Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 november 2015 @ 19:19:

[...]

Nee, mag niet van Suus.

Met z'n allen moet het.Je hebt op akkoord geklikt toch?
Je bent zelf een theepot
quote:vivapimpelmees schreef op 05 november 2015 @ 19:17:

[...]

Wellus. Ooit zaten wij samen in een groepje. Ooh ja! Good old times
quote:Sandra83 schreef op 05 november 2015 @ 19:13:

De laatste decennia hebben we het met zijn allen nodig gevonden, dat de man eens meer zijn vrouwelijke kanten ging laten zien. De maatschappij en ook de media hebben er jarenlang alles aan gedaan, om mannen ervan te doordringen dat mannelijkheid en man-zijn niet langer kon. Het was zogezegd tijd voor feminisering.En nog begrijpen de mannen het niet. Zoveel verspild geld.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 05 november 2015 @ 19:20:

[...]

Jij mag altijd in mijn groepje
quote:Anyco schreef op 05 november 2015 @ 19:20:

[...]

Nee, het ging mij meer om het feit dat ze van huis uit trouwt en ze pas 21 of 22 is, daar had ik persoonlijk niet aan moeten denken!

Ah, nee idd, dat maak ik ook weinig mee, nooit eigenlijk.

Maar mijn opmerking blijft
Je bent zelf een theepot

De laatste decennia hebben we het met zijn allen nodig gevonden, dat de man eens meer zijn vrouwelijke kanten ging laten zien. De maatschappij en ook de media hebben er jarenlang alles aan gedaan, om mannen ervan te doordringen dat mannelijkheid en man-zijn niet langer kon. Het was zogezegd tijd voor feminisering.

O jee, ben je weer op een stinkende zaak gestuit waarvan de onderste steen boven moet?

God zij gedankt voor jouw ballen!
quote:SuzanneSuus schreef op 05 november 2015 @ 19:22:

[...]

Je hebt op akkoord geklikt toch?Zonder het lezen van de voorwaarden toch wel?

Kan iemand de verdeling van de groepjes even neerpennen?

En mag/moet je zelf kiezen of wordt je ingedeeld?

*moeilijk hoor, groepjes, pfoeh*

De laatste decennia hebben we het met zijn allen nodig gevonden, dat de man eens meer zijn vrouwelijke kanten ging laten zien. De maatschappij en ook de media hebben er jarenlang alles aan gedaan, om mannen ervan te doordringen dat mannelijkheid en man-zijn niet langer kon. Het was zogezegd tijd voor feminisering.Dit bericht past misschien beter op "Gender in Nederland", op Actueel?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik pas met/op het groepjesgedoe. Voor je het weet komt daar ook weer gezeik van.
Niks mis met mannelijkheid en man zijn toch? Wat is dan nu weer het probleem?
quote:Grobbekuiken schreef op 05 november 2015 @ 19:27:

Kan iemand de verdeling van de groepjes even neerpennen?

En mag/moet je zelf kiezen of wordt je ingedeeld?

*moeilijk hoor, groepjes, pfoeh*Ik heb geen verdeling. Ik wacht tot men mij wil.. Maar dat zijn er al 2 :-) .
quote:Peacy schreef op 05 november 2015 @ 19:24:

[...]

Zonder het lezen van de voorwaarden toch wel?

Ja ik vrees dat Leo gewoon geklikt heeft maar dat geeft niets.

Iedereen is welkom
Je bent zelf een theepot
PinkiePie, welkom!

Jeetje, het gaat weer snel hier.
Life is short. Eat dessert first.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 november 2015 @ 19:29:

[...]

Ja ik vrees dat Leo gewoon geklikt heeft maar dat geeft niets.

Iedereen is welkom*heeft nu een Southpark aflevering in m'n hoofd*
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 05 november 2015 @ 19:29:

Ik pas met/op het groepjesgedoe. Voor je het weet komt daar ook weer gezeik van.Daarom moet je ook gewoon je eigen groepje starten. En die invulling geven naar gelang je bui. Werkt prima, nooit gelazer mee.
Tjezus, wat vals
quote:Peacy schreef op 05 november 2015 @ 19:24:

[...]

Zonder het lezen van de voorwaarden toch wel?

Lezen?

Ppppffff. Tulek niet.
Nou mijn probleem is opgelost hoor. Man en kinderen konden er wel mee leven dat ik eten zou bestellen, en ik koos voor een roti kip speciaal. Affijn, ik bellen, en ineens kreeg ik een helder ogenblik en vroeg of ik ook kon pinnen. En nee, dat kon dus niet . Nou ja, ik neem wel een boterham

De laatste decennia hebben we het met zijn allen nodig gevonden, dat de man eens meer zijn vrouwelijke kanten ging laten zien. De maatschappij en ook de media hebben er jarenlang alles aan gedaan, om mannen ervan te doordringen dat mannelijkheid en man-zijn niet langer kon. Het was zogezegd tijd voor feminisering.Hee San (je ziet, ik word al lekker gemeenzaam met je), er zijn hier meer topics he. Je hoeft echt niet al je hersenspinsels in de Napraat te dumpen. Mooier nog: als het je echt hoog zit mag je zelfs eigenhandig een topic openen!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 05 november 2015 @ 19:43:

Nou mijn probleem is opgelost hoor. Man en kinderen konden er wel mee leven dat ik eten zou bestellen, en ik koos voor een roti kip speciaal. Affijn, ik bellen, en ineens kreeg ik een helder ogenblik en vroeg of ik ook kon pinnen. En nee, dat kon dus niet . Nou ja, ik neem wel een boterham Je had toch nog shoarma in de koelkast?
Je bent zelf een theepot
quote:Grzeczny schreef op 05 november 2015 @ 19:08:

[...]

Dan is ze vast niet verlengd.

wat veel lettertjes voor jouw doen, extreem veel klinkers ook!

Maar euh... Welkom. Nieuw hier?

Je hebt een beetje een lullige (her)start, ik hoop dat je -tot het tegendeel bewezen is enz- het feit dat mijn automatische spellingscontrole je Nick al kent niet al te persoonlijk opvat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Allejezusmozeskriebel zeg: een heel napraattopic binnen zes dagen volgenapraat. Het moet niet gekker worden.

De ex-wetenschapper in mij stelt trouwens wel vast dat de snelheid van volkletsen evenredig is met het aantal gebanden.

(dit leek me leuker dan: tvp)

Nou mijn probleem is opgelost hoor. Man en kinderen konden er wel mee leven dat ik eten zou bestellen, en ik koos voor een roti kip speciaal. Affijn, ik bellen, en ineens kreeg ik een helder ogenblik en vroeg of ik ook kon pinnen. En nee, dat kon dus niet . Nou ja, ik neem wel een boterham Zei nog zo, neem een pizza shoarma!

Nou mijn probleem is opgelost hoor. Man en kinderen konden er wel mee leven dat ik eten zou bestellen, en ik koos voor een roti kip speciaal. Affijn, ik bellen, en ineens kreeg ik een helder ogenblik en vroeg of ik ook kon pinnen. En nee, dat kon dus niet . Nou ja, ik neem wel een boterham

Blij dat dit geregeld is.

Ik was al bang dat ik niet zou slapen straks!
Ff something else

Hoe kun je een foto/filmpje van fb mailen of bjjv hier plaatsen zonder dat je gelinkt bent aan je fb?

Ik fb vanaf mijn ipad, dat is wellicht anders dan vanaf een pc
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven