Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 09 november 2015 @ 07:48:

[...]

Daar heb ik me nog helemaal niet in verdiept. Is dat een gunstige uitkomst van een stier en een tweeling? De boogschutters die ik ken als exen of vriendinnen zijn erg leuke mensen. Ik ken niet alle sterrenbeelden uit mijn hoofd hoor. En ook onder dezelfde sterrenbeelden zal verschil zitten bij mensen maar vind het vaak wel kloppen als je naar de algemene lijnen kijkt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mv je hebt mail.
quote:AnneRoos74 schreef op 09 november 2015 @ 16:01:

Mv je hebt mail.En van mij een pb... bedacht te laat dat mailen handiger was .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 november 2015 @ 15:14:

What's up?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 09 november 2015 @ 07:48:

[...]

Daar heb ik me nog helemaal niet in verdiept. Is dat een gunstige uitkomst van een stier en een tweeling?

Stier en tweeling past wel bij elkaar volgens google. Niet de allermakkelijkste combi, maar dat zou maar saai zijn

Welk sterrebeeldkind daarbij matcht is uiteraard niks over te vinden. Weet diverse mensen die daar meningen over zullen hebben, maar ja uk wordt daardoor toch niet eerder of later geboren, dus dat geld voor een consult kun je beter ergens anders besteden
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 november 2015 @ 15:14:

Wat is er aan de hand?
quote:ingelke_kepringelke schreef op 09 november 2015 @ 16:33:

[...]

What's up?De functie bij mijn bedrijf vervulde we met 3 mensen. We hadden nog een 4e nodig eigenlijk maar we konden geen geschikt persoon vinden. Nu was er begin november al de coördinatrice per direct vertrokken en net gehoord dat mijn andere collega ook een andere baan heeft, dus blijf alleen over. Afgelopen donderdag werd al geopperd dat de functie wellicht geschrapt werd maar daar is nu meer en meer kans op. Weet niet wanneer mijn collega vertelt dat zij ook weggaat. Zie er wel tegenop om morgen de hele dag te gaan werken. Zal nu wel heel snel naar een andere baan moeten uitkijken. En het is zo moeilijk om hier een functie te vinden die geschikt is. En net nu ik mij aan het orienteren ben om mij te laten omscholen, maar daarvoor moet ik wel een baan hebben om het te bekostigen. Ziet er even niet goed uit.
Myleen
Ach god MV, das geen goed nieuws...
Een knuf voor MV!

Sorry, ik zit enorm te verzaken in mijn genachtbraak! Nieuwe baan is toch even wennen. Na 2 uur inwerken werd ik gelijk in het diepe gegooid en moet even wennen aan de grootte van het bedrijf en de vrijheid die ze me geven etc. Ben het niet gewend dat er naar mijn ideeën geluisterd wordt zonder dat er in twijfel getrokken word of wat ik zeg wel waar is. Zeker niet na 6 dagen. Voelt allemaal nog een beetje hoog gegrepen maar doe hard mijn best om m'n plekje te vinden. Wel vermoeiend, ook omdat ik elke ochtend een uur eerder uit bed moet

Maar heb vooral heel erg het gevoel dat ik bij dit bedrijf enorm kan gaan groeien en een heeeeeeleboel kan gaan leren. Dus ik heb er wel vertouwen in dat het goedkomt.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Klinkt wel als een superleuke baan dat je nu al zo gewaardeerd wordt! Uiteraard wel wennen. Misschien aankomend weekend lekker samen met je vriend een lui weekend houden?
Moge allemaal,

Heb moeite met wakker worden. En gatver, ik hoor een kat kotsen, lekker dan weer. Kan niet wachten tot dat de dag weer om is, nou dat het 4 uur is.

Fijne dag allemaal en tot laterz.
Oh wat baal ik dat ik niet in de buurt woon, dan had ik de rest van de dag vrij genomen om te helpen zoeken. Moet je nou lezen hoe zielig;

di 10 nov 2015, 11:12

Dierenbeul tapet bek hond dicht

VOORST -

Rondom Voorst, Empe en Tonden, drie kleine plaatsjes in de buurt van Zutphen, loopt een zwarte hond waarvan de bek is dicht getaped. Omstanders proberen het dier te vangen, maar dat is tot op heden niet gelukt.

Op sociale media gaat het inmiddels los met oproepen te helpen het dier te vinden en te vangen, aangezien hij nu niet in staat is te eten of te drinken.

Facebooker Kim van Waard postte gisterochtend een foto van de hond met de oproep met de vraag van wie het dier zou kunnen zijn. “Kreeg hem niet te pakken”, schrijft zij. Haar bericht is inmiddels ruim 1500 keer gedeeld. Mensen vragen zich af wat er met het dier gebeurd is. ,,Welke dierenbeul doet zoiets”, is een veel gehoorde reactie.

Het probleem is dat de hond sinds gistermiddag 15:00 uur niet meer gespot is. ,,Wij weten dat er een werkgroep bezig is om het dier te vangen, maar dan moeten ze eerst weten waar hij zich nu bevindt. Uiteraard bieden wij hulp waar het kan, maar ook wij weten nu niet waar hij is”, zegt een woordvoerster van Stichting Dierenambulance Dierenbescherming Overgelder.

Waar is Onze Angel, een instantie die door heel Nederland helpt zoeken naar vermiste honden, heeft een actief team op het gezet. ,,Helaas hebben we hem nog niet gevonden, maar als er mensen in de omgeving zijn die willen helpen, kunnen ze naar onze facebook-pagina gaan”, laat beheerster Angelique Verstraten.
MV

Klinkt goed Crazy
Hey hey
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hey
Heb een rotdag!

Hormonen (niet zwanger), en word er gek van.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen Door en ziet de wereld er vanochtend weer een stuk beter uit voor je
Moge,

Alles goed Door?

Even jullie op de hoogte houden, heb net een topic geopend;

Vaag maar grappig!
Wat is het hier rustig!
Ik meld me hier eens. Bah, ondanks dat ik hard aan mijn gebit laat werken is het laatste tijd iedere nacht prijs. Overdag merk ik amper last, of moet ik net 1 paracetamol nemen tegen de pijn. Maar als ik vergeet om bij het slapen gaan opnieuw paracetamol of ibuprofen in te nemen, word ik tussen twee en drie wakker. En dan schiet ik tegen het plafond van de kiespijn. Geef me die pijn nou overdag, dan lijdt mijn nachtrust er iig niet onder.
Hoi, hier nog een wakkere. Vervelens Nyx, wat is er aan de hand met je gebit? Kiespijn is waardeloos. Lang geleden een kaakontsteking gehad, vreselijk. Verder geen ervaring. Hoop dat je nog wat nachtrust kan pakken.
Dank je wel. Wat houdt jou uit je slaap? Door een combi van onder andere verwaarloosd gebit en angst voor naalden, durfde ik een hele tijd geen afspraken te maken bij de tandarts. Ook niet toen gaatjes steeds dieper werden en er vullingen uit vielen.

Ik heb nu in afgelopen twee jaar meer dan 6x gaatjes laten vullen, en meer dan 3 wortelkanaalbehandelingen gehad. Ben de tel een beetje kwijt. Het is best een duur grapje ook, gelukkig dekt de verzekering het meeste. Ik moet nog een afspraak maken met de kaakchirurg, zit er echt mee in mijn maag (en niet vanwege de kosten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven