Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallohoooooo???
quote:amalia schreef op 03 oktober 2008 @ 19:50:

Hallohoooooo???
Juud, gecondoleerd! Bah, wat akelig.

Oh, plicht roept. Tot later!
Hoi Jin

Doei Jin

paul de Leeuw maar kijken dan...
Juud, wat akelig....! Naar als zulke jonge mensen zo plotsklaps overlijden...

Suze, mooie badkamer zeg!!! Tegels mooi uitgekozen bij elkaar.

Compu, ik kijk eigenlijk niet zo vaak op dat soort topics. Ik vond mezelf ook wel sterk maar liep vanmiddag met tranen de prenatal uit, dus die winkel is voorlopig een no-go voor mij.

Maaaaar, wel de poppenbuggy gescoord en Jonathan mocht zelf kiezen van mij en er stond ook een blauwe maar nee, mijnheer wilde een knalroze (past mooi bij Po denk ik) en nu loopt hij thuis steeds rond met Po in de buggy
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooi een roze buggy Wat hebben die jongetjes hier toch met roze? Is ook Laurens' lievelingskleur. Hij krijgt van de Sint ook een vulling voor het poppenhuis (meubilair). Ha ha! Leuk toch? Laat Dr Phill hier maar niet langskomen!
Ja, M vroeg ook al of het niet anders kon, maar Jonathan was heel duidelijk. Beetje nadeel is dat hij er zelf in wil zitten en staan en daar zijn die buggy's niet op gemaakt.

Mijn kat stalkt me. Ik word er echt gek van!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hai!

Mal: hier wil Ties alles in de kleur van de prinses! Ook roze dus. En soms is hij echt boos als hij een bakje krijgt wat niet roze is! Onze songfestivalliefhebber in spé!

Vervelend van de aanvallen...

Juud: gets wat een schrik! Dat is wel heel naar zeg! Bah! Sterkte ermee...

Compu: ook home alone vanavond? Ik kreeg vrolijke sms-jes dus hij komt vast blij thuis!

Even zoeken naar de foto's van Suus...
Er zijn geen foto's van Suus.. helaas. Of nu wel?

Kunnen we niet een Pink Party geven voor alle jongetjes hier Of zitten hier ook nog echte stoere binken die niet van roze houden? Ik had Ties toch niet roze ingeschat, dat is echt een stoere! Maar dus toch, ha ha!
Nee Ties is een hele goede metroman! (Zo heet dat toch?)

Foto's van Suus op de groep, tenminste in bericht staan site en ww...

Mooohooohoooi Suus! Zit een flinke berg werk in, maar die tegels zijn echt gaaf!
Even een proest moment van mijn womanizer in spé:

Zullen we lekker gaan wandelen Ties?

Zeker wel Mam! (en denk er dan nog echt even zo'n toontje bij hè, seeker weel...)

Mijn oudste houdt niet van roze.... (jammer he).
Goeiemorgen. Nouja, laat het goeie er maar af.

Hier geen blije berichten. Donderdag ben ik naar het afscheidsetentje van m'n (ex-)baas geweest en nu lijkt het erop of ikhelemaal terug bij af ben. Ik leef sinds gisteren weer op morfine en nu maar hopen dat het snel weer zakt want het doet echt vreselijk pijn.

En om het feest compleet te maken hebben we ook geen oppas voor de kinderen nu dus het hele huisgedoe moet daardoor ook stil komen te liggen. Het komt echt nooit goed, volgens mij. Ik zie het echt niet meer zitten.

Nouja, ik kan er toch niks aan doen want ik ben totaal nutteloos.

Kokos, bedankt voor je kaartje. Lief dat je aan me denkt terwijl je net bevallen bent!

Arme Cin. Dikke kus hier van mij.

Woon je al op je nwe adres? Ik heb daar ook wat heen gestuurd. Is dat het adres van de msn? En is dat in Belgie? Anders komt het niet aan hoor, ha ha!

Sterkte!!!!
Ik kom niet op de site met dat password Suze. Ik heb gekopieerd en geplakt, maar hij zegt dat het niet goed is.... Jammerrrrrrr
Oja, zonder die !, ha ha
mooi!!!!!
Cin, . Wat vervelend dat je je zo nutteloos voelt/bent. Wanneer krijg je de uitslag van de scan?
Hoi,

Cin wat klote voor je!! Kun je geen thuiszorg proberen te krijgen?

En dan even flink overdrijven dat man ook niet veel kan doen i.v.m gezondheid?

In deze regio zoeken scholen ook stagiaires voor werken in een gezin, heb ik ook ooit gedaan. Zijn vaak ROC scholen en het gaat dan om 16 uur.

Je kunt anders bijna niet herstellen. Sterkte meid.

Bridges, hij was zeer blij ja! Die Ties! Zeg jij dat altijd?

Mal, ik lees er niet op hoor, maar de titel irriteert me.

J. weer aan het spelen met de buggy?

Heerlijk dat het weekend is! Vrienden komen eten etc.
Ooh, we zouden vanavond een heel gaaf feest hebben van lief''s werk, maar hij is ziek geworden. Dus we gaan niet. Hadden we het voor het eerst de oppas geregeld.. hebben we dus ook maar afgebeld. Jammer hoor.

Cin, hoe is het nu? WErkt de morfine?
Halloooo!

Ik ga jullie verrassen met goed nieuws:

TIM KOMT MORGENMIDDAG NAAR HUIS

Gisterochtend lag hij nog aan de monitor, gisteravond was hij afgekoppeld. Gesprek met de verpleegkundige gehad, hij zou de kinderarts vragen wanneer er ontslag zou zijn. Naar zijn idee kon Tim wel naar huis, maar hij besliste daar niet over.

Vanochtend kregen we dus te horen dat hij morgen mee mag!!

Dag lieve meiden, ik ga nu relaxen.

Cin, dikke knuffel meid!

Mal, ik denk ook aan jou!
Kokos, wat goehoed!!! Dat is al gauw toch?

Wat geweldig, nu kun je echt gaan genieten samen!

Sterk je al een beetje aan? Krijg je kraamhulp?

Wat een lief kaartje van Tim!

Jammer Amalia.. Ligt hij in bed? Zit je alleen voor de tele?
Wat heerlijk Kokos!! Heel fijn. Vanaf nu dus lekker genieten.

Compu, lief heeft vanmiddag geslapen en nu gaat het weer. We hadden een filmpje gehuurd. Hij heeft holteontsteking. Heeft ie vaker last van, heel heftig. Er is al eens een scan gemaakt maar er is niets te zien. Maandag gaat hij weer naar de dokter. Geloof me, dan is het echt mis, want voordat hij naar de dokter gaat...

Overigens ga ik maandag ook weer naar de dokter voor de peesontsteking. Gaat ook maar niet over.
Goeiemorgen!! Vandaag is De Dag Kokos, wat heerlijk!! Ondanks het rotweer schijnt voor jullie de zon. Geniet van je mannetje in huis!!!
Goedemorgen!!

Wat goed kokos, dat Tim vandaag naar huis mag, geniet van jullie mannetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven