Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Grobbekuiken schreef op 16 november 2015 @ 15:34:

[...]

Joh, het doet me niet zoveel hoor. Die spaatje (echt géén idee wie dat is) kwam ook even plassen en viel mij direct aan. Zegt meer over haar dan over mij.He gatverdamme plas in je spa.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Whahahaha ik ben gestaft . Sneu sneu sneu.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:30:

[...]

Ik maak zelf wel uit op wie ik wil reageren en of ik door wil 'drammen'. Jij hebt ook de keuze niet te reageren of te lezen dus bemoei je niet met mij! Neem ter harte wat je anderen duidelijk wilt maken.ontspan adem in ,adem uit.
quote:prik schreef op 16 november 2015 @ 15:30:

[...]

Misschien op dr hoofd gevallen als baby ofzo maar duidelijk dat die een klap van de molen heeft gehad.

Eigenlijk heel treurig nu ik er wat langer over nadenk.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 15:06:

[...]

Dat laatste geldt natuurlijk net zo goed voor Wolder.

Ik bedoelde haar/hem net zo goed.

Je zegt nee, dat recht heb je gewoon en dat moet ook gewoon kunnen.

Een topic van meerdere pagina's waarin iedereen zichzelf herhaalt en elkaar herhaalt schiet ook niet op.
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:39:

[...]

Ja, dat gevoel ken ik dat heb ik namelijk altijd bij jou. En ja ik weet wie je was...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:43:

[...]

Ja, dat gevoel ken ik dat heb ik namelijk altijd bij jou. En ja ik weet wie je was...Oké en nu moet ik klappen ofso? Ga even van het forum af en koel af kia dit is helemaal niet goed voor je gezondheid.
Wat een hoog 'I know what you did last summer' gehalte

https://www.youtube.com/watch?v=moSFlvxnbgk

quote:ardni schreef op 16 november 2015 @ 15:42:

[...]

Ik bedoelde haar/hem net zo goed.

Je zegt nee, dat recht heb je gewoon en dat moet ook gewoon kunnen.

Een topic van meerdere pagina's waarin iedereen zichzelf herhaalt en elkaar herhaalt schiet ook niet op.Nou ja als we het over nut en noodzaak moeten hebben kunnen we het hele forum wel opdoeken . Ik heb me vandaag iig wel vermaakt met dat rare topic. Heb ik ook een keertje geluk, want meestal is het hier maar een dooie boel als ik per ongeluk een dagje vrij ben .
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:44:

[...]

Oké en nu moet ik klappen ofso? Ga even van het forum af en koel af kia dit is helemaal niet goed voor je gezondheid.Hou es op met je gezuig joh. We weten nu wel dat je Kia niet mot. Zet haar dan weer onder de negeer of zo

[...]

Oké en nu moet ik klappen ofso? Ga even van het forum af en koel af kia dit is helemaal niet goed voor je gezondheid.Je praat poep... Soms kan je beter je bakkes houden, dit is zo'n moment.
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:43:

[...]

Ja, dat gevoel ken ik dat heb ik namelijk altijd bij jou. En ja ik weet wie je was...

Ik ook.

Hoe weet je dat je gestaft bent? Heb je een waarschuwing gehad?
quote:MadameQetesh schreef op 16 november 2015 @ 15:49:

[...]

Ik ook.

Hoe weet je dat je gestaft bent? Heb je een waarschuwing gehad?Nee gewist .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 15:47:

[...]

Nou ja als we het over nut en noodzaak moeten hebben kunnen we het hele forum wel opdoeken . Ik heb me vandaag iig wel vermaakt met dat rare topic. Heb ik ook een keertje geluk, want meestal is het hier maar een dooie boel als ik per ongeluk een dagje vrij ben .Ik ook. Kostelijk vermaakt. En dat terwijl ik me eigenlijk nuttig had moeten maken. Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij.

[...]

Oké en nu moet ik klappen ofso? Ga even van het forum af en koel af kia dit is helemaal niet goed voor je gezondheid.Pretendeer me niet te kennen of het beste met me voor te hebben. Zet me onder de negeer zoals voorheen.
quote:MadameQetesh schreef op 16 november 2015 @ 15:50:

[...]

Ik ook. Kostelijk vermaakt. En dat terwijl ik me eigenlijk nuttig had moeten maken. Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij.Dat was geloof ik hert eerste wat ik daar zei, dat ik me heerlijk vermaakte met teruglezen.
quote:barbaracartland schreef op 16 november 2015 @ 14:54:

Ik wil aan de ene kant heel graag reageren in dat topic van Wolder, maar ik doe het maar niet. Het is bijna vervreemdend hoe TO reageert. Heel raar.Joh, zij is gewoon zo een rellert die zich kapot zit te lachenh om alle 'serieuze" reacties
quote:MadameQetesh schreef op 16 november 2015 @ 15:50:

[...]

Ik ook. Kostelijk vermaakt. En dat terwijl ik me eigenlijk nuttig had moeten maken. Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij.Ben je weer aan het werk dan?
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:40:

Whahahaha ik ben gestaft . Sneu sneu sneu.Wrom?
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 11:56:

[...]

Ik ben bij seizoen 5 aflevering 4 dark swan

Oh spannend, wij zijn nu bij aflevering 8, spannend!

Ik ben zo benieuwd waarom het geheugen van iedereen gewist is en of Merlin nog een opduikt in Story Brooke.
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:27:

[...]

Dan haak je toch af als de boodschap niet binnenkomt. Dat over een weer gedram kom je ook nergens mee. En maar klagen dat to een apart figuur is maar zelf net zo hard meewerken om haar op de kast te jagen. Leef en laat leven.Die zit niet op de kast, geloof ik niks van.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:53:

[...]

Ben je weer aan het werk dan?

Doe weer 1 half dagje per week oppassen. Op donderdag en af en toe nog een dagje erbij.

Maar deze kinderen zijn 8 en 10 dus ik hoef ze niet te tillen. Alleen te vermaken en zorgen dat ze eten krijgen.

En een schop onder hun hol zodat ze op tijd op de sport zijn
quote:THE-BATWOMAN schreef op 16 november 2015 @ 15:49:

[...]

Je praat poep... Soms kan je beter je bakkes houden, dit is zo'n moment.

Ik snap dat dan nooit he, kom je helemaal naar dit topic om dit te verkondigen?

Hoe werkt zoiets?Heb je alerts?

Alert, hulptroepen nodig ,SOS
quote:simbalabimba schreef op 16 november 2015 @ 15:55:

[...]

Die zit niet op de kast, geloof ik niks van.Welnee, die vindt het alleen maar prachtig allemaal.
quote:ardni schreef op 16 november 2015 @ 15:54:

[...]

Oh spannend, wij zijn nu bij aflevering 8, spannend!

Ik ben zo benieuwd waarom het geheugen van iedereen gewist is en of Merlin nog een opduikt in Story Brooke.Ik ben daar ook benieuwd naar maar ik vindt de darkswan toch interessanter dan rumple. Is de zwaard nu gemaakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven