Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:cochise schreef op 07 november 2015 @ 14:34:

Maar goed Dadelduifje, waarom kom je ook nog 's naar de napraat om je mening te verkondigen en iedereen op de kast te jagen? Was het nog niet erg genoeg?Nee ik reageerde op Star. Die zei dat ik door de mand viel. Natuurlijk val ik niet door de mand. Heb niets te verbergen.
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 14:41:

[...]

kudtwijf mag toch ook gewoon?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Eleonora-1 schreef op 07 november 2015 @ 14:38:

[...]

Wat ben jij toch wijs.

Ik ben te verontwaardigd om mooie zinnen te componeren.Jij valt me altijd op omdat je ondanks eventuele verontwaardiging zo prachtig gebalanceerd weet te reageren. Ik vind dat altijd bijzonder en wilde vaak dat ik maar een fractie van jouw relativeringsvermogen en compassie had.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 14:43:

[...]

Rustig vandaag bij de Media Markt?Ik snap jou nooit.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 14:44:

[...]

Ik snap jou nooit.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:cochise schreef op 07 november 2015 @ 14:34:

Maar goed Dadelduifje, waarom kom je ook nog 's naar de napraat om je mening te verkondigen en iedereen op de kast te jagen? Was het nog niet erg genoeg?Oh. Is dat niet de bedoeling? Als er over je nagepraat wordt, mag je dan zelf hier niet mee praten?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

[...]

Ik snap jou nooit.Dat hoor ik wel vaker

[...]

Ik snap jou nooit.Ik quote je maar even Dadelduifje, mss kun je dan antwoorden op mijn vraag waarom je hier ook nog een knuppel in het hoenderhok komt gooien?
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 14:40:

[...]

homofobie is niet toegestaan,

mits discriminerend.

Dus je mag discrimineren.

Wat is discriminatie?

Gelijke behandeling

Discriminatie betekent dat er onterecht verschil wordt gemaakt in de behandeling van mensen. Bijvoorbeeld op basis van ras, godsdienst, handicap of seksuele voorkeur. Dat is in Nederland verboden. In artikel 1 van de Grondwet staat namelijk dat iedereen in Nederland recht heeft op een gelijke behandeli

http://www.mindnederland.nl/
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 14:45:

[...]

Oh. Is dat niet de bedoeling? Als er over je nagepraat wordt, mag je dan zelf hier niet mee praten?Dubbelnicken of de HRS?
Dadelduifje, ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom jij homoseksualiteit zo eng/raar/vervelend lijkt te vinden.

Je blijft maar roepen "ik vind dat" maar waar komt het dan vandaan? Je opvoeding, geloof?

Eerlijk gezegd denk ik altijd dat mensen die het hardst roepen dat homo's vies zijn, zichzelf overschreeuwen, om te verbloemen dat ook zij wel eens gevoelens voor beide seksen zouden kunnen hebben.
quote:cochise schreef op 07 november 2015 @ 14:46:

[...]

Ik quote je maar even Dadelduifje, mss kun je dan antwoorden op mijn vraag waarom je hier ook nog een knuppel in het hoenderhok komt gooien?Misschien sta jij onder de negeer... ik quote je wel even .
quote:-RoseRed- schreef op 07 november 2015 @ 14:46:

[...]

Wat is discriminatie?

Gelijke behandeling

Discriminatie betekent dat er onterecht verschil wordt gemaakt in de behandeling van mensen. Bijvoorbeeld op basis van ras, godsdienst, handicap of seksuele voorkeur. Dat is in Nederland verboden. In artikel 1 van de Grondwet staat namelijk dat iedereen in Nederland recht heeft op een gelijke behandeli

http://www.mindnederland.nl/Ja dat is verboden maar de mod legt het anders uit
quote:Grobbekuiken schreef op 07 november 2015 @ 14:47:

Dadelduifje, ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom jij homoseksualiteit zo eng/raar/vervelend lijkt te vinden.

Je blijft maar roepen "ik vind dat" maar waar komt het dan vandaan? Je opvoeding, geloof?

Eerlijk gezegd denk ik altijd dat mensen die het hardst roepen dat homo's vies zijn, zichzelf overschreeuwen, om te verbloemen dat ook zij wel eens gevoelens voor beide seksen zouden kunnen hebben. Grob je bent een wijze vrouw.
Dank Kia.
quote:cochise schreef op 07 november 2015 @ 14:47:

[...]

Dubbelnicken of de HRS?

?

Waarom zou @dadelduifje hier niet mogen mee praten? Het gaat hier toch over haar?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 14:51:

[...]

?

Waarom zou @dadelduifje hier niet mogen mee praten? Het gaat hier toch over haar?Dat zeg en vraag ik helemaal niet. En ik praat niet tegen jou maar tegen Dadelduifje.
quote:Grzeczny schreef op 07 november 2015 @ 14:44:

[...]

Jij valt me altijd op omdat je ondanks eventuele verontwaardiging zo prachtig gebalanceerd weet te reageren. Ik vind dat altijd bijzonder en wilde vaak dat ik maar een fractie van jouw relativeringsvermogen en compassie had.

Wat lief.

Fijn te lezen.

Serieus.

quote:cochise schreef op 07 november 2015 @ 14:46:

[...]

Ik quote je maar even Dadelduifje, mss kun je dan antwoorden op mijn vraag waarom je hier ook nog een knuppel in het hoenderhok komt gooien?Dat doe ik niet. Ik verdedig alleen mijn mening. Ik kwam binnen op het moment dat Star zei dat ik door de mand viel. Daar reageerde ik op. En dit is nog altijd napraat dus als het over mij gaat wil ik daar ook wel op reageren. Of is dat alleen aan anderen voorbehouden? Logisch toch.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 14:53:

[...]

Dat doe ik niet. Ik verdedig alleen mijn mening. Ik kwam binnen op het moment dat Star zei dat ik door de mand viel. Daar reageerde ik op. En dit is nog altijd napraat dus als het over mij gaat wil ik daar ook wel op reageren. Of is dat alleen aan anderen voorbehouden? Logisch toch.Wil je dan ook mijn vraag beantwoorden? Ik ben oprecht benieuwd namelijk.
quote:cochise schreef op 07 november 2015 @ 14:50:

Dank Kia.Je stond er (nog) niet onder .
quote:Grobbekuiken schreef op 07 november 2015 @ 14:47:

Eerlijk gezegd denk ik altijd dat mensen die het hardst roepen dat homo's vies zijn, zichzelf overschreeuwen, om te verbloemen dat ook zij wel eens gevoelens voor beide seksen zouden kunnen hebben.Dat is wat ik nu zo vreemd vind. Als je het afkeurt moet het haast wel zo zijn dat jezelf ook bepaalde gevoelens hebt tegenover hetzelfde geslacht. Nee ben ik al heel lang samen met een man. En zou het absoluut niet kunnen om iets met een vrouw te doen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 14:48:

[...]

Ja dat is verboden maar de mod legt het anders uit

Er is 1 mod die niet zo taalvaardig is. Daar heb ik mijn briljante motto aan te danken

quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 14:55:

[...]

Je stond er (nog) niet onder .Ik heb niemand onder negeer hoor. Zou niet weten waarom.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 14:55:

[...]

Dat is wat ik nu zo vreemd vind. Als je het afkeurt moet het haast wel zo zijn dat jezelf ook bepaalde gevoelens hebt tegenover hetzelfde geslacht. Nee ben ik al heel lang samen met een man. En zou het absoluut niet kunnen om iets met een vrouw te doen.Ik bedoelde niet persé jou, maar in het algemeen. En je leest verkeerd, want ik zeg nergens dat het dan zo wel moet zijn.

Maar de vraag waar het vandaan komt laat je dus voor het gemak maar even liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven