bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
Sta wel eens bij de Appie in de rij met Danny Vera en de zangert van Bløf is een tijdje mijn 'bijna' buurman geweest.

Verder woon ik geloof ik in een BN'er vrije regio.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Ik heb Suzanne Bosman (voormalig nieuwslezeres bij RTL) een tijdje terug aan de kassa gehad. Ze was op dat moment alles behalve vriendelijk, maar ze kan net zo goed een slechte dag hebben gehad.
Ik heb veel BNers als kind op verjaardagen van mijn redelijk beroemde familielid ontmoet. En ik vond de meeste ontzettend aandachtsgeil . Kinderen kijken daar wat nuchterder naar. Het was altijd zo'n kabaal omdat ze allemaal alle aandacht willen. Zo keek ik ernaar als kind iig.

Ze zijn natuurlijk niet voor niks beroemd geworden, veel mensen willen beroemd worden maar de volhouders redden dat. En de volhouders zijn gewoon mensen die erg van aandacht houden. Als je daar niet goed tegen kunt, ren je vrij snel gillend weg uit dat wereldje. Het draait allemaal om aandacht. En als kind zag ik dat en vond ik het voornamelijk stom.

Sommige BNers waren geen roeptoeters, die vond ik de leukste. Of die hadden gewoon echt iets interessants of grappigs te melden. Maar goed, mijn familielid zit ook in de theaterwereld en ja, dat zijn theatrale types. Ik heb wel veel leuke dingen meegemaakt omdat we backstage mochten komen en veel optredens en shows hebben gezien. Ik heb bv Cats gezien in Carre toen het daar draaide. Vaak kon zij aan gratis kaartjes komen namelijk en dat was natuurlijk vaak erg leuk.

Maar ik vond het eerder genant dan prettig dat ze familie was/is en heb het bijna nooit uit mezelf aan iemand verteld. Om de: Oooo jaah, is zij familie van je?!? Hoe is ze in het echt?!? te vermijden. Kan een boel anekdotes over haar maar als het familie is, is dat niet leuk. Ik vind van niet iig.
Tijdens mijn opleiding kwam ik geregeld bn'ers tegen. Niet zo van onder de indruk hoor, gewoon mijn werk gedaan.

Als kind eigenlijk wel een beetje opgegroeid tussen de bn'ers en als ik dan vertelde over voor mij volkomen normale weekend zat iedereen mij aan te gapen. Ik vond het alleen maar gezellig en fijn dat ze met je wilden spelen.

Eén keer een beetje onder de indruk geweest van een bn'er. Omdat hij zo hard om mijn klunzigheid moest lachen. Ik liep in de stad op vrij hoge hakken en daar bleef ik natuurlijk mee tussen twee tegels steken... uiteraard viel ik om tegen hem aan. Ik weet zijn naam niet meer, speelde vroeger in gtst. Stond ik daar blozend van schaamte mijn excuses te stamelen tegen hem ondertussen te kloten met mijn schoen. Hij lachend 'Jaja, je hakken als excuses gebruiken om met me te knuffelen. Je mag het ook gewoon vragen'. Herkende hem pas toen ik verbaasd opkeek na die opmerking. Dat moment was blijkbaar te zien op mijn gezicht want hij moest er hard om lachen. Ik was toen 16 denk ik.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Faranya schreef op 08 november 2015 @ 21:13:

[...]

Nou ben in wel benieuwd, wie zijn Patrick en Rosanna? Die namen zeggen me echt helemaal niks, maar misschien ligt dat aan mij.

Het leukste vond ik Maarten van Rossum, mijn broer en ik gingen om een foto vragen en daar reageerden ie zo heerlijk droog op. Ik Maarten! Wat een leuke vent ís dat in rl zeg .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:theamuts schreef op 08 november 2015 @ 20:24:

Matthew Bellamy van Muse zou ik wel heeeeeeeeel graag eens in het "wild" tegenkomen

Ooit tegengekomen op een kerstmarkt in DLD.

Ik ben groot fan en had verwacht dat als ik hem ooit tegen zou komen ik hem aan zou spreken, een leuk gesprek zou hebben en hem zou dazzlen met mijn humor en intelligentie.

Realiteit: ik was volledig starstruck en ben giechelend zo ongeveer de andere kant op gerend. Dat had ik niet verwacht van mezelf en was best genant

Maar wat een man(netje).
quote:anitavansjonnie schreef op 09 november 2015 @ 00:30:

[...]

Nououou, wat zijn jullie gemeen. Sjors van der Panne, die knappe zangert die The Voice of een ander zangprogramma heeft gewonnen vorig jaar. Ik vind hem trouwens oprecht goed.Nee sorry ik kijk geen voice of the next idols in ice ofzoiets.
Tanja en Charly Luske , omdat het bijna buren zijn. Ken ze verder niet.

En via mn werk heel vaak. Laatst Armin van Buren , sympathieke gast.

Ik vind er nooit zo veel van , herken ze ook nooit meteen.
Robin thicke (Amerikaanse zanger, 1 hitje gehad) zat in hetzelfde vliegtuig als wij, toen we langs hem liepen zag ik dat hij zichzelf Googlede op z'n mobiel, kansloos vond ik dat. Vond hem wel knapper dan op tv!
Kortgeleden Huub Oosterhuis gezien.

Geaarzeld of ik zou vragen of ik op de foto mocht met hem.

Maar dacht dat hij dat misschien stom zou vinden. Niet gedaan en nu spijt van
swaentje71 wijzigde dit bericht op 09-11-2015 09:07
Reden: Typefout
% gewijzigd
Herinner me er weer een paar.

