VRLK
donderdag 2 oktober 2008 om 20:22
Ik was vandaag op nacontrole en dan vraagt de vk natuurlijk of je al aan anticonceptie hebt gedacht. Toen bedacht ik me dat ik het nog moet regelen. Ik ga toch maar voor die Cerazette, al wilde ik nooit meer aan de pil. Maar ik weet geen alternatief, wil geen condooms.
Mijn enige twijfel was dat je die Cerazette zo stipt in moet nemen, ik dacht met een speling van 2 uur maar volgens de verloskundige is hij verbeterd en is de speling 12 uur.
Misschien morgen de huisarts maar eens bellen voor een afspraak. Pebbles, jij was toch ook voor anticonceptie geweest?
Mijn enige twijfel was dat je die Cerazette zo stipt in moet nemen, ik dacht met een speling van 2 uur maar volgens de verloskundige is hij verbeterd en is de speling 12 uur.
Misschien morgen de huisarts maar eens bellen voor een afspraak. Pebbles, jij was toch ook voor anticonceptie geweest?
donderdag 2 oktober 2008 om 21:00
Nippo dus bevallen, leuk!
Ik wist helemaal niet dat Esmee bevallen is, leuk zeg (zeker al een tijd terug ??)
Hier een lekker dagje gehad.
Vanochtend bruidskapsel geoefend. Zag er erg tegenop, want ik houd niet van die poepelegeidjes aan mijn haar.
Maar uiteindelijk maar 2,5 uur gezeten, dus viel mee en resultaat was wel oke.
Ziet er wel opgedirkt uit, natuurlijk, maar dat hoort ook wel een beetje bij de jurk.
Maar doe mij maar een staart, of een petje
Ik schrok me dood vandaag, opende de nieuwsbrief van mijn werk, zie ik mezelf ineens levensgroot in beeld
Was introductiestukje voor mijn nieuwe functie, met foto dus
Gisteren ben ik met Zen en Zootje naar het theater geweest (ivm kinderboekenweek) naar een voorstelling van Lejo-Dag-hand.
Die doet in Sesamstraat dat handje met die twee oogjes er op.
Was heel leuk.
Daarna een voorstelling van Hans en Monique Hagen (Jubelientje, o.a) Dat was ook heel leuk, vooral voor Zootje.
Wel grappig, er was van alles te doen in het kader van de kinderboekenweek, zoals schminken, pannenkoeken versieren, workshop streetdance en knuffelen met de diertjes van de kinderboerderij.
Wat het allemaal te maken had met de kinderboekenweek, geen idee, maar leuk was het wel
Kinderen genoten volop, dus ik ook
Vanmiddag ook heerlijk geshopt,weer leuke dingetjes gekocht, waaronder een heel gaaf jekkie.
Loop ik er ook eens hip bij
Ik ben gek op werkuitjes! Kan zaterdag helaas niet meedoen met volleybaltoernooi van werk, maar ga zeker kijken!
Andere aktiviteiten vind ik ook altijd gezellig
Maar ben ook een gezelligheidsdier, absoluut niet op mezelf juist
Ik wist helemaal niet dat Esmee bevallen is, leuk zeg (zeker al een tijd terug ??)
Hier een lekker dagje gehad.
Vanochtend bruidskapsel geoefend. Zag er erg tegenop, want ik houd niet van die poepelegeidjes aan mijn haar.
Maar uiteindelijk maar 2,5 uur gezeten, dus viel mee en resultaat was wel oke.
Ziet er wel opgedirkt uit, natuurlijk, maar dat hoort ook wel een beetje bij de jurk.
Maar doe mij maar een staart, of een petje
Ik schrok me dood vandaag, opende de nieuwsbrief van mijn werk, zie ik mezelf ineens levensgroot in beeld
Was introductiestukje voor mijn nieuwe functie, met foto dus
Gisteren ben ik met Zen en Zootje naar het theater geweest (ivm kinderboekenweek) naar een voorstelling van Lejo-Dag-hand.
Die doet in Sesamstraat dat handje met die twee oogjes er op.
Was heel leuk.
Daarna een voorstelling van Hans en Monique Hagen (Jubelientje, o.a) Dat was ook heel leuk, vooral voor Zootje.
Wel grappig, er was van alles te doen in het kader van de kinderboekenweek, zoals schminken, pannenkoeken versieren, workshop streetdance en knuffelen met de diertjes van de kinderboerderij.
Wat het allemaal te maken had met de kinderboekenweek, geen idee, maar leuk was het wel
Kinderen genoten volop, dus ik ook
Vanmiddag ook heerlijk geshopt,weer leuke dingetjes gekocht, waaronder een heel gaaf jekkie.
Loop ik er ook eens hip bij
Ik ben gek op werkuitjes! Kan zaterdag helaas niet meedoen met volleybaltoernooi van werk, maar ga zeker kijken!
Andere aktiviteiten vind ik ook altijd gezellig
Maar ben ook een gezelligheidsdier, absoluut niet op mezelf juist
donderdag 2 oktober 2008 om 21:42
Meiden, morgen meer klets. Moet nu naar bed want morgen om 5.00 (!!!!) opstaan want moet vliegtuig hebben van 7 uur naar UK. Sjeezus wat vroeg..maar was of 7 uur of 9 uur dus helaas dus 7 uur geworden aangezien ik om 9.00 afspraak heb in London.
Wel lekker champagne gedronken vandaag, altijd leuk!
Doe meisjes!
Wel lekker champagne gedronken vandaag, altijd leuk!
Doe meisjes!
donderdag 2 oktober 2008 om 21:50
Ik win Vrolijk... om 02.45 uur vannacht gaat bij ons de wekker en vertrekken we om 03.30 uur richting Charleroi.
Meiden, ik kom alleen even gedag zeggen.
Morgen om 09.00 uur zit ik in het zonnige Rome (23 graden... halleluja!). De shirtjes, slippers, lonely planet, fotocamera etc. zijn gepakt.
Ciao!
Meiden, ik kom alleen even gedag zeggen.
Morgen om 09.00 uur zit ik in het zonnige Rome (23 graden... halleluja!). De shirtjes, slippers, lonely planet, fotocamera etc. zijn gepakt.
Ciao!
donderdag 2 oktober 2008 om 22:22
Wind en Vrolijk, vrolijke reis!
Leuk, Nippo bevallen! Is dat echt de naam? Geinig! Vooral afgekort naar Zeb!
Elyane, wat komt het al dichtbij zeg. En je hebt gisteren idd een lekkere dag gehad! Zeg, kun je dat artikel niet inscannen en op ak plaatsen? Volgens mij willen wij dat ook wel lezen!
Straatbbq goed idee, alleen niet met dit weer, als het niet erg is. Dan maak ik liever erwtensoep voor ons en voor de buurtjes. Daar is het meer weer voor!
Die 'oude' cerazette zou niets voor mij zijn zeg. Zou zo zwanger zijn - mits seks. Frequentie laat te wensen over. Had laatst een droom waaruit ik met rode oortjes en een brede grijns wakker werd, ik alleen met vier aantrekkelijke mannen. Krijg het er nog warm van.
Leuk, Nippo bevallen! Is dat echt de naam? Geinig! Vooral afgekort naar Zeb!
Elyane, wat komt het al dichtbij zeg. En je hebt gisteren idd een lekkere dag gehad! Zeg, kun je dat artikel niet inscannen en op ak plaatsen? Volgens mij willen wij dat ook wel lezen!
Straatbbq goed idee, alleen niet met dit weer, als het niet erg is. Dan maak ik liever erwtensoep voor ons en voor de buurtjes. Daar is het meer weer voor!
Die 'oude' cerazette zou niets voor mij zijn zeg. Zou zo zwanger zijn - mits seks. Frequentie laat te wensen over. Had laatst een droom waaruit ik met rode oortjes en een brede grijns wakker werd, ik alleen met vier aantrekkelijke mannen. Krijg het er nog warm van.