Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo... bijna 10 uur verder en ik kan toch weer even achter de pc.... Vandaag was onze laatste dag met de fantastische kraamhulp; wat een verschil met de hulp die we bij ella hadden. Deze gaan we echt missen en ik moest echt wel een traantje wegpinken... Liep net langs alle kaarten die ik kreeg toen ik zwanger was, dat is ook alweer voorbij. Lijkt wel of het besef er nu pas is... Ik was na de bevalling ook veel emotioneler dan bij Ella, moest echt hard huilen. niet een paar tranen van geluk, maar gewoon brullen. Wellicht omdat ik diep in mijn hart weet, dat er geen derde kindje gaat komen.... Ik vond deze zwangerschap echt heel zwaar (niet gek natuurlijk met zo'n beeb) en weet niet of ik dat nog een keer kan.... Wel moeilijk hoor!

Ella heeft een paar dagen haar dag niet gehad, vreselijk drammen, zeuren en dwingen... Maar vandaag ging het helemaal geweldig, ze was echt superdepuperlief.

Gijs heeft vannacht een cluster-voeding-nachtje gehad, bijna niet geslapen en hij heeft alleen maar aan de tiet gehangen. Daar word je wel heel moe van!

Ik moet erg wennen aan het feit dat het een jongetje is, mn als ik 'm verschoon... hij heeft zich al twee keer ondergepiest als ik 'm een schone luier aandoe (bij de man al 3 keer... ik moet beter mijn best gaan doen).

Pebbels; collega's... praat me er niet van. Ik heb er niet veel, maar van wie heb ik een felicitatie gehad ? Van mijn allernieuwste collega; die waar ik nog niet eens mee heb samengewerkt! En van de rest??? Twee sms-jes en meer niet. En ik heb wel een bosje bloemen gehad en een kaart van alle kinderen, maar dat is op initiatief van mijn baas en dat vind ik toch wat anders dan zelf iets laten horen.... Ach ja.... ik hoef pas in MAART terug te komen...

Ja Mmmoi, hoe slim is het om in de regen te gaan fietsen als je tegen een l.o. aanzit? Denk aan jezelf he!

Fijn dat je het hartje weer gehoord hebt en wat ga je snel, alweer 16 weken!

Babba; ik ga zo eens kijken hoe knap Aimee is, nu ben ik toch wel benieuwd geworden!

Heb je trouwens zin om een keer Gijs te komen bewonderen? Je zit nu toch dichtbij! (indien geen zin; gewoon eerlijk zeggen hoor!)

Pepiet, haar mooi gelukt? Wat voor een kleur kies jij eigenlijk, je hebt zulk prachtig mooi haar?!

Ringel wij stoppen het ritsje van Ella's slaapzak altijd weg, dan krijgt ze 'm echt niet open, weet niet of Mayte slimmer is, maar anders msss een tip? Balen dat het in bed stoppen ook zo'n drama is bij jullie, zal er wel weer bij horen dus...

Annie; zo hee wat een opbrengst met kolven! Ik heb van mijn nichtje de Medela Symphony; die kolft in het ritme van de baby; gaat ook heel goed. Maar ik hoef nu even niet te kolven.

Proficiat trouwens nog met je nieuwe baan! Hartstikke goed en wat fijn dat de jongens lekker naar het KDV kunnen.

Zo, nu gaan we onze dvd eens aanzetten, moeten nog van 2 weken DHW kijken (en de man kijkt mee hihi)

doei!
quote:pepiet schreef op 01 oktober 2008 @ 20:10:

op kleine update; mijn haar is nu ongeveer qua kleur clown bassie. weet nog niet of ik hier blij mee ben. ff afwachten hoe het opdroogt. maar t is wel erg knal rood sorry... maar vind het wel lollig... (en zielig voor jou)
Jaaaa RIS.....toevallig toen ik vandaag in jouw hometown was moest ik nog aan je denken......

Binnenkort heb ik een aantal cursusdagen in O. dus wie weet zitten daar wat data bij...Of ik kom op een vrije dag, dan kan Aimee mee. Is toch maar even treinen. ..Geef maar aan wanneer de drukte beetje voorbij is.

Ik ga even Aimee´s uit bad bij pappa plukken. Ze zeuren dat ze eruit willen grrr...om de beurt mamma roepen!
@annie: over kraambezoeken gesproken, vind jij het leuk als ik binnenkort langskom om Sverre in het echt te bewonderen?

We hebben sinds vorige week weer een extra auto en het is niet al te ver rijden.

Of wordt dat te druk met je nieuwe baan? Hoeveel uur ga je ook alweer werken?

@pepiet: je hebt in ieder geval een lekkere taart als troostvoer als je haar niet geslaagd is.

Ik heb het ook een keer knalrood gedaan en moest vooral heel erg wennen. De scherpte van de kleur gaat er vaak wel na een weekje vanaf.

@ris: gek he? Dat je maandenlang toeleeft naar de bevalling en de kraamweek en dat dat dan ineens voorbij is.

Ik heb dit totaal niet als de laatste zwangerschap en babytijd beleeft maar ik heb het niet in mijn eentje voor het zeggen en als ik er aan denk dat dit misschien de laatste keer is dan moet ik ook wel een traantje laten. Het gaat me veel te snel.

Ik zal aan je denken vannacht als ik zit te voeden. Eva komt ook nog steeds elke 2 a 3 uur, ook 's nachts.

@pepiet: pizza is ook wel een goed idee. Ik ben alleen bang dat ik het met 1 pizza niet ga redden voor zoveel personen.

Broodjes ben ik zelf erg gek op..

@krokus en ringel: Hebben ze nog geslapen?
Hoi meiden,

sorry dat ik jullie zo verwaarloos, maar ik heb mijn handen (en mijn hoofd..) echt heel erg vol op het moment --> de nieuwe baan kost nogal veel energie. Iedereen veel liefs in ieder geval en ik kom vast binnenkort weer meer meekletsen!

Groetjes,

Mirjam
Ha, daar was ik ook nog even...

Heb mezelf gruwelijk verwend vandaag, ben met mijn moeder naar het Prijzencircus geweest van V&D geweest, incl. de 20% korting stickers, en heb eindelijk de Nintendo DS gekocht! Met Braintraining, manlief en ik zijn al verslaafd, hihi. Nu nog meer spelletjes downloaden en opslaan op zo'n R4 kaart, Pebbs, wil je je man nogmaals vragen waar je spellen kunt downloaden? Zo'n kaart is zo besteld, dat is niet moeilijk. Maar hoe het dan verder werkt als je zo'n ding hebt?!?! En ik hoorde ook dat je films kunt kijken op de DS, doet Pebbsman dat ook al? haha, hij mag een gebruiksaanwijzing schrijven Of ik neem de DS een keer mee als ik bij jou kom binnenkort...

Verder heb ik nog 2 lingeriesetjes van Sapph gekocht, stoer man, lijkt net Marlies Dekkers alleen dan goedkoper. Ben er erg blij mee! Echt een verwenmiddag voor mezelf dus...

@Annie: Ik wilde met deze verlos over de bevalling praten omdat ik tóch wel heel graag wil proberen thuis te bevallen dit keer. En dat mocht alleen op de benedenverdieping ivm BMI, weet je nog. Nu ik alweer 8 kilo kwijt ben wil ik het toch weer bediscussiëren. Maar kwam er gewoon niet aan toe met haar...zucht...

@Mirjam: Kijk uit dat je niet overwerkt raakt!

@Pepiet: Hoest met je haar, valt het al mee?

@Ris: Lief dat jullie je zo zorgen maken, maar het gaat wat beter met mijn longen...ik hoest nog wel heel veel maar ben niet zo erg benauwd meer. Benieuwd wat de arts vrijdag zegt. En idd, het gaat echt snel dit keer, alweer 16 weken en een bewegende baby in mijn buik! Wow, toch wel heel speciaal, je staat er gewoon minder bij stil nu.

@Slapen: Met Jasmijn gaat het slapen super, iedere middag 2 uur lang slapen en 's avonds gaat ze ook direct zonder huilen liggen. Dat is wel eens anders geweest Ze heeft haar slaapzak nog nooit open gemaakt (knock on wood) en ze slaapt zonder verder beddengoed, ze blijft er toch niet onder liggen, haha! Heb toevallig vorige week in de Mamamazzeldagen een nieuwe 'winter'zak voor haar gekocht, een wat dikkere met afritsbare mouwen. Nu ligt ze nog in een zomerzakje maar wel in een flanellen pyjama.

Ga nu even douchen en dan naar bed. Morgen naar de muziekles en dan wat in huis doen, kom zeker nog wel ff buurten hier!
Hahaha Baba zo zat ik dus ook pas in bad Kyran roept Papa! Ik N-maaaaan! Gaat Kyran ook opeens N-maaaaan roepen. Doen jullie kindjes dat ook weleens je voornaam gebruiken ipv mama of papa?

Annie lekker leedvermaak jij! Ben jij blij dat je een jongensmama bent! Maar aimee is idd mooi meisje.... dus slapeloze nachten zullen wel komen rond die tijd.

Krook was je nou nog naar dat feestje geweest?

Pebbs toch veel plezier morgen op je werk.

Mmmoi Mooi hoor leven voelen in de buik. Ik zou zo nog wel weer een keer willen. Nou ja over een paar jaar mss dan.

Mirjam rustig aan maar en we horen we weer van je als wat meer energie en tijd hebt.

Verder een drukke dag op werk. Waarom moet alles net even anders dan gewoon? En dat echt de hele dag, dus je loopt continu achter de feiten aan. Vervolgens heb ik er bijna twee uur over gedaan om van Leiden naar huis te komen en was dus veel te laat bij de oppasmoeder. Normaal doe je over dat stukje drie kwartier maar ivm 3 oktober (is feest van Leiden) is de stad afgesloten en moet je dus omrijden en anderhalf uur in de file staan. File begon overigens al in de garage van mijn werk. Echt absurd dus. De beloning is er wel naar want de kindjes zijn extra blij om je te zien. Thuis hebben we lekker in pyjama op de bank met zijn drieen (twee kindjes op schoot, 1 met fles melk, ander met tuitbeker warme melk) bumba gekeken en vervolgens zijn ze lekker gaan slapen. Ga ik nu ook doen want moe!!!!!!
He mmmoi Doen ze dan zo moelijk over dat BMI? Of heb ik de verkeerde BMI voor me? Je bedoeld toch body mass index?
Meidje heeft gelukkig na de tijd nog heerlijk geslapen!

wb slaapzak, het ritsje weet ze er dus iid uit te peuteren en ook de rits achter op d'r rug is geen succes, ze weet de slaapzak dan zo om te turnen dat ze de rits weer openkrijgt (tis bijna een echte acrobaat dat wichie van ons)

En Pepiet, ik krijg helemaal visioenen van Bassie hahahahaha (enm dan met die nieuwe reclame van OHRA waar zo veel om te doen is geweest hahahahahaha)

@pebbs, je kan ook een turks brood vullen met allerlei lekkers (chorizo met banaan en kaas of andere combi's) en dan even in de oven, een lekkere curry soep erbij beetje een mediterraan tintje eraan geven....

@mirtjam, neem de tijd, maar neemt niet weg dat ik erg nieuwsgierig ben hie de afpsraak met hanna bij de KA is geweest.
He Ringel, sorry, dat ik had nog niet verteld. De kinderarts vond niet zoveel van Hanna. Alles nog een keer goed beluisterd (hartje, longen) en bevoeld (lever, lymfekliertjes in de nek) en gekeken (oren, keelamandelen) en eigenlijk was alles wel gewoon in orde. Nog 1 bloedonderzoek (ze is na de afspraak gelijk even geprikt) en daar moeten we dan nog voor bellen. Uit dat onderzoek kan blijken waardoor ze lichte bloedarmoede heeft ontwikkeld, dus daar ben ik wel benieuwd naar. Maar verder gaan we het maar gewoon loslaten; een krachtpatser zal ze nooit worden maar ze is wel gezond.

Hoe gaat het met je beebje? Voel je het vaak bewegen? Zo bijzonder vond ik dat altijd, die schopjes en duwtjes.
hmmmm daar kun je ook niet zoveel mee dan he? Maar gelukkig dat ze wel helemaal gezond is en ach, wie weet trekt het later wel wer bij.

Met baby alles oke......kan nu gewoon echt ook m'n buik zien opbollen wanneer hij/zij aan het schoppen is. Ook het gevoel dat hij/zij zich volledig omdraait voelt gek, maar toch ook wel weer prettig. Zijn kleine stiekeme geniet momentjes. over een paar weekjes zal m'n hele buik wel gaan golven wanneer de baby beweegt. Over 12 weken alweer met verlof, tijd vliegt echt mega super snel voorbij.
@niniaan, ben uiteindelijk niet geweest. Goed he! Enorm trots op mezelf en heb een heerlijke avond gehad.

@mmoi, ik heb roan al in de winterslaapzak liggen. Hij slaapt sinds die tijd 's ochtends ook langer. Lekker is dat. Vanochtend was het half acht. Heerlijk, alleen komt dat volgens mij omdat hij niet fit is, dat is wat minder.

@ringel, Mayte krijgt het ding dus los en uit. Heel onhandig. Mss een dikke pyama aan, en dan gewoon onder dekentjes en 's avonds extra toestoppen? Binnenkort weer proberen om ff wat te plannen voor koffie? Ben heel benieuwd naar je dikke buik! En naar jou en Mayte natuurlijk.

@pepiet, clown bassie. Hahaha. Ik vind het werkelijk briljant, die reclamestunt. Las net op nu.nl dat de roddelbladen overwegen een rechtzaak aan te spannen omdat ze hele pagina's volgekalkt hebben over het vermeende vaderschap van clown B.

@babba, ik wil ook een bad! Helaas is daar bij ons geen ruimte voor. Dan zouden we de slaapkamer bij de badkamer moeten trekken, en dat wil ik toch ook niet. Hoe gaat het trouwens op je werk? Al helemaal gesetteld?

Roan heeft gisteren dus niet geslapen. Grrr. Vannacht natuurlijk als een blok. Maar hij had net wat verhoging, dus laten we hopen dat het daarmee te maken heeft. Hij ligt nu ook als een blok te maffen.

Trouwens mmoi, ben gisteren ook naar de V&D geweest. Heb een nieuwe winterjas gekocht, en wat boxershorts voor mijn man. (hoe burgerlijk, kleding kopen voor je kerel). Had nog wat meer dingen gekocht, maar die breng ik terug. Nog een tweede jas voor mezelf (wat nettere jas) die Lief niet mooi vindt, en tja, dat vind ik toch ook belangrijk.
Hoi hoi, ff snel hoor, zit op zolder met Mats die om me heen drentelt, hahaha!

RIs, Swing is zelfde als de jouwe, jij hebt alleen een dubbele. Tegen de tijd dat je gaat kolven moet je het gewoon eens proberen, kolven meeduwen op ritme, dat werkt echt super! Wat jij bedoelt is de zuigreactie, dat ie eerst heel snel pompt en daarna over gaat in het normale slikritme (2 fasenpomp) of niet.

Oja, dat plassen, dat was zelfs bij Sverre weer even wennen. Ze doen het er gewoon om, hahaha! Piemel omhoog is plassen maar. Ik denk zelf dat het door de kou komt dat ze gaan plassen, als je de Z(warme) luier afdoet. Het is een fase. Sverre doet het nauwelijks meer!

Pebs, supergezellig als je komt. Nu ik nog geen rijbewijs heb, is het voor mij niet te doen om bij jou te komen, ondanks dat we heel dicht bnij elkaar wonen.

Ik ga de komende 3 weken fulltime op cursus, maar zal daarna iedere maandag en dinsdag vrij zijn. Tot wanneer heb jij verlof?

Vanmorgen met Sverre naar CB geweest, wat een propje hebben we, Noh geen 61 Cm en bijn a 7 kilo! Wauw!
Mmmoi, wat is BMI en wat heeft dat met thuisbevallen te maken? Ik dacht dat je bij Jasmijn thuis was bevallen? Jij was dat toch die tussen de gourmetpannetjes weeen aan het wegpuffen was? Hahaha
Haha, nou nog één keer het BMI verhaal in het kort:

BMI is idd Body Mass Index en dus je gewicht in verhouding tot je lengte. Kortom, of je overgewicht hebt of niet. Ikke wel dus en daardoor mag ik volgens de vk alleen thuis bevallen als dat op de benedenverdieping gebeurt. De brandweer zou je anders de trap niet af willen tillen, dan word je dus uit je raam getakeld. Genant. Maar beneden bevallen zie ik ook niet zitten omdat je daar dan ook een bed moet klaar hebben staan (3 weken van tevoren), dat bed moet ik huren want dat heb ik niet. Dat moet ook op klossen en met zeiltje enzo, maar je bed bóven dus óók. Voor het geval dát. Tja... Ik wil het dus nog met een andere vk bediscussiëren omdat ik het nog steeds raar vind en omdat ik ook steeds afval.

O, visite, sorry, moet gaan...
Het uitje naar mijn werk zit er weer op. Het was wel leuk om iedereen weer even te zien maar ik was wel blij dat ik na de taart weer lekker naar huis kon met mijn meisje.

@annie: ik heb nog 7 weken verlof dus tijd genoeg om langs te komen. Ben je al een beetje voorbereid op 3 weken fulltime werken met opvang en voedingen enzo?

@mmmoi: ik blijf dat BMI verhaal raar vinden omdat het toch om het totale gewicht gaat en niet om de verhouding lijkt me.

Hopelijk mag het alsnog, ik vond het heerlijk om thuis te bevallen.

@ris: niet alleen jongetjes plassen alles onder. Eva plast ook altijd tijdens het verschonen (poepen ook trouwens). Vandaan plaste in een fonteintje zeker een cm of 40 hoog waardoor alles onder zat (incl. ik zelf).

Nog iemand die zich in de DDD van de bijenkorf heeft gestort?

Ik ben er 1 keer geweest en je weet echt niet wat je meemaakt.

Stapels vrouwen die in een berg dure merkkleding aan het trekken zijn.

Morgen gaan de vlaggen hier uit want dan ben ik jarig. Mijn moeder komt langs waardoor ik ook lekker kan zwemmen met Floor terwijl zij op Eva past. Verder niks gepland, manlief moet gewoon werken.

Jammer dat er niemand van jullie in de buurt woont. Ik had wel een lekker monchou taart voor jullie gemaakt .
er is er 1 jarig hoera hoera en dat kun je wel lezen dat is pebbels!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag!!!! (broekje) hahahaha, ach ja je woont net ff een tikkie te ver weg (blijf dat metiedereen toch wel erg onhandig vinden hoor) maar die monchou taart klinkt wel erg jammie (met bastognes?)

@Krook, ja leuk, ik moet nog 2 weken onregelmatig werken (met vroege en late diensten) maar na 20 oktober ben ik vnl s'ochtends aan het werk en ben de middagen over het algemeen vrij. dus doe maar gek en roep maar wat!
Pebbels, van harte meid!!

Verder even copy paste van het andere topic war ik schrijf.

Hier is het momenteel wat minder. De jongens met hun problemen en alle bijkomende zaken, Max waar de zorgen ook niet bepaald over zijn, mijn broers sterfdatum, het besef dat door alle ellende die de jongens en ik hebben meegemaakt er schade aan die knullen is ontstaan die hun problemen versterken wat behoorlijk hard is aangekomen (je wilt het goed doen en als dat dan door externe oorzaken niet lukt is dat gewoon klote), tussen man en mij loopt het niet allemaal lekker, financieël is het even zwaar en daarbij besloot er een of andere meelmot het hamstervoer als broedplaats te gebruiken dus hebben we hier een meelbeestejs plaag. En aangezien ik smetvrees heb (en nog wat andere dwangneuroses) levert dat heel veel stress op. En heel veel werk, aangezien alles dus schoongemnaakt moet worden, gif gespoten, alle open pakken en zakken moesten weg etc etc etc. Beestejs en ik gaan echt niet samen en ik sta dus nu al twee dagen letterlijk stijf van de stress. Knallende koppijn, mijn rug en nek doen zeer van de spanning. Oftewel, een hectische tijd eventjes...
Fluff; hele dikke knuffel! Het zit niet mee allemaal... maar ik heb je leren kennen als iemand die de schouders eronder zet en het positieve uiteindelijk weer ziet. Heb je een schouder nodig om uit te huilen? Kom dan maar gauw hier!

Pebbs; van harte met je verjaardag! Ik had wel lekkere monchou gelust hoor.... Mjammm (zeker met bastognes; Mmmoi, je hebt ons allemaal verslaafd gemaakt!)

Verder niet veel te melden, ben moe... Gijs heeft gisterenavond een clusteravondje gehouden; van 18 tot 1. Toen was ik 'm echt spuugzat.... Heb 'm in een slaapzak gestopt (hij schopte zichzelf bloot waardoor hij weer een andere reden had om te gaan huilen) en in bed gelegd. Hand op zijn buik en sssttt gezegd; zeker een kwartier. Toen was hij eindelijk stil en sliep hij. De man en ik hebben geruild van slaapplek en toen hebben we tot 7 uur geslapen. Wel lekker, maar mijn boobs vonden het minder....

Nu besloten om hem na een voeding meteen in zijn bedje te leggen ipv hem nog beneden/wakker te houden (of te knuffelen), tot nu toe gaat dat goed, maar ja.. het is nog geen avond/nacht.

Babba; zullen we ff hyven om iets af te spreken?

XXX voor de rest!
Hieperdehieperdepiephoera! Gefeliciteerd Pebbs met je 28e, nu ben je toch weer een tijdje een jaaaaaar ouder dan ik Vier je het vandaag niet? Had ik dat geweten, dan was ik een bakkie met monchoutaart komen doen! Haha, nee, dat had niet gekund helaas:

Hier een hectische ochtend er op zitten, want ik dácht alleen even langs de ha te gaan om naar mijn longen te laten luisteren. Maar de ha maakte zich toch wel zorgen, omdat het nog steeds hetzelfde klonk, en omdat ik ook bloed ophoest. Hij stuurde me dus door naar het zkh Ik moest er gelijk heen, nog voor het weekend. Ik wilde liever niet alleen, helaas kon de man niet weg want die stond alleen op de zaak. Toen mijn moeder maar gebeld, die kan meestal wel flexibel weg, en die werkt in Leiden. Gelukkig kon ze direct mee. Ik zag het niet zitten om alleen te gaan, kom gelukkig nooit in zkh, maar dat betekent dus dat je nu alles moet zoeken, met Jasmijn erbij is dat niet handig.

Een longfoto laten maken, omdat ik zwanger was hoefde het er maar 1 te zijn. Ook bloed laten prikken. Vanmiddag kan ik de ha bellen voor de uitslag maar ze zeiden in het zkh al dat er niet iets mega verontrustends in mijn longen te zien was. De ha wilde longontsteking en kinkhoest uitsluiten... toch ook wel lekker omdat we over 2 weken naar Turkije gaan. Zekere voor het onzekere dus, vooral ook omdat ik zwanger ben.

Ik werd trouwens ontzettend snel geholpen; het is 3 oktober dus heel Leiden is aan het feesten denk ik Ben alleen niet in het zkh van Niniane geweest maar in de andere. Anders had ik haar nog gezien misschien?!!? Een vriend van ons werkt wel op deze röntgen maar die ben ik ook niet tegen gekomen. Ik had nog wel speciaal mijn nieuwe nep Marlies Dekkers aan getrokken (nee hoor, die had ik al aan toevallig) maar helaas moest alles uit van boven...

@Fluf: Jij een dikke knuf en doe lekker even rustigjes aan...

@Ris: Fijn dat je toch nog lekker hebt kunnen slapen vannacht. Jasmijn heeft de eerste weken van haar leven zoveel gehuild 's nachts, ik hoop dat beebje 2 dat niet in zijn of haar hoofd haalt...zucht...ik kan me dus heel goed in jou verhaal inleven!!!

@Pebbs: Ik vind het ook nog steeds raar dat het over BMI gaat, een verhouding dus, en niet over een gewicht an sich. Als ze nou zeggen dat ze boven een bepaald gewicht niet tillen, oké, maar ja. Vk kan misschien ook wel wat soepeler zijn, want mijn vriendin/collega is ook zwanger en heeft een andere vk, die heeft het daar gevraagd en zij deden daar niet zo moeilijk over zeiden ze...tja... ik hoop het ooit nog wel eens aan te kunnen kaarten, als het een leukere vk is die ik tref die meer tijd voor me neemt en ook vrágen stelt!

Hoe is het trouwens met het slapen van Eva, Floor was toch ook altijd zo'n nachthuilertje??? Hihi...

Ik ga even liggen, ben kapot van vanochtend...

Van harte lieve Pebs!

Fluf, gaat niet zo lekker he meid! Rustig aan doen hoor.

Knuffels aan iedereen!!!

Oja, rijden gaat aardig goed, het valt me mee althans!
*komt even langswaaien*

Hallo!

Ik kwam even langswaaien, zag net een topic van een Riz van een overleden baby, en schrok me wild, dacht even dat het Ris was... maar niet dus. Zie dat het goed gaat bij jullie en dat de meeste tweede kindjes er al zijn. Leuke namen (vooral Eva )

Hier alles goed. Zoon begint te praten. Hij denkt op het moment dat hij "jou" heet, omdat we vaak zeggen "dat is van jou". Haha... staat ' ie op zichzelf te wijzen en "jou jou jou" te zeggen :-)

Grtz E.

*is weer weg*
Pebbles, van harte meid!!

Fluf, sterkte hoor! Dat zal niet meevallen; zoveel tegelijk op je bordje..bah. Dikke knuffel!

De rest; hoi en doei! Mmmoi, fijn dat het alweer iets beter gaat (toch?)!
Fluf, wederom dikke knuf........

Pebbels een leuke verjaardag gehad? Hoe reageerden je collega's eigenlijk op je bezoekje?

Hier is het even pet, qua euro's......Hebben we vorige week de auto door de APK heen gekregen (echt met de vingers gekruis, want ja is al een bakkie vantig jaar oud) en bleek er niet zoveel aan de hand te hand tezijn. alleen nieuwe remblokjes geloof ik????? maar anyways, de auto begon te trillen en te doen als je ging remmen (echt zo'n vetaftrilshake ding was er niks bij) maar nu blijkt toch dat de rem schijven teveel versleten waren dat deze toch vervangen moeten worden en weeeeeeer 300 euro lichter. grmpfffffff. Baal er best wel van want nu weer op houtje bijten en hopen dat we de maand weer een beetje redelijk doorkomen. Lief druk bezig met solliciteren naar nieuwe job.....ik die straks alleen nog maar de vroege diensten ga doen en daardoor ook net de extraatjes ga missen die late diensten toch opleveren.....best wel een beetje piep allemaal.

verder alles z'n gangetje.....baby trappelt er lustig op los en Mayte is al de leifste grote zus die je kan bedenken, elke ochtend is het "baby kusje?" dan geeft ze m' nbuik een dikke smakkerd en roept "halloo!!!!" en vancohtend had ze allemaal pasta om d'r toet en was het dus een pastamond afdruk op m'n nbuik.

dotje.

Mmmmoi hoest nou? Dst je schreef dat je bleod ophoestte!!! Ieks schiet je dan niet meteen in de stress?
Balen van die tegenslag Ringel! En vervelend als je daardoor krap komt te zitten. Ik zie jou altijd als iemand die echt heel voorzichtig aan doet met geld, of niet? Jij bent niet bepaald de shopqueen hier (positief bedoeld he!). Maar jullie zitten ook nog met die studieschuld he?

Fluf, even over financiën; je kunt voor de jongens ook een PGB aanvragen he! Je kunt zelfs jezelf hieruit betalen (salaris dus) omdat jij door hun stoornis niet/minder makkelijk uit werken kunt gaan. Misschien een idee? Ik dacht dat je er al mee bezig was trouwens, of toch niet?

Ris, alles goed met Gijsje? Wat een beertje he. Draagt hij nog maat 56 of heeft hij dat nooit gepast?

Babba, Niniane, Mmmoi, Krokus, Annie, Zeef, hoi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven