Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
De Community manager heeft besloten om de perma ban van Grzeczny te herzien en om deze om te zetten in een weekban.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Wat heeft Grzerczny wel niet gedaan voor de CM?? Tweede keer dat haar perma wordt omgezet. Ben nu toch wel heel nieuwsgierig wie dat is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yette schreef op 13 november 2015 @ 11:50:

Nee Corona, de bedoeling van dit onderzoek was om te zien in hoeverre de rechter hersenhelft functies als taal overneemt als de linkerkant niks doet. De epilepsie zit links, vrij diep.

Ik neem aan dat we de uitslag pas krijgen als ook het diepte EEG is gedaan en het landelijk chirurgenoverleg zich erover heeft gebogen.Maar waarom willen ze dit weten dan?
quote:feow schreef op 13 november 2015 @ 12:38:

Over een week wil ik graag de vraag stellen of uitzonderingen en aanpassingen op basis van argumenten gedaan worden of dat ik een cursus centimeterlikken moet gaan volgen. (Bantopic)

Waarom niet nu?

Bij mij was het gewoon op basis van (te checken) argumenten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Nouschi schreef op 13 november 2015 @ 12:44:

De Community manager heeft besloten om de perma ban van Grzeczny te herzien en om deze om te zetten in een weekban.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Wat heeft Grzerczny wel niet gedaan voor de CM?? Tweede keer dat haar perma wordt omgezet. Ben nu toch wel heel nieuwsgierig wie dat is.

+1

En waarom was er voor de tweede keer een permaban?

Wat is er afgelopen dagen gebeurd? Update iemand? Het verbaast me dat ik sinds zondag niet geweest ben en dat het topic niet vol is. Halve forum een ban?
quote:Lotte35 schreef op 13 november 2015 @ 12:26:

Sorry dat ik zomaar binnen kom denderen, maar ik ben echt giftig.

Ik citeer mezelf maar even vanuit het reactie- en bugtopic, dat scheelt weer typen.

[...]

Misschien ging het per ongeluk? Wilden de mods iets wissen in het mod topic want daar mag je niks zeggen en kwamen ze door het continue verspringen van de pagina's, vooral met de telefoon, in het bugtopic en werd je post zo gewist?

Niet meteen van het slechtste uitgaan hoor
Yette sterkte, wat een toestand voor jullie
Waar is Hatsietatsie?
quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 13:11:

[...]

+1

Wat is er afgelopen dagen gebeurd? Update iemand? Het verbaast me dat ik sinds zondag niet geweest ben en dat het topic niet vol is. Halve forum een ban?

Er werd gediscussieerd.

Het onderwerp was niet voor iedereen aantrekkelijk.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:sabbaticalmeds schreef op 13 november 2015 @ 13:15:

Waar is Hatsietatsie?

Ban.

De maand is bijna om.

quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 13:11:

[...]

+1

Wat is er afgelopen dagen gebeurd? Update iemand? Het verbaast me dat ik sinds zondag niet geweest ben en dat het topic niet vol is. Halve forum een ban?Tweede perma was voor racisme. Idioot toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yette schreef op 13 november 2015 @ 11:28:

Hoi

Hij is klaar! De test moest nog eens over, dus het duurde wat langer. Het deed flink pijn, maar dat is nu al stukken minder.

Raar om te zien hoor, hoe zo'n slangetje vanaf de lies binnendoor richting hals gaat en hoe die contrastvloeistof de aderen in de hersenen op doet lichten.

Nu moet hij nog iig 4 uur plat blijven omdat zijn slagader is aangeprikt en je daar geen bloeding wilt.

Arm kind.

Gelukkig dat het voorbij is.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 november 2015 @ 13:15:

Waar is Hatsietatsie?Crossfitten.
quote:yette schreef op 13 november 2015 @ 11:28:

Hoi

Hij is klaar! De test moest nog eens over, dus het duurde wat langer. Het deed flink pijn, maar dat is nu al stukken minder.

Raar om te zien hoor, hoe zo'n slangetje vanaf de lies binnendoor richting hals gaat en hoe die contrastvloeistof de aderen in de hersenen op doet lichten.

Nu moet hij nog iig 4 uur plat blijven omdat zijn slagader is aangeprikt en je daar geen bloeding wilt.Fijn dat het achter de rug is! Bijzonder hè, wat die artsen allemaal kunnen. Gelukkig maar! Hopelijk is de pijn snel helemaal weg.
quote:Nouschi schreef op 13 november 2015 @ 13:19:

[...]

Crossfitten.Burpies!
LitleOilily heeft een ban wegens terugkeren onder een permaban ( litlelily)
quote:simbalabimba schreef op 13 november 2015 @ 13:16:

[...]

Er werd gediscussieerd.

Het onderwerp was niet voor iedereen aantrekkelijk.O dan was het vast een moeilijk onderwerp.
quote:Nouschi schreef op 13 november 2015 @ 13:17:

[...]

Tweede perma was voor racisme. Idioot toch?Huh? Moet er dan ook niet eerst 24 uur, 48 uur etc., dat pad gevolgd worden?
Yette, zoon vandaag weer mee naar huis? Sterkte!
quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 13:37:

[...]

Huh? Moet er dan ook niet eerst 24 uur, 48 uur etc., dat pad gevolgd worden?

Blijkbaar niet. De wegen van de CM zijn ondoorgrondelijk.

Als ze/hij een perma kreeg heb je het wel bont gemaakt lijkt me. Tel daarbij op dat je een gedoogforummer bent, dan lijkt een tweede perma mij niet zo gek. Dus deze terugdraai begrijp ik niet.

Maar draai je dan terug... dan moet je weer met 24, 48 etc beginnen lijkt me.

Dusssss Grcqzxenzxst, enlighten us please.
quote:Nouschi schreef op 13 november 2015 @ 13:46:

[...]

Blijkbaar niet. De wegen van de CM zijn ondoorgrondelijk.

Als ze/hij een perma kreeg heb je het wel bont gemaakt lijkt me. Tel daarbij op dat je een gedoogforummer bent, dan lijkt een tweede perma mij niet zo gek. Dus deze terugdraai begrijp ik niet.

Maar draai je dan terug... dan moet je weer met 24, 48 etc beginnen lijkt me.

Dusssss Grcqzxenzxst, enlighten us please.Hoeveel persoonlijkheden heeft de CM eigenlijk?
quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 13:52:

[...]

Hoeveel persoonlijkheden heeft de CM eigenlijk?1 dacht ik. Maar aan de reacties te zien kunnen het ook meerdere zijn of ze is af en toe flink chagrijnig en heeft de humorknop uitstaan.
quote:Nouschi schreef op 13 november 2015 @ 13:56:

[...]

1 dacht ik. Maar aan de reacties te zien kunnen het ook meerdere zijn of ze is af en toe flink chagrijnig en heeft de humorknop uitstaan.Ik las humeurknop
quote:Corona67 schreef op 13 november 2015 @ 12:51:

[...]

Maar waarom willen ze dit weten dan?Om het stuk taalcentrum waar de epileptische haard zit, te kunnen verwijderen.
quote:yette schreef op 13 november 2015 @ 14:05:

[...]

Om het stuk taalcentrum waar de epileptische haard zit, te kunnen verwijderen.Ok, duidelijk !
quote:Star schreef op 13 november 2015 @ 13:59:

[...]

Ik las humeurknop +1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven