Mijn vader rookt wiet

06-11-2015 16:48 227 berichten
Ik was gisteren bij mijn vader hij is nu thuis op zijn dood te wachten. (Uitgezaaide kanker)

Ik betrapte mijn vader dat hij wiet zat te roken verbaasd. Als antwoord kreeg het verlicht mijn pijn. Ik weet niet wat ik hier mee moet.
quote:gismo72 schreef op 06 november 2015 @ 20:12:

Ik heb niet alles gelezen, maar wat je vader doet is volkomen begrijpelijk. Medicinale wiet wordt zelfs door sommige zorgverzekeraars vergoed, dat zegt toch voldoende over de werking voor sommige patiënten?Hij rookt geen medicinale wiet. Hij heeft pijnstillers.ik heb vroeger in mijn omgeving nare dingen meegemaakt mbt drugs. Ik zou heel graag een paar minuutjes met hem willen praten. Je loopt anders je hele leven met vragen rond die onbeantwoord zijn mijn broertje en zus denken er net zo over.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het scheiden de drugs en wat je wilt vragen. Straks zit in een discussie en weet je nog niets.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:MarianneDavids schreef op 06 november 2015 @ 20:00:

[...]

Forget it. Ik mag dan wel in 1950 geboren zijn maar ik ben alles behalve conservatief. Ik heb meer gezien en meegemaakt dan een heleboel forummers, been there, done that, de uitvinding van de pil, de seksuele revolutie, het hippie tijdperk, lang leve de lol. De generaties ná mij zijn zo conservatief als de p***, materialistisch, uitzonderingen daargelaten, maar er is wel commentaar op bejaarden van 50 en ouder. Iedereen wordt ouder, dat is niet tegen te houden, ook niet met botox of een mesje.

Ben je tegenwoordig met 50 al bejaard? Oei.

En ik had gewild dat mijn opa de verlichting van wiet had gekend, hoe die man aan zijn einde is gekomen was nachtmerrie materiaal.
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
Je kan toch ook met hem praten als hij een blowtje zit te roken?
Tas wat zou je je vader precies willen vragen? Zet een paar vragen hier neer, miss kunnen wij je daarmee helpen?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 20:04:

[...]

Grappig, ik lig best vaak met je overhoop maar dit ben ik dan weer helemaal met je eens . Ik ben wat jonger dan jij denk ik, maar ik verbaas me ook met grote regelmaat over de enorme zeikerigheid van de generaties die na mij zijn geboren. Echt, je mag helemaal niks meer tegenwoordig, de vertrutting ten top.Misschien ligt die vertrutting deels aan het verdwijnen van zekerheden, bovendien was er een crisis, daar heb ik me rond 1980 ook een keer uitgeworsteld. Ik had daarna een superbaan, daardoor kon ik uiteindelijk stoppen toen ik geen zin meer had, afhankelijk was ik niet. Die mogelijkheid is nu voor veel mensen niet meer weggelegd, dat betekent werken, kinderen naar de opvang, 's avonds een uurtje qualitytime, kant&klaar maaltijd en een Danoontje.
verba volant, scripta manent.
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 20:15:

[...]

Hij rookt geen medicinale wiet. Hij heeft pijnstillers.ik heb vroeger in mijn omgeving nare dingen meegemaakt mbt drugs. Ik zou heel graag een paar minuutjes met hem willen praten. Je loopt anders je hele leven met vragen rond die onbeantwoord zijn mijn broertje en zus denken er net zo over.Maar dat staat toch los van het wiet roken?

[...]

Hij rookt geen medicinale wiet. Hij heeft pijnstillers.ik heb vroeger in mijn omgeving nare dingen meegemaakt mbt drugs. Ik zou heel graag een paar minuutjes met hem willen praten. Je loopt anders je hele leven met vragen rond die onbeantwoord zijn mijn broertje en zus denken er net zo over.Ja boehoe, dan koopt hij het bij een shop ipv op recept. Nou en? Het boeide je even geleden toch al niet dat hij dood ging, je haatte hem weet je nog? Zolang je het huisje in Spanje maar kreeg. En dan nu gaan lopen janken dat jij wil praten, met vragen zit en je pa door "de drugs" niet aanspreekbaar is? Nee meisje, zo werkt dat niet.
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!

[...]

Hij rookt geen medicinale wiet. Hij heeft pijnstillers.ik heb vroeger in mijn omgeving nare dingen meegemaakt mbt drugs. Ik zou heel graag een paar minuutjes met hem willen praten. Je loopt anders je hele leven met vragen rond die onbeantwoord zijn mijn broertje en zus denken er net zo over.Dat kan toch gewoon? Respecteer je vaders laatste wensen en acties en ga gewoon lekker bij elkaar zitten en praat met elkaar. Echt, probeer het gewoon, je krijgt er spijt van als je het niet doet!
quote:Rorschach schreef op 06 november 2015 @ 20:23:

[...]

Ja boehoe, dan koopt hij het bij een shop ipv op recept. Nou en? Het boeide je even geleden toch al niet dat hij dood ging, je haatte hem weet je nog? Zolang je het huisje in Spanje maar kreeg. En dan nu gaan lopen janken dat jij wil praten, met vragen zit en je pa door "de drugs" niet aanspreekbaar is? Nee meisje, zo werkt dat niet.En hoe niet!
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 19:44:

Kwetsend dat deze topic ook weer uit de hand moet gaan lopen, wat is er zo moeilijk aan om niet te reageren?Zou dat misschien ook iets te maken kunnen hebben met je eigen niet bepaald alledaagse ideeën ?
Niet geschoten is altijd mis
Je vader is terminaal,vergaat van de pijn en jij zeikt serieus om maar te kunnen zeiken omdat hij een joint rookt?! Grow up!

[...]

Hij rookt geen medicinale wiet. Hij heeft pijnstillers.ik heb vroeger in mijn omgeving nare dingen meegemaakt mbt drugs. Ik zou heel graag een paar minuutjes met hem willen praten. Je loopt anders je hele leven met vragen rond die onbeantwoord zijn mijn broertje en zus denken er net zo over.Volgens mij is wiet wiet, medicinaal of niet. Als je vader niet de godganse dag zit te blowen met daarnaast een fles jenever of een kratje bier lijkt het me sterk dat hij niet aanspreekbaar is. Gebruikt hij nog andere medicatie? Oxycontin of oxycodon bijvoorbeeld?
verba volant, scripta manent.
quote:Rorschach schreef op 06 november 2015 @ 20:23:

[...]

Ja boehoe, dan koopt hij het bij een shop ipv op recept. Nou en? Het boeide je even geleden toch al niet dat hij dood ging, je haatte hem weet je nog? Zolang je het huisje in Spanje maar kreeg. En dan nu gaan lopen janken dat jij wil praten, met vragen zit en je pa door "de drugs" niet aanspreekbaar is? Nee meisje, zo werkt dat niet.
quote:MarianneDavids schreef op 06 november 2015 @ 20:27:

[...]

Volgens mij is wiet wiet,?

soorten wiet

Er zijn vandaag de dag erg veel verschillende soorten wiet verkrijgbaar, deze soorten zijn tot stand gekomen door het kruisen van verschillende wietplanten. Hoofdzakelijk zijn er drie verschillende soorten wiet, dit zijn Cannabis indica, Cannabis sativa en Cannabis rudelaris

Verschillende soorten wiet

Naast de drie hoofd soorten wiet die hier boven beschreven staan, zijn er honderden verschillende kruisingen ontstaan. Ieder van deze soort bevat een percentage van de boven genoemde wietsoorten. Door het zien van deze percentages weet je dus direct met wat voor een soort plant je te maken hebt. In de loop der jaren zijn er een aantal verschillende soorten wiet erg populair geworden, hieronder een overzicht van de top 17 meest geliefde wietsoorten op volgorde van populariteit. Door op een onderstaande soort te klikken, zul je naar de pagina gaan waar meer informatie te vinden is over de bepaalde wietsoort.

1.Amnesia wiet

2.Haze wiet

3.Power plant wiet (pp wiet)

4.NLX wiet

5.Northern light wiet

6.K2 wiet

7.Purple haze wiet

8.Skunk wiet

9.Cheese wiet

10.Thai wiet

11.AK 47 wiet

12.Sneeuwwitje wiet

13.Shiva wiet

14.White widow wiet

15.Blueberry wiet

16.Jamaica wiet

17.White choco wiet

http://www.opentuinennet.nl/soorten-wiet/

De ene soort zal sterker zijn dan de ander, lijkt me?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Hij rookt geen medicinale wiet. Hij heeft pijnstillers.ik heb vroeger in mijn omgeving nare dingen meegemaakt mbt drugs. Ik zou heel graag een paar minuutjes met hem willen praten. Je loopt anders je hele leven met vragen rond die onbeantwoord zijn mijn broertje en zus denken er net zo over.Overigens, Als je vader groen van de pijn ziet valt er ook geen gesprek met hem te voeren, dus wat pijnverlichtende wiet lijkt me juist alleen maar bevorderlijk voor een gesprek!
Denk je dat je een beter gesprek met je vader zou kunnen hebben als hij heel veel pijn heeft of duf is van de morfine? Ik denk eigenlijk dat wiet 1 van de beste keuzes is, hierin.
Later is nu
https://www.wietzaadjes.n ... /effect-roken-wiet-soort/

Voor elke ( gewenste ) stemming is er een soort wiet.
quote:Dreamer schreef op 06 november 2015 @ 20:35:

Denk je dat je een beter gesprek met je vader zou kunnen hebben als hij heel veel pijn heeft of duf is van de morfine? Ik denk eigenlijk dat wiet 1 van de beste keuzes is, hierin.Suf word hij ook van de wiet
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 20:37:

[...]

Suf word hij ook van de wietOok van pijnstillers.

[...]

Suf word hij ook van de wietAnder soort voor hem kopen. Wiet waar hij van ontspant, van gaat lachen, sociaal van gaat doen, helder van wordt............. https://www.wietzaadjes.n ... /effect-roken-wiet-soort/

[...]

Suf word hij ook van de wietWat denk je wat een pijnstiller met hem doet? Dat is geen paracetamol hè?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2015 00:55
Reden: ongepast
% gewijzigd
Aliquando et insanire lucundum est
hebben.

Eigenschappen Kera Northern Light wietzaden:

Dit is een zeer bekende wietsoort

Deze wietplant is geschikt voor de beginnende kweker

Het effect van deze wiet is een blij en energiek gevoel

Heeft een medicinale werking bij stress, angst en pijn

Merk: Kera Seeds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven