Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 november 2015 om 01:03
quote:Morrigan- schreef op 05 november 2015 @ 23:35:
getsie, ernst jansz zijn kunstgebit zit los, hij slist
en dat is nou een man die niet leuker is geworden naarmate hij ouder werd, ik vind 'm eng.
wat ik al eerder zei, hij doet me denken aan bill murray
Briljante reactie tussen al het gedweep door
*zoekt een nieuw groepje*
getsie, ernst jansz zijn kunstgebit zit los, hij slist
en dat is nou een man die niet leuker is geworden naarmate hij ouder werd, ik vind 'm eng.
wat ik al eerder zei, hij doet me denken aan bill murray
Briljante reactie tussen al het gedweep door
*zoekt een nieuw groepje*
Tjezus, wat vals
vrijdag 6 november 2015 om 01:20
Huh? Ik heb 24 pagina's bij te lezen, watskebeurt? Iemand misschien een korte samenvatting of is dat een pijnlijke vraag? Ik was 'op' Ernst-Jan maar nu niet meer hoor, vind hem ook lelijk geworden. Ik kende alle liedjes uit mijn hoofd en droeg buttons ed maar ik was tien dus nooit een concert gezien. De Dolly Dots vond ik ook te gek. Deden we dansjes op bij jazzballet.
vrijdag 6 november 2015 om 07:14
quote:Chiefseattle schreef op 06 november 2015 @ 01:20:
Huh? Ik heb 24 pagina's bij te lezen, watskebeurt? Iemand misschien een korte samenvatting of is dat een pijnlijke vraag? Ik was 'op' Ernst-Jan maar nu niet meer hoor, vind hem ook lelijk geworden. Ik kende alle liedjes uit mijn hoofd en droeg buttons ed maar ik was tien dus nooit een concert gezien. De Dolly Dots vond ik ook te gek. Deden we dansjes op bij jazzballet. Oh ja, de Dolly Dots. Toen ik puber was wilde ik zijn zoals zij. Net zo oud lijken als zij, toen ik 40 was en zij in 2007 nog eens drie concerten gaven wilde ik weer zijn zoals zij. Net zo jong lijken als zij.
Huh? Ik heb 24 pagina's bij te lezen, watskebeurt? Iemand misschien een korte samenvatting of is dat een pijnlijke vraag? Ik was 'op' Ernst-Jan maar nu niet meer hoor, vind hem ook lelijk geworden. Ik kende alle liedjes uit mijn hoofd en droeg buttons ed maar ik was tien dus nooit een concert gezien. De Dolly Dots vond ik ook te gek. Deden we dansjes op bij jazzballet. Oh ja, de Dolly Dots. Toen ik puber was wilde ik zijn zoals zij. Net zo oud lijken als zij, toen ik 40 was en zij in 2007 nog eens drie concerten gaven wilde ik weer zijn zoals zij. Net zo jong lijken als zij.
vrijdag 6 november 2015 om 07:26
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 november 2015 @ 07:17:
Goedemorgen,
Kunnen we na 13 bladzijdes happy groepjes en nog happier doe maar gebabbel nu weer over gaan tot de orde van de dag: ruzie, insinuatie, gekift en taalpliessie?
Vast wel.
Het gaat nu echt binnenkomen bij mensen. De scheiding van groepen en de gevolgen.
Dus dat wordt sowieso ruzie.
Goedemorgen,
Kunnen we na 13 bladzijdes happy groepjes en nog happier doe maar gebabbel nu weer over gaan tot de orde van de dag: ruzie, insinuatie, gekift en taalpliessie?
Vast wel.
Het gaat nu echt binnenkomen bij mensen. De scheiding van groepen en de gevolgen.
Dus dat wordt sowieso ruzie.
vrijdag 6 november 2015 om 07:28
quote:Eleonora-1 schreef op 06 november 2015 @ 07:26:
[...]
Vast wel.
Dus dat wordt sowieso ruzie.Als het kan dan graag vanmiddag, ben vanochtend een beetje druk.
[...]
Vast wel.
Dus dat wordt sowieso ruzie.Als het kan dan graag vanmiddag, ben vanochtend een beetje druk.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 6 november 2015 om 07:29
vrijdag 6 november 2015 om 07:30
quote:Eleonora-1 schreef op 06 november 2015 @ 07:26:
[...]
Vast wel.
Dus dat wordt sowieso ruzie. Ik voelde me gisteren al helemaal van de kaart. Had een gezellige avond RL gehad en toen kwam ik bijlezen en toen was het hier ook gezellig. Dat was echt een beetje teveel van het goede. Voelde me beland in een parallel universum.
[...]
Vast wel.
Dus dat wordt sowieso ruzie. Ik voelde me gisteren al helemaal van de kaart. Had een gezellige avond RL gehad en toen kwam ik bijlezen en toen was het hier ook gezellig. Dat was echt een beetje teveel van het goede. Voelde me beland in een parallel universum.
vrijdag 6 november 2015 om 07:32