Hoe maak ik dit schoon..??
donderdag 12 november 2015 om 09:24
Onze stortbak ziet er misschien vies uit, maar heb het al tig keer schoon geboend! Tenminste, het is nog steeds niet naar mijn zin! De buitenkant dan he.. Foto toevoegen lukt niet!
Snap er niets van.. De gele gloed op mijn stortbak gaat maar niet weg... Heb al cif, cillit bang, dreft, geprobeerd maar gaat gewoon niet weg! Ik weet dat hij wit hoort te zijn, want er zit echt een afdruk op van de precieze ronding van onze wcbril..
Iemand ideeën?
Snap er niets van.. De gele gloed op mijn stortbak gaat maar niet weg... Heb al cif, cillit bang, dreft, geprobeerd maar gaat gewoon niet weg! Ik weet dat hij wit hoort te zijn, want er zit echt een afdruk op van de precieze ronding van onze wcbril..
Iemand ideeën?
donderdag 12 november 2015 om 09:40
donderdag 12 november 2015 om 09:43
quote:Eef88 schreef op 12 november 2015 @ 09:40:
Het gaat echt om de buitenkant van de stortbak..
Ben ook bang dat ik het met schoonmaakmiddel nooit meer spierwit krijg..
Dit is nog van de vorige bewoners..
Enig idee hoe ik het kan opfleuren of eventueel wel wit kan krijgen?
Verven gaat hem niet worden denk ik? Het is kunststof..Andere stortbak kopen? Die bij mij is ook kunststof, ik maak hem schoon met een beetje afwasmiddel, hij is nog steeds wit.
Verven gaat hem niet worden denk ik? Het is kunststof..Andere stortbak kopen? Die bij mij is ook kunststof, ik maak hem schoon met een beetje afwasmiddel, hij is nog steeds wit.
verba volant, scripta manent.
donderdag 12 november 2015 om 09:44
quote:Eef88 schreef op 12 november 2015 @ 09:40:
Verven gaat hem niet worden denk ik? Het is kunststof..Kleurige stickers? Een sticker laten maken van een leuke vakantiefoto?
Verven gaat hem niet worden denk ik? Het is kunststof..Kleurige stickers? Een sticker laten maken van een leuke vakantiefoto?
donderdag 12 november 2015 om 09:49
Een klusjesman uit de buurt zei al dat ik dan precies dezelfde stortbak moet kopen, want anders kloppen de leidingen niet met elkaar zeg maar.. En ja zo'n oude stortbak vind ik nergens meer haha
Lief dat jullie allemaal zo snel reageren! Ik heb er zeker wat aan!
Misschien is een sticker wel een idee ja.. Lastig!
Misschien is een sticker wel een idee ja.. Lastig!
donderdag 12 november 2015 om 10:12
donderdag 12 november 2015 om 10:13
quote:Eef88 schreef op 12 november 2015 @ 09:49:
Een klusjesman uit de buurt zei al dat ik dan precies dezelfde stortbak moet kopen, want anders kloppen de leidingen niet met elkaar zeg maar.. En ja zo'n oude stortbak vind ik nergens meer haha
Misschien is een sticker wel een idee ja.. Lastig!Ik heb een nieuwe die prima paste hoor. Het kan echt wel.
Misschien is een sticker wel een idee ja.. Lastig!Ik heb een nieuwe die prima paste hoor. Het kan echt wel.