Het grote kardashian topic
zondag 8 november 2015 om 13:30
quote:EmmaSwan86 schreef op 08 november 2015 @ 13:12:
Ondanks wat mensen over hun zeggen ze verdiennen miljoennen
Ja...en?
Ik vind ze vreselijk. Hoe dat verdriet van Scott in beeld werd gebracht toen hij zijn beide ouders had verloren. Ik vind het geen wonder dat het met die jongen bergafwaarts is gegaan...ondanks of wel dankzij die miljoenen.
Naar Caitlynn kan ik niet kijken. Ik vind het een sterke beslissing van haar maar wederom zijn er miljoenen mee gemoeid.
Ondanks wat mensen over hun zeggen ze verdiennen miljoennen
Ja...en?
Ik vind ze vreselijk. Hoe dat verdriet van Scott in beeld werd gebracht toen hij zijn beide ouders had verloren. Ik vind het geen wonder dat het met die jongen bergafwaarts is gegaan...ondanks of wel dankzij die miljoenen.
Naar Caitlynn kan ik niet kijken. Ik vind het een sterke beslissing van haar maar wederom zijn er miljoenen mee gemoeid.
maandag 9 november 2015 om 19:13
ik heb vroeger ook wel is naar KUWTK gekeken maar ik vind ze echt vreselijk, vooral Kim vind ik het verschrikkelijkst & die geldwolf van een Kris, ik vond Kourtney & Khloe altijd wel de 2 normaalste. tja voor elke idioot is er een doelgroep Andy Warhol zei het al :in de toekomst zal iedereen 15 min beroemd zijn helaas geldt dat iets te lang voor sommige mensen
woensdag 11 november 2015 om 15:47
Ik sluit me aan bij Bij, ik vind het echt heerlijke tv en ik schaam me er niet voor.
Ik kijk alleen lang niet alles en ik volg ze verder ook niet echt buiten het programma om.
Cait vind ik een echt bitch trouwens. Echt, wat is dat een omhooggevallen vrouw geworden, als Bruce was het zo een lieve, aandoenlijke man. Ik vind haar helemaal niet geweldig of fantastisch.
Ik kijk alleen lang niet alles en ik volg ze verder ook niet echt buiten het programma om.
Cait vind ik een echt bitch trouwens. Echt, wat is dat een omhooggevallen vrouw geworden, als Bruce was het zo een lieve, aandoenlijke man. Ik vind haar helemaal niet geweldig of fantastisch.
donderdag 12 november 2015 om 08:45
quote:Bij_Zonder schreef op 08 november 2015 @ 12:30:
Ik vind ze fascinerend, op een ramptoerisme-achtige manier. Ik gun ze stuk voor stuk het beste, volgens mij zijn ze individueel nog best aardig ook. Maar idd: wat is hun talent anders dan media-aandacht genereren en daar geld mee verdienen?
Maar ik kijk dus, heb alle seizoenen van KUWTK gezien inclusief de spin-offs. Ben alleen nog niet helemaal bij met kijken van "I am Cait", wel opgenomen.
Ik vind ze ook leuk
Ben stiekem smoor op Scott

Maar heb wel een beetje moeite met Bruce/Cait. Kan er maar niet aan wennen
Ik vind ze fascinerend, op een ramptoerisme-achtige manier. Ik gun ze stuk voor stuk het beste, volgens mij zijn ze individueel nog best aardig ook. Maar idd: wat is hun talent anders dan media-aandacht genereren en daar geld mee verdienen?
Maar ik kijk dus, heb alle seizoenen van KUWTK gezien inclusief de spin-offs. Ben alleen nog niet helemaal bij met kijken van "I am Cait", wel opgenomen.
Ik vind ze ook leuk
Ben stiekem smoor op Scott
Maar heb wel een beetje moeite met Bruce/Cait. Kan er maar niet aan wennen
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 12 november 2015 om 09:01
Ik ken de Kardashians alleen van plaatjes. Ik ben een paar weken de spin-off van Cait tegengekomen en blijven plakken. Ik ken Bruce dus niet, heb dus geen last van vergelijkingsproblemen.
Ik vind I am Cait wel wat hebben, vooral voor Amerikaanse begrippen is het transgender ding noal wat.
Ook de ontwikkelingsgeld n haar transgender zijn vind ik interessant. En wordt ook besproken.
Er wordt alleen gigantisch in geouwehoerd. Soms denk ik wel eens, en nu gewoon aan het werk, hup de handen uit de mouwen!
Ik vind I am Cait wel wat hebben, vooral voor Amerikaanse begrippen is het transgender ding noal wat.
Ook de ontwikkelingsgeld n haar transgender zijn vind ik interessant. En wordt ook besproken.
Er wordt alleen gigantisch in geouwehoerd. Soms denk ik wel eens, en nu gewoon aan het werk, hup de handen uit de mouwen!