Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 10 november 2015 om 18:17
quote:SuzanneSuus schreef op 10 november 2015 @ 18:06:
Ik vind het weird, 18... 18? 18! Net was ze nog een baby ( afgelopen weekend foto's bekeken, zo leuk)
En wat een hoop geregel.
Co. Ik zet de taart wel ff apart.
Voor je het weet ben je oma.. Heb "je" weer een baby
En lekker. Ik neem hier bij het tankstation in de "anale driehoek" ren colaatje op haar verjaardag..
Ik vind het weird, 18... 18? 18! Net was ze nog een baby ( afgelopen weekend foto's bekeken, zo leuk)
En wat een hoop geregel.
Co. Ik zet de taart wel ff apart.
Voor je het weet ben je oma.. Heb "je" weer een baby
En lekker. Ik neem hier bij het tankstation in de "anale driehoek" ren colaatje op haar verjaardag..
dinsdag 10 november 2015 om 18:25
quote:Pumps_italiaans schreef op 10 november 2015 @ 16:44:
PAUW is wel erg gekleurd.
Is leuk om te kijken. De zwarte Sinterklaas komt met en bij de Pauw binnen.
Het is een oplossing willen zijn. Is bezig met paardrijles.
(* Ik heb net Rutger Hauer nog bekeken. Die heeft ook in alles gespeeld. *)quote:Cateautje schreef op 10 november 2015 @ 17:23:
[...]
Die gast is geschift.
GESCHIFT
1) Achterlijk 2) Bezeten 3) Bedorven 4) Dwaas 5) Gestoord 6) Getikt 7) Gek 8) Gek, de melk is zuur (crypt.) 9) Gek geselecteerd (crypt.) 10) Hoorndol 11) Idioot 12) Idioterig 13) Ineengelopen 14) Kierewiet 15) Knettergek 16) Knots 17) Krankjorum 18) Krankzinnig 19) Kartelig 20) Maf 21) Mal 22) Mesjogge 23) Niet goed wijs 24) Stupide 25) Van lotje g...
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... GESCHIFT/1
Wie vind je geschift en Waarom vind je dat?
PAUW is wel erg gekleurd.
Is leuk om te kijken. De zwarte Sinterklaas komt met en bij de Pauw binnen.
Het is een oplossing willen zijn. Is bezig met paardrijles.
(* Ik heb net Rutger Hauer nog bekeken. Die heeft ook in alles gespeeld. *)quote:Cateautje schreef op 10 november 2015 @ 17:23:
[...]
Die gast is geschift.
GESCHIFT
1) Achterlijk 2) Bezeten 3) Bedorven 4) Dwaas 5) Gestoord 6) Getikt 7) Gek 8) Gek, de melk is zuur (crypt.) 9) Gek geselecteerd (crypt.) 10) Hoorndol 11) Idioot 12) Idioterig 13) Ineengelopen 14) Kierewiet 15) Knettergek 16) Knots 17) Krankjorum 18) Krankzinnig 19) Kartelig 20) Maf 21) Mal 22) Mesjogge 23) Niet goed wijs 24) Stupide 25) Van lotje g...
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... GESCHIFT/1
Wie vind je geschift en Waarom vind je dat?
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 10 november 2015 om 19:07
quote:cochise schreef op 10 november 2015 @ 18:58:
Hoe gaat het met jouw beestjes Puss? Zijn ze al "geland"?
Ze zitten veilig in een klein kamertje boven. Nu aaibaar en lief en als ik ze aai spinnen ze heel hard. maar nog wel angstig en schrikkerig.
Komt goed. Ik heb bakken vol liefde en op geduld ben ik aan het oefenen
Hoe gaat het met jouw beestjes Puss? Zijn ze al "geland"?
Ze zitten veilig in een klein kamertje boven. Nu aaibaar en lief en als ik ze aai spinnen ze heel hard. maar nog wel angstig en schrikkerig.
Komt goed. Ik heb bakken vol liefde en op geduld ben ik aan het oefenen
dinsdag 10 november 2015 om 19:36
quote:SuzanneSuus schreef op 10 november 2015 @ 17:49:
Hier trouwens een jarige, nu volwassen, dochter.
Gefeliciteerd! Je gaat even 18 jaar terug in de tijd?
Ik 20, en voor 't eerst niet thuis ( hij) op z'n verjaardag en nog ziek, zwak en misselijk ook.
Hier trouwens een jarige, nu volwassen, dochter.
Gefeliciteerd! Je gaat even 18 jaar terug in de tijd?
Ik 20, en voor 't eerst niet thuis ( hij) op z'n verjaardag en nog ziek, zwak en misselijk ook.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 10 november 2015 om 19:41
Ik zit hier in de gate naast een vrouw die zoveel parfum op heeft dat ik het proef op mijn tong. Geen hyperbool. Echt.
Dat is verdorie de tweede keer in evenveel weken. Vorige week zat ik naast een vrouw in het vliegtuig met hetzelfde. Ik hoop dat me dat dit keer bespaard blijft.
Niet om te slijmen ofzo, maar iedere keer als ik in Nederland ben valt me op hoe leuk Nederlandse vrouwen zijn. Echt een verademing (en ja, ik weet ook wel dat je daar ook dit soort gevallen hebt, maar over het algemeen zijn ze gewoon superleuk).
Dat is verdorie de tweede keer in evenveel weken. Vorige week zat ik naast een vrouw in het vliegtuig met hetzelfde. Ik hoop dat me dat dit keer bespaard blijft.
Niet om te slijmen ofzo, maar iedere keer als ik in Nederland ben valt me op hoe leuk Nederlandse vrouwen zijn. Echt een verademing (en ja, ik weet ook wel dat je daar ook dit soort gevallen hebt, maar over het algemeen zijn ze gewoon superleuk).
IMHO