vampofiel

Maar het allerleukste was toch wel true blood te zien op HBO.
Ja en?
The Missing (engelse serie) vond ik ook wel lekker weg kijken, terwijl ik een 'moeilijke kijker' ben (het moet me direct pakken anders haak ik af) Een echtpaar met kind op vakantie en kind raakt vermist. Is slechts 1 seizoen en einde is behoorlijk verrassend. Tipje dus, voor een zondag-op-de-bank-onder-een-dekentje-met-de-kaarsjes-aan.
Seizoen 4 van Suits is nu beschikbaar op Netflix!!! Lekker dit weekend kijken.
Heeft iemand Jessica Jones al gezien?
begonnen met game of thrones , van kpn play,

tjonge wat een shit service in vergelijking met netflix,

je ziet niet waar je gebleven ben, elke keer loopt het weer eens vast...grr

de serie op zich blijft zeker wel boeien, dat is niet het probleem,

maar ik zal wel een preuts zijn maar vind de blootsessies nogal overdreven...en nou niet altijd functioneel naakt te noemen.

en soms ook het gevoel alsof het doel; taboe doorbrekend zijn, is.

Ik bedoel...babys afslachten?

...

maar toch blijft het wel boeien en kijk ik het uit, op één of andere manier.
Ik kijk nu Jessica Jones.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hannibal! Briljante serie.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:Nikki1973 schreef op 05 december 2015 @ 12:36:

Heeft iemand Jessica Jones al gezien?

Ja zeker,hele goede serie! Geweldige rol van David Tennnant.

Hannibal is idd ook een hele goede serie maar die heb ik zelf allemaal al gezien (behalve laatste seizoen)
anoniem_111061 wijzigde dit bericht op 05-12-2015 15:13
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
quote:tulpje1977 schreef op 05 december 2015 @ 15:12:

[...]

Ja zeker,hele goede serie! Geweldige rol van David Tennnant.

Hannibal is idd ook een hele goede serie maar die heb ik zelf allemaal al gezien (behalve laatste seizoen)

Ik hoop dat die ook snel op Netflix komt. Wees wel gewaarschuwd, het wordt steeds vreemder.

David Tennant is altijd al geweldig maar in Jessica Jones helemaal. Misschien leuk om te weten dat hij eigenlijk eerste keus was om Dr. Lecter te spelen in Hannibal, tot Hugh Dancy aankwam met het idee van Mads Mikkelsen. Ik ben wel erg benieuwd hoe dat zou zijn geweest!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Ik kijk American Horror Story. Best vermakelijk!
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven