Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 16 november 2015 om 00:48
maandag 16 november 2015 om 00:49
quote:lemoos2 schreef op 16 november 2015 @ 00:48:
Ach ja, heb in de afgelopen vijf jaar nog maar 1 ban gehad. Werd ik verbannen van het modtopic wegens off topic. Wist niet eens dat ik een ban had
Ik ben een heel brave forumster .
In 7 jaar tijd 1 waarschuwing wegens offtopic in het modtopic.
Ach ja, heb in de afgelopen vijf jaar nog maar 1 ban gehad. Werd ik verbannen van het modtopic wegens off topic. Wist niet eens dat ik een ban had
Ik ben een heel brave forumster .
In 7 jaar tijd 1 waarschuwing wegens offtopic in het modtopic.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
maandag 16 november 2015 om 00:50
quote:lemoos2 schreef op 16 november 2015 @ 00:48:
Ach ja, heb in de afgelopen vijf jaar nog maar 1 ban gehad. Werd ik verbannen van het modtopic wegens off topic. Wist niet eens dat ik een ban had Nuttige 'straf' dus
Ach ja, heb in de afgelopen vijf jaar nog maar 1 ban gehad. Werd ik verbannen van het modtopic wegens off topic. Wist niet eens dat ik een ban had Nuttige 'straf' dus
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 16 november 2015 om 00:52
maandag 16 november 2015 om 00:52
maandag 16 november 2015 om 00:54
maandag 16 november 2015 om 00:56
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2015 @ 00:52:
[...]
Och ja, dat ook inderdaad!
Ik forum eigenlijk altijd om flippo's heen, maar zelfs ik heb al die gekte meegekregen, kan je nagaan.Kan mij nog herinneren dat ik vreemd zat te kijken in een topic over kamerplanten in leven houden of zoiets, toen zij ook wat ging schrijven. Die reacties. En toen ontdekte ik de loepfunctie. Djiezus.
[...]
Och ja, dat ook inderdaad!
Ik forum eigenlijk altijd om flippo's heen, maar zelfs ik heb al die gekte meegekregen, kan je nagaan.Kan mij nog herinneren dat ik vreemd zat te kijken in een topic over kamerplanten in leven houden of zoiets, toen zij ook wat ging schrijven. Die reacties. En toen ontdekte ik de loepfunctie. Djiezus.
maandag 16 november 2015 om 01:02
maandag 16 november 2015 om 01:05
quote:Wolder schreef op 16 november 2015 @ 00:58:
Even dit topic opgezocht. Werd over gepraat in mijn topic.
De moderators kunnen en mogen een IP-check doen. Ik ben niet wie jullie schijnen te denken dat ik ben. Wie dat ook mag zijn.Ik ken je niet hoor. Maar je bent wel erg opvallend in je gedachtes en meningen. Merk je dat nooit irl, dat mensen je een beetje een apart mens vinden? Ik dacht dat ik apart was maar je hebt altijd baas boven baas! Blijkbaar.
Even dit topic opgezocht. Werd over gepraat in mijn topic.
De moderators kunnen en mogen een IP-check doen. Ik ben niet wie jullie schijnen te denken dat ik ben. Wie dat ook mag zijn.Ik ken je niet hoor. Maar je bent wel erg opvallend in je gedachtes en meningen. Merk je dat nooit irl, dat mensen je een beetje een apart mens vinden? Ik dacht dat ik apart was maar je hebt altijd baas boven baas! Blijkbaar.