Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 november 2015 om 21:38
zondag 8 november 2015 om 21:38
zondag 8 november 2015 om 21:40
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 november 2015 @ 20:45:
[...]
Ik heb vijf jaar lang lesgegeven over het werk van Markies de Sade.
Dus, ja.
Ja, die ken ik ook. Film over gezien. Die zat vast in een gevangenis. Schreef stug door en bij gebrek aan inkt zelfs met eigen bloed op lakens? (Ik vind het wel goed zo. Goed acteerwerk in die film.)
ALS het zo echt is, maar in films moeten ze het verhaal verkopen.
Maar de graaf staat op wiki. https://nl.wikipedia.org/wiki/Markies_de_Sade De film weet ik zo niet meer welke titel.
[...]
Ik heb vijf jaar lang lesgegeven over het werk van Markies de Sade.
Dus, ja.
Ja, die ken ik ook. Film over gezien. Die zat vast in een gevangenis. Schreef stug door en bij gebrek aan inkt zelfs met eigen bloed op lakens? (Ik vind het wel goed zo. Goed acteerwerk in die film.)
ALS het zo echt is, maar in films moeten ze het verhaal verkopen.
Maar de graaf staat op wiki. https://nl.wikipedia.org/wiki/Markies_de_Sade De film weet ik zo niet meer welke titel.
zondag 8 november 2015 om 21:44
quote:Solomio schreef op 08 november 2015 @ 21:38:
[...]
Zelfs ik wist wat het betekende, dan weet Sid het zeker.Nou ja, ik weet best veel maar soms weet ik ook de stomste dingen niet hoor. Zo wist ik vandaag bij de oliebollenkraam bijvoorbeeld niet dat ik het pinbonnetje niet mee mocht nemen want nodig voor de Administratie. Echt, dat oliebollenmens kon me wel dooien
[...]
Zelfs ik wist wat het betekende, dan weet Sid het zeker.Nou ja, ik weet best veel maar soms weet ik ook de stomste dingen niet hoor. Zo wist ik vandaag bij de oliebollenkraam bijvoorbeeld niet dat ik het pinbonnetje niet mee mocht nemen want nodig voor de Administratie. Echt, dat oliebollenmens kon me wel dooien
zondag 8 november 2015 om 22:01
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:44:
[...]
Nou ja, ik weet best veel maar soms weet ik ook de stomste dingen niet hoor. Zo wist ik vandaag bij de oliebollenkraam bijvoorbeeld niet dat ik het pinbonnetje niet mee mocht nemen want nodig voor de Administratie. Echt, dat oliebollenmens kon me wel dooien
Het is voor jouw administratie, en anders neemt ze een ouderwets bonnenboekje en schrijft ze het met de hand uit.
Dat bonnetje heeft ze echt niet nodig.
[...]
Nou ja, ik weet best veel maar soms weet ik ook de stomste dingen niet hoor. Zo wist ik vandaag bij de oliebollenkraam bijvoorbeeld niet dat ik het pinbonnetje niet mee mocht nemen want nodig voor de Administratie. Echt, dat oliebollenmens kon me wel dooien
Het is voor jouw administratie, en anders neemt ze een ouderwets bonnenboekje en schrijft ze het met de hand uit.
Dat bonnetje heeft ze echt niet nodig.
zondag 8 november 2015 om 22:04
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:44:
[...]
Nou ja, ik weet best veel maar soms weet ik ook de stomste dingen niet hoor. Zo wist ik vandaag bij de oliebollenkraam bijvoorbeeld niet dat ik het pinbonnetje niet mee mocht nemen want nodig voor de Administratie. Echt, dat oliebollenmens kon me wel dooien De grote vraag is vooral waarom jij vandaag oliebollen hebt gegeten. Het is geen oud en nieuw of kermis tenslotte.
[...]
Nou ja, ik weet best veel maar soms weet ik ook de stomste dingen niet hoor. Zo wist ik vandaag bij de oliebollenkraam bijvoorbeeld niet dat ik het pinbonnetje niet mee mocht nemen want nodig voor de Administratie. Echt, dat oliebollenmens kon me wel dooien De grote vraag is vooral waarom jij vandaag oliebollen hebt gegeten. Het is geen oud en nieuw of kermis tenslotte.
zondag 8 november 2015 om 22:10