Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:sunshineforever schreef op 05 oktober 2008 @ 16:59:

Kan iemand mij ook vertellen wat er met het andere afgescheiden topic is gebeurd? Ik wilde daar ook even zwaaien, maar ik kan het niet meer vinden.

Hey Sun, wat leuk voor je: VL!!!!! Gefeliciteerd!

Op het andere forum was je toch al eens geweest? Hier is de link, kan je zwaaien

Gourmettopic
tja BE, dat is mijn filosofie. Sloffen prima hoor, maar s avonds of in het weekend met een joggingbroek op de bank naast je vent...nee dus. Vind het belangrijk om er leuk uit te blijven zien, is toch ook een teken van investering in elkaar.

Zelfs als ik alleen ben, doe ik het niet gauw, behalve bij het opstaan en als ik ziek ben.

Maar ok..thats me.
Zolang ik niet het idee krijg dat ze geen andere kleren heeft dan een joggingbroek en sloffen dan maakt het me weinig uit hoor.

Maar je hebt wel gelijk het oog wil ook wat.
Wie van jullie kreeg nou eens een berichtje van een potentiele dater met: 'komt wel goed"? Herinner me nl. zoiets..en ik krijg idem berichtje vandaar even mn vraag.
Hier is Mozz weer!

Date was gezellig... die negen jaar ouder was niet aan hem te zien, en erg leuk over van alles en nog wat gekletst. Toch niet echt supergevoel ofzo. Weer beetje zoals waar we het vanmorgen over hadden: de feromoontjes gingen niet echt stromen. Zitten wel heel erg op 1 lijn qua smaak en bezigheden enzo, maar hij zit wel beetje in andere fase, meer van: "ik loop nu toch bijna tegen de 40... maar jij bent nog jong, en hebt nog tijd..."

Kon niet echt goed inschatten wat hij van de date vond, maar denk wel beetje hetzelfde.
Hmm klinkt dus niet helemaal als een geslaagde date Mozz. Ga je het nog een keer proberen op een tweede date of niet?
Oww Mozzje...klinkt bekend zo.

Komt er een vervolg denk je?
Hey Mozz! Moeilijk zeg, zou jij t niet nog een 2e kans willen geven? Omdat je wel op 1 lijn qua veel zaken en tja, die andere levensfase, je kunt daar van elkaar t beste uithalen lijkt mij.

Hoe lang duurde jullie drankje?
Hmm... weet nog niet. Net als bij BD heb ik nu ook weer dat ik NJO echt een leuk persoon vind. En zo iemand best aan mijn vriendenlijst zou willen toevoegen zodat je iemand dan nog beter kan leren kennen en wie weet wat er dan komt. Maar toch merk ik dat ik stiekem hoop op net zo'n 1e ontmoeting als toen met MRPD: dat je hormonen door je lijf gieren na een uurtje. En misschien is dat wel heel irreël om te willen, en heeft het soms ook meer tijd nodig.

Dus ik laat het allemaal maar een beetje bezinken en maar kijken wat er boven drijft: nognkeer of next...
Heb jij dat ook Appeltje? Ben je er al uit of het nog een tweede date wordt bij jullie?

Xen, heb hem denk ik rond een uur of vijf weer op de trein gezet.

En inderdaad, die verschillende levensfases hoeven niet nadelig te zijn, daar heb je wel gelijk in.

En het klinkt zo stom, maar kleine afknappertjes zitten me dan dwars.
Nee ben er nog niet uit Mozz...

Aan de ene kant zou ik nog wel een keer willen, maar dan iets leuks doen er bij. Eens kijken hoe hij en ik op elkaar reageren. Ik heb het gevoel dat we gisteren onze ware ik nog niet hebben laten zien. Was een beetje te serieus allemaal, geforceerd ook.

Op het laatst liet ie wel een beetje doorschemeren dat ie normaal gesproken bij vrienden en familie wel plat uit de hoek kan komen, qua grappen en zo. Zo ben ik ook wel in de buurt van de juiste bekenden/familie die daar tegen kunnen haha.

Maar goed...vind het dan weer DOODENG om een 2e date voor te stellen. Wat ben ik toch een muts wat dat betreft...

Zat net trouwens op msn met de meneer die mij gisteren smste...die begint ook steeds meer te flirten en aan te geven dat ie mij graag ziet. Heb daar al eens een eerder topic over geopend. Voorlopig beschouw ik hem maar als sv-2

Wat is het leven van een single soms toch ingewikkeld...zucht
Mozz, je klinkt niet heel enthousiast over je deet. Misschien moet je het even laten bezinken en wordt het dan wel duidelijk voor je. Sommige mensen hebben aan één date niet genoeg om te weten of het iets zou kunnen worden, anderen wel. En als je twijfelt kun je altijd nog een date voorstellen. Niet bij iedereen is het liefde op het eerste gezicht.

Ben benieuwd hoe het met WM gaat.
Ingewikkeld he... helemaal mee eens! Maar we kunnen tenminste niet zeggen dat het saai is... haha!

Op zich wel een goed idee, om op evt. tweede date echt iets te gaan doen. Is toch anders dan tegenover elkaar zitten en praten.

Heb je 'm wel nog gesproken/sms oid sinds de date?

En al 2 sv's dus? Jemig, ik loop achter!
Nee...we hebben alleen gesmst dat we het gezellig vonden. Ik wacht morgen ff af en als ik niks gehoord heb dan stuur ik hem een mail met wat ik denk en voel en dat ik wel een 2e date wil proberen (net besloten).
luxe probleem heb ik Mozz
Hoei, zie nu dat NJO meteen vanuit de trein alweer smsje heeft gestuurd met dattie me graag snel weer wil zien... Krijg ook nooit ff bedenktijd van die heren he...

*denkt nu heel hard na wat ze nu terug moet smsen*
quote:Xenia66 schreef op 05 oktober 2008 @ 17:33:

Ja WM. je laarzen! Sloffen en/of joggingbroek alleen als er geen man in de buurt is!

Sorry WM....

Goedenavond !
Hoi Sunnnn !! Gezellig dat je er weer even bent en super dat alles zo goed voelt met VL. Jeetje, had je ook niet gedacht he toen je er een punt achter zette?

Xenia, ik snap je helemaal, zijn reactie was gewoon niet enthousiast genoeg of misschien een beetje te "sloom" naar je zin en dat irriteert dan. Klopt dat?

Mooie tekst Vleer, heb hem even gekopieerd
ahhh Mozz. Spannend !

Heb je al terug-gesmst? Of doe je dat morgen
quote:Sloffen en/of joggingbroek

Maar op je sokken kan toch wel? Vind het zo raar om in huis schoenen aan te hebben...

Ben wel benieuwd hoe WM het heeft nu!
Ja maar niet als een 1e date in je huis komt !

Mannen houden van laarzen en rokjes.......
soms is dat beter als tè veel bedenktijd Mozz....
quote:Miranda01 schreef op 05 oktober 2008 @ 21:51:

Ja maar niet als een 1e date in je huis komt !

Mannen houden van laarzen en rokjes....... zijn we zo voorspelbaar.........
mozz: hou het bij jezelf. Als je hem niet graag snel weer wilt zien, zeg dan gewoon dat je t even wilt laten bezinken.

Miranda: hoe was het etentje met je ouders? Ik bedoelde niet helemaal wat jij nu zegt hoor, maar snap dat t niet helemaal duidelijk was. Hij had berichtje op paiq staan met: het komt wel goed. Was dus even online en direct weer offline. Beetje vaag dus en gezien mijn laatste date-ervaring word ik hier echt achterdochtig van. Anyway, geen man overboord hoor. Was alleen ff benieuwd wat dat vorige geval hier ook alweer was met "het komt wel goed". Zelfde soort verhaal geloof ik.

Sokken kan wel hoor!
maar idd niet op een eerste date!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven