bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Een oud-zangeres van het popgroepje Djumbo zat bij mij op school. Was nogal een mannenverslindster, bij voorkeur mannen die getrouwd waren.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:35:

[...]

Oh nou ja sorry hoor. Ik reageerde dus op iemand die ze welgeteld één keer had ontmoet en meteen maar over 'Patrick en Dinges' sprak alsof ze iedere dag bij ze over de vloer ligt te dweilen.

En verders veel plezier hoor met Patrick en zijn familie. Ik wil onmiddellijk geloven dat het echt hele aardige mensen zijn.Lees dan eerst goed voordat je reageert. Ik heb nooit gezegd dat ik ze 1x heb ontmoet. Maar ga lekker door met overal tegenaan schoppen rellen. Fijne avond
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:36:

[...]

Ted de Braak Dan zul je naar Frankrijk moeten
Ik heb Peter van der Vorst eens gesproken en hij was echt ontzettend aardig. Dus.

Hallo?!
Oh hoe heettie, Kruimeltje ook.
Best veel. Deze mensen heb ik echt ontmoet als in handje geschud. Mede door woonplaats als door werk. (huidig en verleden)

Pussycat Dolls

Carlton (van de Fresh Prince)

Meatloaf (die was heel leuk)

Najib Amhali

NKOTB

Marco Borsato

Wesley en Yolanthe

Philip Freriks

Calvin Harris

Dennis van de Geest

Verder heb ik er veel gezien (en zie nog steeds), voornamelijk sporters. 'Loslopend' ben ik met de jaren aardig wat tegengekomen, kan ze me niet allemaal herinneren, maar de eerste was Myrna Goossens. Ik had toen een baantje bij de Blokkert, en ze wilde korting. Die kreeg ze niet, en toen was ze opeens niet zo aardig meer
Oh ja Hans van Breukelen ook weleens ontmoet. Kende zijn zoon een beetje. Hele aardige en sympathieke man is Hans.
quote:minnimouse schreef op 08 november 2015 @ 21:39:

Oh ja Hans van Breukelen ook weleens ontmoet. Kende zijn zoon een beetje. Hele aardige en sympathieke man is Hans.Oh, ik ook, twee keer. Een keer toen ik 15 was en een paar jaar geleden nog een keer. Inderdaad een erg aardige man.
quote:Dragisa schreef op 08 november 2015 @ 21:28:

Patrick en Rosanna Kluivert zijn inderdaad leuke mensen ja.

Waarom mag je een bn-er niet aardig vinden wanneer je die persoonlijk kent Fenrir? Volgens jou is dat dus meteen pochen met wie je kent oid Dankje
Er zijn dus echt mensen die korting willen omdat ze op tv komen?
Hallo?!
Iedereen komt ook maar op TV natuurlijk. Zo speciaal is het allemaal niet.
Jean-Marie Pfaff heb ik ook eens ontmoet op een feestje. Is een beetje een mannetje.
Meestal vertellen andere mensen mij dat ik zojuist een bn'er heb gezien of gesproken. In het wild herken ik die mensen echt niet.

Ik heb nog wel een smeuïg verhaal over een beroemde sporter die in een slechte buurt van Rotterdam op de sbo school waar ik zo'n 10 jaar geleden werkte lessen kwam geven, om iets goeds te doen. Deze sporter vertelde vol trots over de prestatie die hij/zij had neergezet bij het WK. Zegt een van onze, niet al te snuggere leerlingen, dat hij dat ook wel kon. Werd hij/zij me toch boos, had totaal niet door dat het onze leerlingen niets zei en ze er niets van snapten.

Het werd nog erger, want dezelfde leerling had ook een flink gedragsprobleem, en daar kon deze beroemde sporter niet mee omgaan, heeft deze leerling geslagen en dat is een flinke rel geworden met de ouders van deze leerling.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 november 2015 @ 20:43:

[...]

Ik vind hem niet aantrekkelijk.Nee, het is geen Ian Somerhalder, hè
quote:reisa1978 schreef op 08 november 2015 @ 21:49:

Meestal vertellen andere mensen mij dat ik zojuist een bn'er heb gezien of gesproken. In het wild herken ik die mensen echt niet.

Ik heb nog wel een smeuïg verhaal over een beroemde sporter die in een slechte buurt van Rotterdam op de sbo school waar ik zo'n 10 jaar geleden werkte lessen kwam geven, om iets goeds te doen. Deze sporter vertelde vol trots over de prestatie die hij/zij had neergezet bij het WK. Zegt een van onze, niet al te snuggere leerlingen, dat hij dat ook wel kon. Werd hij/zij me toch boos, had totaal niet door dat het onze leerlingen niets zei en ze er niets van snapten.

Het werd nog erger, want dezelfde leerling had ook een flink gedragsprobleem, en daar kon deze beroemde sporter niet mee omgaan, heeft deze leerling geslagen en dat is een flinke rel geworden met de ouders van deze leerling.Badr Hari?
Het zal door de buurt komen maar ik kom dus vaak BNers tegen.

Mijn oudste zat op hetzelfde KDV als de kinderen van Cees Geel en Georgina Vebaan.

Thomas Acda heb ik een paar keer in de supermarkt zien lopen.

Benja Bruining ken ik van vroeger en die kom ik hier ook vaak tegen in de buurt (alhoewel, terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik hem al een poos niet gezien heb, misschien is hij verhuisd)

Sophie Hilbrand en Matthijs van Nieuwkerk allebei een keer hier gezien bij het restaurantje waar ik toen werkte. Oh en Erwin Olaf ook een keer bediend destijds.

Susan Smit ken ik van zwangerschapsyoga.
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2015 @ 20:57:

BN-ers tegenkomen?

Nooit.

Echt nooit.
quote:GateKeeper schreef op 08 november 2015 @ 21:52:

[...]

Badr Hari? Ik dorst het niet te zeggen
Toen ik in Amsterdam werkte kwam ik echt elke dag wel een BNer tegen (overigens ook buitenlandse acteurs en actrices), het zijn net mensen he!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:LittleRedRidingHood schreef op 08 november 2015 @ 21:51:

[...]

Nee, het is geen Ian Somerhalder, hè Komt niet in de buurt nee Als je mijn pinterestplaatjes zat bent mag je het zeggen hoor
Oh ja Thomas Acda ook, ook aardig.
Hallo?!
Op mijn werk heb ik vele BNers mogen begroeten, oa

Prins Bernard junior en vrouw

Bram Moskovisch

Dinand woesthof

Het Nederlands elftal, eerste van Feyenoord, alle spelersvrouwen, KNVB top

René en Natascha froger

Marianne weber

Anita Meijer

Hans Kazan

Sergio Herman en ellemieke Vermolen

En nog veel meer eigenlijk nu ik erover nadenk : )

Maar goed, ik doe er niets mee, staat niet zo professioneel.

Vond het alleen spannend toen ik Giovanni van Bronckhorst zag. Daar had ik als net tiener een enorme crush op :')
quote:Mylene_Valerie schreef op 08 november 2015 @ 21:56:

Toen ik in Amsterdam werkte kwam ik echt elke dag wel een BNer tegen (overigens ook buitenlandse acteurs en actrices), het zijn net mensen he!
Nu ik erover nadenk wonen hier waar ik woon best wel wat BNers. Meeste zijn Nederlandstalige zangers wat mij echt helemaal niet boeit. Een vriendin uit een andere stad was fan van iemand die hier in de buurt woont en vroeg dus of ik een handtekening kon vragen voor haar. Heb haar zijn adres gegeven zodat ze een keer bij hem kon aanbellen om zelf een handtekening te vragen Geen idee of ze dat ook daadwerkelijk een keer gedaan had. Zijn adres is trouwens vrij algemeen bekend.

Mijn moeder werkte ook een hele tijd samen met de moeder van een zangeres. En als ik dan die verhalen hoorde van mijn moeder... verschrikkelijk! Die moeder deed ook heel erg uit de hoogte, deed net alsof ze het helmaal was en sleurde dochter overal heen. Melde zich ook met regelmaat ziek als ze geen vrij kon krijgen want tja dochter, die toen ook al 17/18 was, moest overal naartoe gereden worden. Na een tijdje was de baas het zat en werd ze op staande voet ontslagen.
Guus Meeuwis kom ik regelmatig tegen. (maarja, ik kom dan ook dagelijks langs zijn huis gelopen)

Thomas Berge heb ik weleens stampij zien maken omdat hij niet voor mocht dringen bij een attractie in de Efteling.

En vorige maand zag ik Giel Beelen bij het tankstation.

Ik leef nog steeds :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven