Kletsgroepje LI,een-en-vijftig dus!

17-05-2007 08:31 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
bewerkt door moderator,
Had vannacht verschrikkelijke migraine. Incl. misselijk, bleh.

Vandaag was ik bij mijn moeder en toen heb ik even geslapen. Dat was echt heerlijk, heb ik nog nooit gedaan (oppas + slapen).

Het liep allemaal als vanzelf en geeft me een goed gevoel voor als ik straks werken ga.

GESLAAGD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Het duurde even, notabene pas tegen 1600 uur telefoon. We waren nog nooit zo nerveus. En toen natuurlijk duizend telefoontjes en smsjes doen en dame wou naar de KFC om het te vieren.

Vanaaf gaat ze met haar vrienden de stad in, lekker feesten.

En nu ga ik de champ opentrekken .....

Later .. en nog bedankt voor het meeleven dames.

Cha

Gefeliciteerd Cha en CD natuurlijk!!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

Gefeliciteerd Chadi,hartstikke goed joh!!

Ik ben vanmiddag naar mn vader geweest,J wilde liever motorrijden nu het toch goed weer bleek te zijn.We hebben lekker in zn tuin gezeten,heerlijk was het daar:)

Ik heb nog gemaild over een bepaalde kwestie;) maar er was nog geen uitslag bekend.Na het weekend dan maar denk ik,morgen zijn ze niet op kantoor.

Chadi en CD: GEFELICITEERD !!!!! 

Dat zal me een zenuwslopende dag geweest zijn. Maar gelukkig met goede afloop.

Compu, wat balen van de migraine. Is het spanning die zich op deze manier uit? Je hebt er vaker last van toch?

Eef, heel vervelend ook voor jou dat de pijn niet weggaat met de nieuwe medicijnen.

Vandaag hebben we gesprek en rondleiding gehad op de nieuwe school. MB vond het heel spannend maar ook leuk daar.

Maar we zitten toch ook wel een klein beetje te twijfelen of we niet toch ook nog bij de vrije school gaan kijken, hij zit daar nu ook op de psz. Vooral MV twijfelt, maar het is misschien zowiezo goed om gewoon even te gaan kijken.

De weersverwachting vor de BBQ morgen ziet er niet echt goed uit, gelukkig hebben we ook een goed binnen alternatief.
Wat naar, Compu, die migraine. Gaat het wel weer wat beter nu? Toch niet door de buren he?

CG dus ook zo'n driftkikkertje... JD had vanmiddag toen ik haar ophaalde nog even zo'n bui, maar die duurde korter. Timing was lekker, recht voor de AH bij de auto en dan maar proberen haar in de buggy te krijgen... Nou ja, vanavond heeft ze in ieder geval gegeten.

Spannend hoor, Mokkie, een school uitzoeken. Maar MB wilde toch niet naar de grote school? ;)

Hoi meiden, zoooooooooo ik ben toch opgelucht en blij. Poehee wel raar dat die spanning ineens weg is gevallen.

Nu nog hopen voor CZ, die heeft nog een toetsweek en daar hangt het vanaf of hij naar het VWO mag.

Tja leuk he al die levensfases van onze D's, Z's, G's ......... Allemaal even unique die kids....

Ik ga CD uit bed halen (was laaaaaat vanacht) want ze moet haar cijferlijst ophalen.

Cha

Allereerst Cha en CD gefeliciteerd!!!!! Harstikke goed, heerlijk gevoel he

Gisteravond hier in H. verschrikkelijk noodweer, was vanochtend op het nieuws op RTL 4. Bij ons viel het nog wel mee, het water stond ongeveer 20 cm. hoog, maar in andere delen van H. was het niet zo fraai, bomen omgewaaid, huis ingestort.

Balen Compu van je migraine, en niets helpt he. Fijn dat je even kon slapen bij je moeder.

CG en JD driftkikkertjes in spé:D echte girlz, ben echt benieuwd naar de komende verhalen;) Dit is geen leedvermaak hoor dames, maare het komt me zo bekend voor, ik heb er 2.

Spannend Mokkie, welke school het uiteindelijk gaat worden, waar hangt het vanaf?

En jaaa ik zit in de ziektewet, eindelijk zegt EM, luister je eens!!! Zoals jullie weten werkte ik ondanks mijn zere voet altijd door. Nu moest ik thuisblijven. Moet eerlijk zeggen, dat ik me lekker vermaak hoor:D Ik voel enig verbetering, gelukkig, had ik al gezegd dat de HA over 2 weken bloed wil prikken? en ik dan pillen krijg die het urinezuur uit mijn lichaam haalt en dat het ongeveer 2 jaar in beslag neemt? Maar ik dan jicht-vrij zal zijn, pffffffff. Wat een verhaal he. Maare ik geloof er niet zo in, alles wat ik erover lees op internet, dit heb ik nog nooit gelezen. maar we zullen zien.

