Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 00:08:

[...]

Rasj is een stuk jonger dan je denkt. ze was toch 13 toen ze met jeweetwel begon, dan is ze nu hooguit 33

O joh, ja, dat is ook zo.

Handsome woman voor haar 33.

Wel.
Tattou: dat vind ik wel meevallen hier hoor! In dit topic dan en overal eigenlijk.

Sommige opmerkingen daargelaten.
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:08:

[...]

Okay komt ie:

Ik ben het er totaal niet mee eens dat een bepaald groepje personen met wisselende nicks hier de dienst uitmaakt, en ik ben daar niet van gedient.

Nieuwelingen moeten bijna dit aan om maar iets te mogen zeggen:

[afbeelding]Okay. Dat kan en dat mag.

[...]

Okay komt ie:

Ik ben het er totaal niet mee eens dat een bepaald groepje personen met wisselende nicks hier de dienst uitmaakt, en ik ben daar niet van gedient.

[afbeelding]prima outfit, genoeg ruimte om natuurlijk te bevallen
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2015 @ 23:52:

[...]

En dat was ook precies het moment waarop ik die geschreven monstrositeit van mevrouw Smulders weggeflikkerd heb. Of, nou ja, braaf terug gebracht naar de bieb. Ik heb het alsnog twee keer zonder verdoving gedaan, maar daar waren redenen voor en echt lekker vond ik het niet, ook niet achteraf. Je kunt niet naar de bakker gaan en zeggen dat je zonder verdoving een achtponder gebaard hebt en dat je dan gratis taartjes krijgt. Heel stom.Maar de tandarts doet niet moeilijk als je voor een lullig vullinkje verdoving wil.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 00:08:

[...]

jij zit altijd met kerst twee dagen met je yoni in een bak chiazaad?Oh, ik dacht dat je seksen bedoelde. Ik doe altijd Griekse yoghurt op mijn punani, maar dat is helemaal jaren '80, begreep ik.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 00:10:

[...]

Omdat je het hier niet leuk vindt. En er zitten alleen maar kutwijven. Nou, in dat geval zou ik gewoon wegblijven hoor.

Maar als jij het leuk vindt om te schrijven in een kuttopic met allemaal kutwijven: be my guest. Mij zit je verder niet in de weg hoor.Schijnbaar wel, anders zou je niet op me reageren ^^.
quote:barbaracartland schreef op 07 november 2015 @ 00:11:

[...]

Oh, ik dacht dat je seksen bedoelde. Ik doe altijd Griekse yoghurt op mijn punani, maar dat is helemaal jaren '80, begreep ik.gestaft
quote:feow schreef op 07 november 2015 @ 00:10:

[...]

Van wiet ga ik denken zoals jij schrijft. Vrij associërend. Ik ben oprecht benieuwd naar wat het met jou doet.Nou ik ben d'r intussen wel achter hoor. Hihihihihihihi.
wegens hengelen
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 00:11:

[...]

prima outfit, genoeg ruimte om natuurlijk te bevallen
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 00:11:

[...]

Maar de tandarts doet niet moeilijk als je voor een lullig vullinkje verdoving wil.Vulling in je kies is a) niet natuurlijk en b) niet bevorderlijk voor de band met je kind.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Wel verdorie! Ik meende me juist lekker pittig uit te drukken. Maar het kan natuurlijk niet, zo'n woord.

Hengelen? Mijn man, die kan pas hengelen! Maar daarover later meer.
quote:barbaracartland schreef op 07 november 2015 @ 00:13:

Wel verdorie! Ik meende me juist lekker pittig uit te drukken. Maar het kan natuurlijk niet, zo'n woord.

je zegt:

ik dacht je wilde seksen.

mag niet

is hengelen
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 00:10:

Tattou: dat vind ik wel meevallen hier hoor! In dit topic dan en overal eigenlijk.

Sommige opmerkingen daargelaten.Vind ik dus niet, je pikt "ze" als je goed leest overal tussenuit. Vanwaar die hierachie, dat is wat ik me afvraag eigenlijk.
Wat is dat voor iets raars?
quote:Solomio schreef op 07 november 2015 @ 00:13:

[...]

Vulling in je kies is a) niet natuurlijk en b) niet bevorderlijk voor de band met je kind.Eens. Die van mij lacht me altijd keihard uit. Niet goed voor de sfeer in huis.

[...]

Okay komt ie:

[img]http://static.webshopapp.com/shops/0323 ... harnas.jpg[/img]

Shit.

Ik dacht al dat ik net iets vergeten was aan te trekken....
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:14:

Wat is dat voor iets raars?Natuurlijk bevallen is zeer normaal!
En waarom zoveel nicks, als je dan al ergens voor staat, ben eerlijk en hou het bij 1 nick. Maar dat durft bijna niemand helaas...
IK volg bijna niks, maar zie nu voor het eerst worstelen. Het lijkt wel kamasutra, maar dan met kleren aan. Goh, het gaat ook over dekking en benen grijpen...

Welterusten. Bedankt voor de tips. Ik zal eens in de familie navragen of er iemand een plant weet.

[...]

Okay komt ie:

[afbeelding]
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:16:

En waarom zoveel nicks, als je dan al ergens voor staat, ben eerlijk en hou het bij 1 nick. Maar dat durft bijna niemand helaas...Wie hebben er vele, vele nicks dan?
Die grapjes van jullie zijn zo niet grappig, zelfs jullie weten dat buitenstaanders gelijk hebben, maar het loslaten is een dingetje...
quote:tattou schreef op 07 november 2015 @ 00:14:

Wat is dat voor iets raars?Nou inderdaad, wat enorm raar. Je komt binnenvallen om te vertellen dat je het topic Vreselijk Stom vindt, en dan word je niet met open armen ontvangen. Wat ontzettend raar zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven