Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja idd...appel zou vanmiddag koffie gaat leuten! Ben idd benieuwd!

Ja Moz...ga maar outfitjes showen!!
Is goed WM, we komen wel ff langs voor een overheerlijke maaltijd

Hij stelde 14u voor, maar is dat nou ná de lunch? (Dat stomme smsen ook... grmbl)

Wat voor weer wordt het morgen? En kom maar op met die kledingtips :-)

Appel dus vanmiddag al aan de deet? En nog steeds niet boven water? Laten we duimen dat dat een goed teken is:-)
Wat gaan jullie doen dan? Wordt morgen drama, stormt hier nu al. Iig moet je iets warms aan :-)
quote:Mozzarella schreef op 04 oktober 2008 @ 23:03:

Is goed WM, we komen wel ff langs voor een overheerlijke maaltijd

Hij stelde 14u voor, maar is dat nou ná de lunch? (Dat stomme smsen ook... grmbl)

Wat voor weer wordt het morgen? En kom maar op met die kledingtips :-)

Appel dus vanmiddag al aan de deet? En nog steeds niet boven water? Laten we duimen dat dat een goed teken is:-)

Vannacht is het bewolkt en van tijd tot tijd regent het. Daarbij wordt de wind aan zee en op het IJsselmeer stormachtig. In het noordwestelijk kustgebied komt het soms tot storm.

Morgen neemt de wind langzaam af, maar het blijft stevig doorregenen met lokaal tientallen millimeters neerslag en met wateroverlast tot gevolg. De zon is vrijwel de hele dag niet te zien. De temperatuur gaat weer een stapje omhoog en komt uit tussen 12 en 14 graden.
Haha, Piet Paulusma heeft een nieuwe assistente
Gewoon ff wat drinken ergens. Haal 'm op van station en dan kijken wat we tegenkomen.

Hm, iets met paraplu wordt het dus :-)
Wateroverlast...ghehehe, misschien moeten we maar gaan roeien dan
Nou mensjes....mijn ogen vallen helemaal dicht.

Gister wezen stappen, laat gemaakt en niet al te best geslapen....Dus nu moe!

Morgenvroeg ouders van Schiphol halen! Tijd om te slapen dus!

Moz...heel veel plezier morgen!

Appel.....geef even uitgebreid verslag van je koffie date!!
Slaap lekker WM! En ook jij heel veel plezier morgen!
quote:Xenia66 schreef op 04 oktober 2008 @ 22:33:

Welkom Konijntje!

Volgens mij heeft Vleer een dikke panty aan of een maillot. Die scheur je echt niet zo kapot. Ik weet niet hoe ik er telkens in slaag om zelfs in hele dure dikke panty's laddertjes te maken Gebrek aan ervaring denk ik :P
Tnx Mozarella ^^

Zeer actief topic dit
Vleer is weer thuis e is voor de 1e optie gegaan ... goede optie .

kreeg veel complimentjes en er was een meisje die vroeg waarik mijn kleding vandaan had.. LEUK !

Sigaretten gejat door een of andere kleuter en ik heb ze netjes terug gejat.. Hij boos ..Vleer hem uitlachen .. tsjah wat denkt ei wel niet .. Onderkruipsel !

nu moe teveel apfelcorn gedronken ..

------> s l a p e n

truste
Ik ben ook thuis, ietsje later dan gepland, maar slechts een half uurtje!

Moz, succes met je date morgen! trek iets aan waar jij je leuk in voelt,en ergens wat gaan drinken is altijd prima!

Ik vind 2 uur wel na de lunch hoor!

Ik zag dat mn RPdate vandaag online is geweest... Wat moet ik daar nu van denken? Ik ben zelf ook online geweest, maar alleen om mn instellingen te wijzigen. Vleer, misschien zet ik jou wel in om te checken wanneer hij online is!

Slaap lekker voor allemaal!!!!!
Vannacht aan het smsen geweest met 206meneer.. Wat ik dan zo zum kotsen vind is dat je een smsje krijgt met de mededeling dat ie een vriendin heeft sinds kort en dat zij t beste is sinds jaaaaareeeen..

Dat hij een vriendin heeft vind ik alleen maar fijn voor hem dat verdient ie ook maar om nou gelijk te zeggen dat zij t beste is sinds jaaaaaren. (terwijl hij mij ook t beste sinds jaren vond) Tis dus niet eens speciaal als hij dat zegt want dat zegt ie dus blijkbaar van elke meid die hem leuk vind.
Oeh weer een lange leuke mail van leuke mailmeneer..

Moet ik daar dan direct weer op gaan reageren of kan dat bv wel tot vanavond wachten ?
Hee Vleer, hoe was t gisteren, heb ik wat gemist?
Cum non tum age
Hoi meiden,

Het was een leuke middag gisteren, maar denk niet dat het m is en ik vermoed dat dat gevoel wederzijds is. Ligt niet aan de looks, die waren goed, maar voor de rest zijn we te verschillend ben ik bang. De klik was er gewoon niet.

Wat is dat toch elke keer weer anders irl. Klikt het wel heel goed via mail en sms en dan..tja
Zo goedemorgen allemaal!

Ik heb het gevoel dat ik er al een halve dag op heb zitten. Om 05.55 ging de wekker....om mijn ouders op te halen! Wel weer fijn dat ze er zijn

Nu ga ik zo even slapen en einde van de middag date. Ik ben zo zenuwachtig

Vleer ik zou even wachten met terugmailen! Zo einde van de middag of zelfs vanavond!

Appel....Wat onwijs jammer dat je geen klik voelde! Maar hoe komt dat? Te veel verschillen is zo'n ruim begrip? Kan het niet nog komen? Want irl is inderdaad anders dan mail en sms. Heb je dan niet teveel een voorstelling gemaakt?

Dat is iets wat mij toch wel erg aan het denken zet steeds...maak dat toch wel eens mee en hoor het van andere ook vaak. Hier op het forum lees je het toch ook erg regelmatig...
Wat jammer Appeltje... dat wordt geen vervolgdate dus?

Pop, misschien heeft hij ook wel gewoon even zijn instellingen gewijzigd, net als jij. Hoe vaak hebben jullie elkaar nu gezien? Wordt het al tijd om ff te bespreken of jullie nu alleen elkaar daten of ook nog anderen? Of is het daar nog te vroeg voor?

Konijntje: tegenwoordig mogen leggings toch ook weer... en weet niet hoe goed je bent in het kapottrekken van dingen, maar die kunnen echt wel wat hebben

Weet even niet wie 206meneer is, maar wel bleh dat ie blijkbaar zo'n zinnetje elke keer weer 'inzet' als 'ie een leuke meid heeft. En leuke mailmeneer? Meestal wacht ik altijd even met terugmailen... beetje spannend houden. Maar als je gewoon zin hebt om nu te doen, gewoon doen!
Goeiemorgen WM, of voor jou al middag zo te lezen Fijn dat je ouders er weer zijn.quote:winkelmandje schreef op 05 oktober 2008 @ 11:25:

Appel....Wat onwijs jammer dat je geen klik voelde! Maar hoe komt dat? Te veel verschillen is zo'n ruim begrip? Kan het niet nog komen? Want irl is inderdaad anders dan mail en sms. Heb je dan niet teveel een voorstelling gemaakt?

Dat is iets wat mij toch wel erg aan het denken zet steeds...maak dat toch wel eens mee en hoor het van andere ook vaak. Hier op het forum lees je het toch ook erg regelmatig...Daar zit ik ook vaak over te denken idd... dat je je toch door veel mailtjes of msn of sms een voorstelling van iemand maakt, en als het dan niet klopt, dat het dan automatisch tegenvalt?
Goedemorgen !

Appel, jammer van je date. Chemie is een zaak van het hart en kun je idd niet sturen. Het is er of niet is mijn overtuiging. En iets kan wel groeien, maar dan moet er wel een beginnende klik zijn naast de aantrekkingskracht. Je kan soms al afknappen op kleine dingen is mijn ervaring. Heb je nog leuke details voor ons?

Vleer, leuk dat je gezellige avond hebt gehad. 206 is stom....en wat heb je nou gedaan met de date die eigenlijk gisteravond had? En....wat een verhaal van je ouders! Echt sneu.

Welkom konijntje.....krijg beetje bunny-idee bij jouw nick

Pop. Ik volg je verhaal over je date niet zo goed, maar hoe gaat het? Heb je de kriebels? En hij ?

Mozz en WM dus vandaag date! Leuk, wel jammer van het slechte weer, maar kan ook romantisch zijn. Veel plezier!

Xenia, heerlijk idd zo'n bank ! Lekker avondje gehad? En liefmeisje?

Hoe is het met Erykah?

Hai Noa ! Date gister is niet doorgegaan, want Vleer was vrijdagavond alweer in Drenthe

Zo, iedereen gehad?

Ik moet nog steeds boodschappen doen voor ouders die komen eten....maar wat??? in ieder geval lekker mosterdsoepje maken...
En hoe is het met Puck en Nemoooo ?
Denk nog even door... tis ook zo'n verschil tussen gevoel en verstand heb ik gemerkt.

Bij MRPD had ik qua verstand zoiets van: is dit nou wel slim (hij was beetje zoekende, verschillende studies gedaan maar allemaal niet afgemaakt, iemand die van kick naar kick leefde), maar toch woest aantrekkelijk. BD kon ik veel beter mee praten, diepere gesprekken, had z'n zaakjes op orde, goede baan... maar... nee, ik miste iets.

Kwestie van het hart, zoals Miranda zegt.

En van Feromonen. Laatst weer iets over gezien op tv.

Ik vrees daarbij dat ik in de categorie vrouwen val, die iets moeilijkere mannen aantrekkelijker vindt. (ook twee moeilijke exen namelijk) Damn.

Ben benieuwd wat ik vanmiddag tegenkom.
Hallo allemaal!

Ook mn bed weer uitgerold, wat een zeikweer!

Appeltje: wat jammer zeg! We hadden hier al hele visioenen van een hele lange romantische middag/avond, omdat je niet online was.

Ik denk ook dat er een bepaalde mate van chemie moet zijn bij een 1e date, vlinders krijg ik sowieso niet zo makkelijk. Ik heb ook wel eens een date gehad, waar er maar 1 of 2 momenten waren dat die chemie er was, maar daar kun je dan ook wel op voortborduren zeg maar, in ieder geval nog een 2e kans geven.

Vleer heeft leuke aoond gehad zo te horen en wordt alweer bedolven onder de mannelijke aandacht...hoe doe je dat toch?

WM; ik denk aan je vandaag (en ook aan Mozz natuurlijk)

Miran: heb je je nog in kunnen houden met smsen?

Voor de rest die ik nu even oversla: hoi!
Xenia .. mannen krijgen is niet t probleem.. ze houden wel ..

Dus al die aandacht zegt niet zoveel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven