Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 14 november 2015 om 22:50
Is er ook wen muisknop dat je niet meer ziet waar je op gereageerd hebt ik wil niks meer weten can het nieuws ik wou appelflappen brengen bleek dat we de appelflappen aan de deur moesten afleveren arme vluchtelingen. I just wanna cry cry dat het leven zo is geworden dat we elkaar haten dat we onze huizen moeten verlaten echt verschrikkelijk wat die mensen meemaken en ik zag ook allerlei kindjes met slippers in deze kou. Om te janken. Het is streng beveiligd.
zaterdag 14 november 2015 om 22:57
quote:Cateautje schreef op 14 november 2015 @ 21:20:
Wat was Downton abbey weer heerlijk. Alleen jammer dat we het feest niet mee mochten vieren, dat had me wat geleken.
Pff, weer een week wachten.
Shitttttttttttttttt...........gemist
En dat terwijl ik anderen er juist op attendeerde de afgelopen 2 keren
Hats, welkom terug!
Wat was Downton abbey weer heerlijk. Alleen jammer dat we het feest niet mee mochten vieren, dat had me wat geleken.
Pff, weer een week wachten.
Shitttttttttttttttt...........gemist
En dat terwijl ik anderen er juist op attendeerde de afgelopen 2 keren
Hats, welkom terug!
zaterdag 14 november 2015 om 23:04
quote:EmmaSwan86 schreef op 14 november 2015 @ 22:50:
Is er ook wen muisknop dat je niet meer ziet waar je op gereageerd hebt ik wil niks meer weten can het nieuws ik wou appelflappen brengen bleek dat we de appelflappen aan de deur moesten afleveren arme vluchtelingen. I just wanna cry cry dat het leven zo is geworden dat we elkaar haten dat we onze huizen moeten verlaten echt verschrikkelijk wat die mensen meemaken en ik zag ook allerlei kindjes met slippers in deze kou. Om te janken. Het is streng beveiligd.Ben je dronken?
Is er ook wen muisknop dat je niet meer ziet waar je op gereageerd hebt ik wil niks meer weten can het nieuws ik wou appelflappen brengen bleek dat we de appelflappen aan de deur moesten afleveren arme vluchtelingen. I just wanna cry cry dat het leven zo is geworden dat we elkaar haten dat we onze huizen moeten verlaten echt verschrikkelijk wat die mensen meemaken en ik zag ook allerlei kindjes met slippers in deze kou. Om te janken. Het is streng beveiligd.Ben je dronken?
zaterdag 14 november 2015 om 23:18
zaterdag 14 november 2015 om 23:19