Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

zaterdag 5 december 2015 om 16:36

dinsdag 8 december 2015 om 15:51
woensdag 16 december 2015 om 10:15
Jessica Jones benieuw naar. Mijn vriend was er zo klaar mee die vond het niets. Ik ben helemaal into Call the midwife.Ben nogal snel uitgekeken vaak en hou eigenlijk meer van actie/weird/ oid. maar dit is geweldig. Ben gek op jaren 50/60 en Engeland en Miranda Hart dus ja .Nu bijna seizoen 3 klaar en gelukkig via nieuwsgroepen nu seizoen 4 al gedownload want staat nog niet op netflix.
I love you,because you join on my weirdness

woensdag 16 december 2015 om 10:33

woensdag 16 december 2015 om 11:01
quote:tasminiondevil76 schreef op 16 december 2015 @ 10:15:
Jessica Jones benieuw naar. Mijn vriend was er zo klaar mee die vond het niets. Ik ben helemaal into Call the midwife.Ben nogal snel uitgekeken vaak en hou eigenlijk meer van actie/weird/ oid. maar dit is geweldig. Ben gek op jaren 50/60 en Engeland en Miranda Hart dus ja .Nu bijna seizoen 3 klaar en gelukkig via nieuwsgroepen nu seizoen 4 al gedownload want staat nog niet op netflix.
Hoe doe je dat? Downloaden via nieuwsgroepen. Klinkt als abracadabra voor mij.
Edit: begrijp ik goed dat ik nu heb gevraagd naar iets illegaals? Dat is noet mijn bedoeling en allerminst wat ik wil. Sorry.
Hoe doe je dat? Downloaden via nieuwsgroepen. Klinkt als abracadabra voor mij.
Edit: begrijp ik goed dat ik nu heb gevraagd naar iets illegaals? Dat is noet mijn bedoeling en allerminst wat ik wil. Sorry.
woensdag 16 december 2015 om 11:05
is luchtig.. wel grappig maar of ik daar aflevering na aflevering van zou willen zien weet ik niet.
en je komt er pas in seizoen in de laatste afleveringen achter wie de moeder nou is... en dat is echt een zout einde vind ik
en je komt er pas in seizoen in de laatste afleveringen achter wie de moeder nou is... en dat is echt een zout einde vind ik
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!