Jochem Meijer toen hij oliebollen ging kopen. En de 'Klusjesmannen' toen ze op de vliegshow rond liepen.
Willem-Alexander en Maxima op de ijsbaan in Den Haag.

Op m'n werk wat voetballers, Nicky Romero en Floortje Dessing.
.
Als klein pubertje was één van m'n bijbaantjes promotiemeisje voor de stad en ook soms van zo'n booming bureau. Dan moest ik bijv. in een kerstpakje mandarijntjes uitdelen, maar ik mocht ook altijd opdraven als er ergens een BN'er kwam. Soms moest ik er merchandising van verkopen, vind het nog raar dat mensen dik betaalden met de tekst "Bas Muijs" erop. Of ik moest water halen voor iemand uit Idols/iemand anders die op de kermis ging zingen ofzo. Was voor een tienermeisje een heel leuk baantje!

En heel veel schrijvers bij de bibliotheek, dat vond ik het leukste kreeg je ook meestal weer een boek.
Herman Brood in het vliegtuig. ik ben benieuwd of de stewardess de tekening die hij op een servetje maakte in ruil voor het reddingsvest nog steeds heeft.
quote:mwa schreef op 08 november 2015 @ 20:26:

ik vind het echt bizar en ongezond als je zo onder de indruk bent van een bner... sorry ik ga met zoveel bners om, werk er mee, date er mee, seks er mee en heb relaties gehad met bners.... snap echt niet wat je bijzonder aan iemand vindt die je NIET kent en alleen ziet op de TV.... vind zulke mensen altijd beetje eng... sorry geen haatWat vind jij er dan zo bijzonder aan?
quote:koelbox schreef op 08 november 2015 @ 20:17:

Ik kom ivm mn werk ook wekelijks een bekend stel tegen die nu een real life soap hebben

Grappig om ze dan te zien, maar dat nieuwe gaat er gauw vanaf hoor

Kijk dan wel de soap, terwijl ik normaal niet zo'n fan ben van zulke programma's Is hun huis (Andy&Melisa) mooi geworden?
Mijn zoon heeft na een turnkamp een meet en greet gehad met Epke Zonderland. Hij heeft zijn felbegeerde foto samen met Epke, zijn rekleertjes zijn gesigneerd, maar hij staat op die foto als een zombie, lijkbleek, grote wallen, na drie dagen 8 uur per dag beulen in de turnzaal en de spanning van de ontmoeting met zijn idool, een disco-zwemfeest en twee nachten nauwelijks slaap

Maar de foto hangt uitvergroot op zijn prikbord, samen met de oorkonde die ondertekend is door Epkes eigen trainer, waar hij dat weekend les van had.
quote:Beeldig schreef op 09 november 2015 @ 00:51:

[...]

Bram Moszkowicz deed dat omgekeerd, de keren dat ik 'm op straat tegen kwam. Ik kijk mensen aan op straat, waarop hij mij groette. En ik natuurlijk beleefd terug groette. Terwijl ik niet de BN-er ben dus. Zooooooo teleurgesteld in jou Beeldje, dat je hier pas na al die jaren mee komt.
Hallo?!
quote:LaFleurNoire schreef op 09 november 2015 @ 08:09:

Mijn zoon heeft na een turnkamp een meet en greet gehad met Epke Zonderland. Hij heeft zijn felbegeerde foto samen met Epke, zijn rekleertjes zijn gesigneerd, maar hij staat op die foto als een zombie, lijkbleek, grote wallen, na drie dagen 8 uur per dag beulen in de turnzaal en de spanning van de ontmoeting met zijn idool, een disco-zwemfeest en twee nachten nauwelijks slaap

Maar de foto hangt uitvergroot op zijn prikbord, samen met de oorkonde die ondertekend is door Epkes eigen trainer, waar hij dat weekend les van had.Wat schattig!
Weinig spectaculaire ontmoetingen gehad alhoewel Koos Alberts wel "ik verscheurde je foto" voor me gezongen heeft.

Herman Brood regelmatig gezien op een terras op het strand. Kort gesprekje gehad met leden van 2 Brothers on the 4th floor, en met st Maarten altijd bij Christine Deutekom aan de deur gezongen. Maxima een keer voorbij zien lopen, maar dat ging heel snel.

Leukste ontmoetingen zijn met gitarist Slash geweest. Deze waren na concerten dus niet echt onverwacht.
Maxima ook gezien. Mijn dochter, toen 3, schaamt zich nog nergens voor. Die gilde: MAAAAXIIMAAA en wilde door het hek kruipen
Hallo?!
ik zag laatst Art Rooijakker bij het inchecken op Schiphol. Helaas ging hij ergens anders heen. In het echt is hij best wel klein hoor.
Kelly Sam Debbie en Nicolas van de Pfaffs. Mijn dochter toen 9 zei mama kijk dat is Sam. Hij ja klopt en even met haar praten. Op een gegeven moment zei hij we moeten verder wil je nog met mij op de foto wou ze wel natuurlijk. Kwam Nicolas erbij staan. Dochter ik wil met Sam niet met jou Ik vind Sam de leukste. Hij was wat gepikeerd.
Mijn man heeft een keer gebiljart tegen een BN-er. Helaas had hij verloren. Toen vroeg de BN-er. En? Hoe voelt het om van een BN-er te verliezen? En toen vroeg mijn man heel droog. Wie ben jij dan? Ben je van tv Gelderland??
quote:bungaa schreef op 09 november 2015 @ 09:16:

ik zag laatst Art Rooijakker bij het inchecken op Schiphol. Helaas ging hij ergens anders heen. In het echt is hij best wel klein hoor.Voor Wie is de Mol???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven