Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 november 2015 @ 17:31:

[...]

Ik weet het niet Ben bang dat ik heel veel geduld moet hebben met deze.Met geduld bereik je veel. Ik heb er vertrouwen in!
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 17:33:

Het is mij wel duidelijk hier.

het is een vervelende forum met ruggegraatloze viva beleids medewerkers dit zet ook forummers tegen elkaar op, er wordt niet ferm toegesproken het zou viva sieren om de actuele pijler te blokkeren net zoals de libelle.

Serieuze vraag Sandra, ik ken je niet, heb geen fittie met je gehad (omdat ik hier gewoon voor mijn lol kom en niet om te bekken of afgebekt te worden)

Maar wat doe je hier? Je vind ons stom. Het forum is stom. Er zijn stomme groepjes, dit topic vind je achterlijk.

Allemaal prima, jouw mening. Maar wat haal je er dan uit om hier te lezen en te schrijven?

Dat vreet toch energie?

Als ik het niet leuk vind klap ik de laptop dicht en ga ik wat anders doen.

Dat is ook de reden dat al die geestelijk gehandicapten op de actueelpijler negeer. Ik ga ze niet opzoeken (nee sorry, ook niet voor een tegengeluid omdat ik niet denk dat dat ook maar iets uithaalt)

het is een vervelende forum met ruggegraatloze viva beleids medewerkers dit zet ook forummers tegen elkaar op, er wordt niet ferm toegesproken het zou viva sieren om de actuele pijler te blokkeren net zoals de libelle.Daar heb je gelijk in. Maar geef aub eens antwoord op mijn eerdere vraag?
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 17:27:

Straks weer Downton!

o, goed dat je het zegt, ik was het alweer vergeten.

lang geleden dat er op zaterdagavond iets op tv was dat de moeite waard is

het is een vervelende forum met ruggegraatloze viva beleids medewerkers dit zet ook forummers tegen elkaar op, er wordt niet ferm toegesproken het zou viva sieren om de actuele pijler te blokkeren net zoals de libelle.Ik zou het uitmaken
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 17:40:

[...]

Ik zou het uitmaken
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 17:35:

[...]

Ik vermoedde al zoiets

Maar sterkte met ze, opvangerTs?

Dank je.

Ik heb ze officieel geadopteerd. Ze komen uit Griekenland en zijn een half jaar oud (en net zo groot als de kittens van mijn zus die net 4 maanden zijn)

Ze mogen bij mij oud worden (hopelijk niet onder de stoel)
quote:-RoseRed- schreef op 07 november 2015 @ 17:40:

[...]

Wat?? Pas de eerste keer dat ik vandaag dit advies geef
quote:Morrigan- schreef op 07 november 2015 @ 17:39:

[...]

o, goed dat je het zegt, ik was het alweer vergeten.

lang geleden dat er op zaterdagavond iets op tv was dat de moeite waard is

Elke avond. Behalve nu op zaterdag.

Hoera voor Netflix en alle andere interactieve tv!
om het weer wat luchtiger te maken:

het was hier vandaag droog en 18 graden

en we eten varkenshaas met gebakken champignons, gekookte aardappels en doperwtjes uit de vriezer

(uit een pot zijn ze niet te vreten namelijk)
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 17:41:

[...]

Elke avond. Behalve nu op zaterdag.

Hoera voor Netflix en alle andere interactieve tv!

klopt, het enige dat ik nog live kijk is expeditie robinson en downton abbey

de rest is allemaal via internet.
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 17:41:

[...]

Wat?? Pas de eerste keer dat ik vandaag dit advies geefJe gaat de verkering met viva forum toch niet uitmaken?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 november 2015 @ 17:40:

[...]

Dank je.

Ik heb ze officieel geadopteerd. Ze komen uit Griekenland en zijn een half jaar oud (en net zo groot als de kittens van mijn zus die net 4 maanden zijn)

Ze mogen bij mij oud worden (hopelijk niet onder de stoel)Agos arme beestjes. Hoop dat ze een fijn plekje bij jou gevonden hebben!
hopelijk voelen ze zich snel thuis bij je puss

ik heb echter gemengde gevoelens over dat naar nederland halen van al die buitenlandse beestjes

we hebben hier zelf al zoveel dieren in asiels zitten namelijk en die instanties die dieren uit andere landen hierheen halen lijken als paddenstoelen uit de grond te springen
quote:-RoseRed- schreef op 07 november 2015 @ 17:42:

[...]

Je gaat de verkering met viva forum toch niet uitmaken? neeeejjjj dat was mijn advies aan een forumster hier.. Ik loop al aardig wat jaren, maanden, weken mee hier...

En vaak als er relatieproblemen zijn oid , wordt dit heel snel als advies gegeven..

Dus ik heb die onder mijn sneltoets staan.
quote:Morrigan- schreef op 07 november 2015 @ 17:45:

hopelijk voelen ze zich snel thuis bij je puss

ik heb echter gemengde gevoelens over dat naar nederland halen van al die buitenlandse beestjes

we hebben hier zelf al zoveel dieren in asiels zitten namelijk en die instanties die dieren uit andere landen hierheen halen lijken als paddenstoelen uit de grond te springenHelemaal eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Expeditie Robinson kijk ik nooit. Alleen nog Masterchef Aus.

Zelfgemaakte hamburgers.

het is een vervelende forum met ruggegraatloze viva beleids medewerkers dit zet ook forummers tegen elkaar op, er wordt niet ferm toegesproken het zou viva sieren om de actuele pijler te blokkeren net zoals de libelle.

Ow, kom je daar vandaan

The Invasion Of The Body Snatchers .

Voor de rest wel eensch trouwens, ik snap alleen nog steeds niet waarom je hier dan elke keer zo komt zeiken over dat wij allemaal zulke trutten zijn.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 november 2015 @ 17:40:

[...]

)succes met de mauwerikken.
Fossiel-forumster

(Deels) niet mee eens.

Bij het forummers tegen elkaar opzetten, ben je zelf bij. Actueel pijler blokkeren is voor mij geen optie.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 17:50:

Fossiel-forumsterQue?
forum-fossiel angel tijdperk
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 17:50:

Fossiel-forumsterWil je mijn vraag nog beantwoorden?
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 17:51:

forum-fossiel angel tijdperkNeem je pillen even. Je raaskalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven