Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MevrouwJack schreef op 07 november 2015 @ 16:17:

[...]

Ik heb even geen idee hoe ik hier op moet reageren.Neem het als kennisgeving aan.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:18:

Laat die groepjes lekker links liggen. Ik weet dat ik in een badinerend groepje zat, maar ik weet niet eens meer wie er nou allemaal inzitten.

Een bad zou wel lekker zijn, nu ik erover nadenk.. Kan ik het zwembad nog opzetten?Me, me, me!
Life is short. Eat dessert first.
Moeten alle meningen op ervaring gebaseerd zijn dan?
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:18:

Wat Malu ook zegt ik zou het NOOIT met haar eens kunnen zijn over welk onderwerp dan ook. En trouwens met nog wel een aantal.Dat weten we toch al langgggggggggggg. Tenminste ikke wist dat allang....anderen misschien nog niet. Kwestie van geduld.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Grzeczny schreef op 07 november 2015 @ 16:15:

[...]

Veel vivaforumveelvraten hebben wajong. Misschien kan je dat in je volgende uitkeringsaanvraag meenemen?Wtf?
@missy.

Sidney Sheldon: https://nl.wikipedia.org/wiki/Sidney_Sheldon

O.a.: Amerikaans schrijver van onder andere romans, film- en televisiescripts, en toneelstukken.

Sheldon Cooper: https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Big_B ... isieserie)

O.a. Hij heeft een tweelingzus Missy en een broer George. Hoewel Sheldons gedrag veel overeenkomsten vertoont met het syndroom van Asperger is door de schrijvers aangegeven dat Sheldon gewoon Sheldon is en dat bij het creëren van zijn karakter niet is gekeken naar Asperger.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:20:

Moeten alle meningen op ervaring gebaseerd zijn dan?Ik vind het in ieder geval wel wat minder dom overkomen dan een mening op basis van iets wat een mislukte religieuze groepering (ik schrijf hier expres geen 'geloof') roeptoetert.
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 15:54:

[...]

Smeerlap!

Zou leuk zijn Co, ben wel benieuwd wat jij bent .Smeerlap??

Moeten alle meningen op ervaring gebaseerd zijn dan?In mijn wereld wel. Je laten leiden door verhaaltjes heeft door de eeuwen heen al genoeg ellende veroorzaakt. En in het heden ook.
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 16:17:

[...]

Is dat iets voor de nieuwe OP?Geen idee, maar als je hier langer rondleest of meeschrijft weet je ook hoe het werkt. Lijkt me. Daarom vind ik die berichten van: er komen altijd dezelfde mensen in het topic hun mening verkondigen zo huilie

Wat Malu ook zegt ik zou het NOOIT met haar eens kunnen zijn over welk onderwerp dan ook. En trouwens met nog wel een aantal.Dat komt goed uit. Ik ben het gelukkig ook NOOIT met jou eens.
quote:doornroosje9 schreef op 07 november 2015 @ 16:20:

[...]

Me, me, me!

Dat is 1!
quote:Mopsie41 schreef op 07 november 2015 @ 16:18:

[...]

Eerst maar eens je ogen open zetten in plaats van je grote mond.

Je hebt de mijne niet beantwoord, maar dat hoeft ook niet. Want ik weet het antwoord namelijk al.

En dat is mijn enorme bezwaar tegen mensen zoals jij die uitspraken baseren op "geloof en opvoeding".

Zonder enige vorm van eigen ervaring zichzelf een mening toebedelen die niet verder komt dan "vies en walgelijk".

Of het nu Christenfundamentalisten zijn, of moslims, dat maakt me niet uit.

Maar met deze aangeleerde, niet op eigen ervaring gebaseerde, mening in het achterhoofd zien bepaalde geloofsstromingen een gegronde reden om homo's en lesbiennes met geweld permanent uit het straatbeeld te verwijderen. Het begint met " vies en walgelijk" en waar het eindigt hoef ik jou niet te vertellen.Goed gesproken.
LOEP ME MAAR aub.
Maar als jullie allemaal in andere groepjes zitten, dan wordt dat verwijt van HET groepje wel lastig zeg.

Wat Malu ook zegt ik zou het NOOIT met haar eens kunnen zijn over welk onderwerp dan ook. En trouwens met nog wel een aantal.Nooit is erg lang. En over welk onderwerp dan ook, is erg veel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Moeten alle meningen op ervaring gebaseerd zijn dan?Ik baseer mijn mening op feiten en ervaringen.
quote:snorharen schreef op 07 november 2015 @ 16:23:

Maar als jullie allemaal in andere groepjes zitten, dan wordt dat verwijt van HET groepje wel lastig zeg.Subgroepes?

quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:23:

[...]

Dat is 1!

Hey, sta ik onder je negeer of zo?

Was getekend, de Voorzitter van de Badinerenden.
quote:-RoseRed- schreef op 07 november 2015 @ 16:19:

[...]

Ze mocht ook zomaar van het vluchtelingentopic af van haar zelf.Dank voor deze zinnige bijdrage
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 16:21:

@missy.

O.a.: Amerikaans schrijver van onder andere romans, film- en televisiescripts, en toneelstukken.

O.a. Hij heeft een tweelingzus Missy en een broer George. Hoewel Sheldons gedrag veel overeenkomsten vertoont met het syndroom van Asperger is door de schrijvers aangegeven dat Sheldon gewoon Sheldon is en dat bij het creëren van zijn karakter niet is gekeken naar Asperger.
quote:Mopsie41 schreef op 07 november 2015 @ 16:18:

[...]

Eerst maar eens je ogen open zetten in plaats van je grote mond.

Je hebt de mijne niet beantwoord, maar dat hoeft ook niet. Want ik weet het antwoord namelijk al.

En dat is mijn enorme bezwaar tegen mensen zoals jij die uitspraken baseren op "geloof en opvoeding".

Zonder enige vorm van eigen ervaring zichzelf een mening toebedelen die niet verder komt dan "vies en walgelijk".

Of het nu Christenfundamentalisten zijn, of moslims, dat maakt me niet uit.

Maar met deze aangeleerde, niet op eigen ervaring gebaseerde, mening in het achterhoofd zien bepaalde geloofsstromingen een gegronde reden om homo's en lesbiennes met geweld permanent uit het straatbeeld te verwijderen. Het begint met " vies en walgelijk" en waar het eindigt hoef ik jou niet te vertellen.maar dat hele zelfde verhaal geldt ook voor mensen die aangeleerde problemen hebben met de religie van een ander. Die denken dat alle christenen kindermisbruikers zijn en alle moslims terroristen zijn. Die roepen minder minder minder als het gaat om een religieuze groep. In nederland kennen we de traditie dat je hier mag geloven wat je wil en kan zijn wie je bent en dat je elkaar daarin volstrekt vrijlaat, zolang je je houdt aan de wet. En de wet verbiedt discriminatie op grond van ras, religie, sekse of geaardheid.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:09:

[...]

Ik heb alle vragen beantwoord. En al doe ik dat niet. Ben nergens toe verplicht hè.Nee hoor
quote:malu3 schreef op 07 november 2015 @ 16:24:

[...]

Dank voor deze zinnige bijdrage Ik wist dat je hiervoor bij de napraat zou komen. Hoe opvallend, van de week wilde je absoluut niet richting de napraat vanaf het vluchtelingen topic nu weer wel.
quote:simbalabimba schreef op 07 november 2015 @ 16:21:

@missy.

O.a. Hij heeft een tweelingzus Missy en een broer George. Hoewel Sheldons gedrag veel overeenkomsten vertoont met het syndroom van Asperger is door de schrijvers aangegeven dat Sheldon gewoon Sheldon is en dat bij het creëren van zijn karakter niet is gekeken naar Asperger.Hey Simbalabimba dank je voor de moeite. Ik zal het effe rustig gaan lezen. Maar blijft onduidelijk waarom Star dit woord/naam schreef.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 16:10:

[...]

Nou doe d'r dan nog maar wat feestneuzen en roltoeters bij ook, want ik vind je voor een keer echt grappig
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven