Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 16 november 2015 om 01:14
quote:Chiefseattle schreef op 16 november 2015 @ 01:05:
[...]
Ik ken je niet hoor. Maar je bent wel erg opvallend in je gedachtes en meningen. Merk je dat nooit irl, dat mensen je een beetje een apart mens vinden? Ik dacht dat ik apart was maar je hebt altijd baas boven baas! Blijkbaar.Er leven miljarden mensen op deze aardbol. Daar zit van alles tussen. Je hebt altijd baas boven baas inderdaad. De personen die ik ken vinden mij geen "apart mens".
[...]
Ik ken je niet hoor. Maar je bent wel erg opvallend in je gedachtes en meningen. Merk je dat nooit irl, dat mensen je een beetje een apart mens vinden? Ik dacht dat ik apart was maar je hebt altijd baas boven baas! Blijkbaar.Er leven miljarden mensen op deze aardbol. Daar zit van alles tussen. Je hebt altijd baas boven baas inderdaad. De personen die ik ken vinden mij geen "apart mens".
maandag 16 november 2015 om 01:18
quote:Wolder schreef op 16 november 2015 @ 01:14:
[...]
Er leven miljarden mensen op deze aardbol. Daar zit van alles tussen. Je hebt altijd baas boven baas inderdaad. De personen die ik ken vinden mij geen "apart mens".
Ik dacht dat jij ging slapen.
En in mijn ogen ben je vooral heel sneu.
[...]
Er leven miljarden mensen op deze aardbol. Daar zit van alles tussen. Je hebt altijd baas boven baas inderdaad. De personen die ik ken vinden mij geen "apart mens".
Ik dacht dat jij ging slapen.
En in mijn ogen ben je vooral heel sneu.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 16 november 2015 om 05:41
maandag 16 november 2015 om 05:54
maandag 16 november 2015 om 06:56
Goedemorgen.
Ik geloof onmiddellijk dat Wolder een teruggekomen permabanneling is. Jammer dat ik dat zelf nooit door heb.
Ik heb me vandaag alleen nog maar boos gemaakt op kind, die weer eens in een weekend zijn dag-en-nacht-ritme heeft omgegooid en nu te moe is om naar school te gaan.
Ik geloof onmiddellijk dat Wolder een teruggekomen permabanneling is. Jammer dat ik dat zelf nooit door heb.
Ik heb me vandaag alleen nog maar boos gemaakt op kind, die weer eens in een weekend zijn dag-en-nacht-ritme heeft omgegooid en nu te moe is om naar school te gaan.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 16 november 2015 om 07:20
quote:Solomio schreef op 16 november 2015 @ 06:56:
Goedemorgen.
Da's idd niet handig. Is daar geen toezicht op?
Hier wordt vandaag de keuken eruit gehaald
Goedemorgen.
Da's idd niet handig. Is daar geen toezicht op?
Hier wordt vandaag de keuken eruit gehaald
Je bent zelf een theepot
maandag 16 november 2015 om 07:55
quote:Solomio schreef op 16 november 2015 @ 06:56:
Goedemorgen.
Ik heb me vandaag alleen nog maar boos gemaakt op kind, die weer eens in een weekend zijn dag-en-nacht-ritme heeft omgegooid en nu te moe is om naar school te gaan.Grrr kon ie maar naar de avondschool
Goedemorgen.
Ik heb me vandaag alleen nog maar boos gemaakt op kind, die weer eens in een weekend zijn dag-en-nacht-ritme heeft omgegooid en nu te moe is om naar school te gaan.Grrr kon ie maar naar de avondschool
maandag 16 november 2015 om 07:59