Moeders komt zo, ff koffie drinken en naar haar "zieke" dochter kijken:D

Luni ga je nog meer leuke dingen doen??????? Hierna nog 1 week toch????:D

Goeiemorgen:)

Hee,eef,ik vind het ook goed dat je je ziek hebt gemeld hoor,je hebt het zo druk gehad,dat overbelast je echt wel hoor!! T zou wat zijn he,als je jicht zou verdwijnen? Goeie hoop houden hoor

Hier heeft het gisterenavond en vannacht wel geregend maar weinig onweer gezien en gehoord.Op het nieuws zag ik dat de straten in Leiderdorp blank stonden en hoewel dat érg dichtbij is hebben we hier lang niet zoveel regen gehad:)Nu komt het zonnetje alweer door!

Het is een beetje van het weer afhankelijk wat we gaan doen,in elk geval staat varen op het verlanglijstje en misschien ga ik een dagje naar Texel,ik zal vandaag eens bellen.A.s.zaterdag ga ik in elk geval uit:PZondag is het vaderdag maar ik heb gisteren vast afgezegd toen ik er toch was.Duimen jullie ook voor me voor beter weer volgende week??Jullie hebben het maar druk met me he;)

Compu,hoe is het met de kopzorgen vandaag?

P.s Mokkie,mijn neefje en nichtje doen Montessori,is dat niets voor MB?Vrije school is ook goed,ik wilde dat vroeger maar mn ouders besloten anders:(

Jaaa, gefeliciteerd Cha en CD!!!!!!!! Heerlijk voor jullie. Hoe smaakte de champie? Al de tijd niet gerookt van de zenuwen? Super hoor.

Mijn nichtje heeft een her, gelukkig. Dus nu blokken.

Eef, goed dat je thuis bent. Heb je even de tijd om wat te herstellen. Dat klinkt heel goed zeg over jichtvrij zijn, maar kan me voorstellen dat je het nog niet gelooft.

Kookt EM in huize Eef?

Wat grappig Mokkie, wij gaan morgen naar de open dag van de vrije psz.

Het is wel een groot verschil openbare of vrije school. Komt daar nog een open dag? Succes met kiezen!

Migraine duurde maar 1 nacht en het is hormoongerelateerd. Van spanningen krijg ik spanningshoofdpijn, ook vervelend.

Toen mijn kids naar de psz gingen hadden we helemaal geen keuze. Het hangt er vanaf in welke wijk je woont. Wat een verandering nu, ik wist niet eens dat het ook bestond Vrije psz. Ga je morgen voor het eerst kijken of ben je er al geweest?

Vandaag staat er Gado Gado op het menu met hete kip. EM kook altijd mee Compu :D Hij snijdt het vlees, groenten en uien en legt de kruiden klaar en de rest doe ik. Natuurlijk gebeurt dit alleen als hij thuis is, gna gna.  Maar hij kan wel koken hoor.:D

Wij hadden sowieso geen keus,je had de openbare,christelijke of katholieke school.Ik ben in de 6e klas veranderd van school, naar een school in gouda gegaan,wegens omstandigheden.Toen is de vrije school opgekomen.Maar ik ben dus toch naar een 'gewone' ols gegaan.Ik denk dat de vrije school ook veel duurder was?

Het weer is hier best goed eigenlijk,sinds vanmorgen geen bui meer gezien en af en toe een zonnetje erbij.We hebben huishoudelijke klusjes gedaan,dat stond toch op de planning en het is er een mooie dag voor vandaag.

Lekker genieten Cha, van dit gevoel! Ik zal ook duimen voor CZ oke?

Eef, goed zo! Soms gaat het gewoon niet meer en jij moet heel veel staan en lopen natuurlijk, verstandig van EM.

Ik ben benieuwd of de medicijnen je gaan helpen, zou erg mooi zijn.

Welke school heb jij ook weer op gezeten, Luni? Volgens mij op een andere als ik.

Huisje weer schoon? Ga ik morgen ook maar ff doen, beetje met de franse slag, grondig doe ik altijd op maandag. Maar we krijgen 's middags bezoek, ook zo lullig als het hier dan een puinzooi is.

Ik ben naar een christelijke basisschool en ook naar een christelijke havo geweest. JD gaat waarschijnlijk naar de openbare school hier straks.

Ze heeft best lekker gelopen vandaag, ze doet het nu ook soms uit zichzelf, dus niet alleen naar ons toe, maar ook naar een 'eigen doel' zeg maar.

Op mijn hyves staat op welke school ik heb gezeten Juultje;) Er is ook een hyve van,ik heb een aantal klasgenoten weer gevonden,of zij mij eigenlijk.

We hebben idd opgeruimd en eens wat periodieke dingen gedaan,achter de oven schoongemaakt,ventilatiekappen gereinigd,voorraadkast opgeruimd etc..dat soort ellende.

Ik ga meteen ff kijken op je hyve...

Nee, was niet dezelfde. Je hebt wel een stoere hyve!

Grappig dat je weer contact hebt met een aantal oudklasgenoten. Ik heb laatst een oud-studiegenootje teruggevonden op hyves en een berichtje gestuurd. Leuk om te horen hoe het met haar gaat.

JM heeft een helikopter met afstandsbediening gekocht, dus nu zit dat ding als een mug door de kamer te zoemen.

Pfff, hectische dag vandaag. Er moesten stukken voor een bestuursvergadering de deur uit en die werden op het laatste moment pas aangeleverd. Stress of het op tijd af zou zijn (heb ik geen controle op, de postkamer print al dat spul en bindt het in) en daarna nog inpakken. Nou ja, het is weg... ook lekker op tijd de vergaderingen zijn al over anderhalve week :?

Dank je,ik heb m laatst opnieuw ge'pimpt'Ben er zelf ook wel tevreden over,for the time being;)

1 Oud klasgenoot zei dat ie altijd zo om me moest lachen omdat ik soms zo bijdehand was.Vond ik weer grappig want volgens mij was ik erg verlegen,zeker tot aan de 3e ofzo.

Krijg je het op je heupen van de heli? Ik hou wel van dat soort dingen,maar liever buiten:)Hier in de buurt heeft iemand zo'n radiografisch bestuurbaar autootje,idd net of er een grote mug rondvliegt!Wel leuk om te zien hoor.

Ik had 2 glaasjes wijn op bij en na het eten,toen ging het licht even uit bij me,ging heel even een krantje lezen op bed en zzzzzzzzzzzz,bijna 2 uur geslapen!

Het valt mee hoor, met de heli, hoewel hij wel veel herrie maakt. Buiten is niet zo'n strak plan, bij het minste zuchtje wind waait ie weg. Nu zit JM dan ook met secondelijm onderdeeltjes terug te plakken, iets te ruig gevlogen buiten :P Dit is een voorproefje op een bestuurbare zeilboot trouwens, die komt ook nog schijnt

Apart hoe je dan op een ander over kunt komen he.

Ik zal eens zoeken of mijn school ook op hyves staat. Hoewel niet veel, ben ik toch wel benieuwd naar sommige mensen, ook van de basisschool trouwens (waren er 2).
Goeiemorgen!

Lekker geslapen allemaal?

Iemand nog leuke plannen voor vandaag of het weekend?

Vanmiddag komt een vriend (van de site) om daaraan te werken en later ook nog schoonzus plus kids. Gaan we met z'n allen frietjes halen denk ik.

En vanmorgen nieuwe auto kijken voor JM, die mag in februari een nieuwe leaseauto, maar de levertijd is altijd nog al lang.

O ja, en naar de kapper moet ik ook nog.

Fijne dag allemaal!

Ook goeiemorgen

Ik heb heerlijk geslapen maar niet al te lang,we gingen er pas om half 2 in vannacht Zo toch maar richting sportschool als we een beetje wakkerderder zijn:) Vanmiddag ga ik mn vriendin ophalen en vanavond uit,misschien gaat J wel mee.Morgen zal ik wel grotendeels slapen denk ik;)

p.s. Heeft ie al een auto op het oog Juultje? Leuk hoor!!

Veel plezier vanavond, Luni! Gaat J nog mee?
quote:p.s. Heeft ie al een auto op het oog Juultje? Leuk hoor!! We gaan straks kijken naar een Citroen C4 Picasso en een Volkswagen Touran. Errug mooie auto's vind ik
quote::)Vanmiddag ga ik mn vriendin ophalen en vanavond uit,misschien gaat J wel mee.        

Misschien wel,misschien niet.Ik zou het wel leuk vinden maar zeur er niet over,dat werkt alleen maar averechts;)

Mooie wagens allebei!

Iedereen druk geweest vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven