Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 16:39:

[...]

Ik moet dus cryptogrammen gaan maken? strak plan (om maar even in een andere topic context te blijven)
quote:Corona67 schreef op 18 november 2015 @ 16:39:

[...]

Hmmm ik heb deze zin nu 3x gelezen.. Maar ik snap eigenlijk niet wat je wil zeggen..Ik snap 'm ook niet.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 18 november 2015 @ 16:44:

[...]

Ik snap 'm ook niet.Ja maar jij bent een belg .. (Even de niet EK frustratie afreageren)
quote:Corona67 schreef op 18 november 2015 @ 16:46:

[...]

Ja maar jij bent een belg .. (Even de niet EK frustratie afreageren)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 16:36:

Raar fenomeen vind ik dat; doordat je het met elkaar eens bent in een bepaald topic dat er dan met groot gemak over iets heen wordt gestapt wat nooit gebeurd zou zijn als men datzelfde verhaal in een ánder topic zou hebben gelezen.Mensen zijn denk ik bang om niet meer aardig gevonden te worden.
I like being a mess. It's who I am.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 00:15:

[...]

Hoe later op de avond hoe slechter het volk.quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 00:25:

[...]

Dat lijkt me stug; hij post echt overal en nergens.quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 12:17:

Ik zou het ook irritant vinden als iemand op een topic in relaties constant boodschappenlijstjes zou schrijven. Ik kom voor de interactie en ik denk de meesten van ons.quote:missie_m schreef op 18 november 2015 @ 13:53:

[...]

Het zal wel reclame zijn voor een of ander boek 'van iemand uit hun straatje'.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2015 @ 15:14:

[...]

paranoia nootjes gegeten toevallig?Paranoia nootjes gegeten? Are you tokking to me?
LOEP ME MAAR aub.

[...]

Ik moet dus cryptogrammen gaan maken?

Nieuwe roeping!

(en volgens mij begin ik hem te snappen)

[...]

Dit keer in het hekel aan feestjes topic.

Laatst in de appie rende een jong marokkaans kassameisje weg toen er kinderen met st maarten gingen zingen.

' ik trek dit niet! Getver!' gilde ze.

Toen moesten we ook lachen.

Ja, wat moet je anders?
quote:missie_m schreef op 18 november 2015 @ 16:51:

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Paranoia nootjes gegeten? Are you tokking to me?Ga je voor een plek in de Quote 500?
Ik heb een stukje van dat topic gelezen, maar ik weet nog altijd niet waarover het gaat.
quote:simbalabimba schreef op 18 november 2015 @ 14:02:

[...]

Of juist niet.

Je kunt niet alles snappen. Jij (en ik) niet aan alles waarnaar hier gerefereerd wordt en 'zij' niet als jij refereert aan bijv. het MH17 topic.

Er komen soms oud-forummers voorbij die jij niet mee gemaakt hebt omdat je

a. toen nog niet op het vivaforum was

b. niet aanwezig was op de topics waar de betref. oud-forummer actief wasDát zal het zijn. Thanks.
LOEP ME MAAR aub.
quote:simbalabimba schreef op 18 november 2015 @ 14:37:

Zouden forummers op hun avatar gaan lijken? ( net zoals hondeneigenaren op hun honden -aan- lijken? )

Jaaaa, ik weet het.Daar geloof ik niks van. Ik heb mijn avator gekozen omdat ik fan ben van miss Marple.

Zo zullen sommige forumsters een avator gekozen hebben waar ze graag op zouden willen lijken. Of iets wat ze willen uitbeelden.
LOEP ME MAAR aub.

[...]

Ik moet dus cryptogrammen gaan maken? Neeeee, een rebus!
quote:Star schreef op 18 november 2015 @ 15:05:

[...]

Oh dus iemand die hier vanuit haar eigen referentiekader een reactie plaats is kortzichtig? Dommigheid ten top jouw opmerking.Als ze iemand afseiken met onder andere "laat je opnemen" of woorden als 'ga elders schrijven' ., dat is geen 'eigen' referentiekader dát is kortzichtigheid-ten-top.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 18 november 2015 @ 16:56:

[...]

Daar geloof ik niks van. Ik heb mijn avator gekozen omdat ik fan ben van miss Marple.

Zo zullen sommige forumsters een avator gekozen hebben waar ze graag op zouden willen lijken. Of iets wat ze willen uitbeelden.

Ik heb mijn avatOr sinds mijn nieuwe verloofde,daar raak je soms spontaan van aan de drank..

Maar verder is hij heel lief hoor
quote:missie_m schreef op 18 november 2015 @ 17:01:

[...]

Als ze iemand afseiken met onder andere "laat je opnemen" of woorden als 'ga elders schrijven' ., dat is geen 'eigen' referentiekader dát is kortzichtigheid-ten-top.Je weet niet eens op welke reactie en welke forumster ik doel dus roeptoeter niet zo in het wilde weg.
quote:Star schreef op 18 november 2015 @ 17:04:

[...]

Je weet niet eens op welke reactie en welke forumster ik doel dus roeptoeter niet zo in het wilde weg.Nee. Leg eens uit?
quote:rosemetijs schreef op 18 november 2015 @ 17:04:

[...]

Ik heb mijn avatOr sinds mijn nieuwe verloofde,daar raak je soms spontaan van aan de drank..

Maar verder is hij heel lief hoor

Ik moet bij jouw avatar (en uitleg) aan deze denken :-)
quote:yasmijn schreef op 18 november 2015 @ 17:07:

[...]

Nee. Leg eens uit?
quote:Corona67 schreef op 18 november 2015 @ 17:08:

[...]

[afbeelding]

Ik moet bij jouw avatar (en uitleg) aan deze denken :-)Ja.!
quote:bungaa schreef op 18 november 2015 @ 12:49:

Arme Pumps..ik hoop dat Pumps blijft schrijven en door heeft dat het kortzichtigheid is van andere forummers die zo reageren.

Eens met Roos en Cateautje...quote:Star schreef op 18 november 2015 @ 15:05:

[...]

Oh dus iemand die hier vanuit haar eigen referentiekader een reactie plaats is kortzichtig? Dommigheid ten top jouw opmerking.quote:Star schreef op 18 november 2015 @ 17:04:

[...]

Je weet niet eens op welke reactie en welke forumster ik doel dus roeptoeter niet zo in het wilde weg.Je had bovenste reactie in jou reactie gequote. Als jij nu gaat vertellen dat het over iemand anders ging dan ben jij wazige roeptoeteraar.

Ik ben er niet steeds maar ik heb het gisteravond wel gevolgd, zat er zelfs midden in.

LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 18 november 2015 @ 16:56:

[...]

Daar geloof ik niks van. Ik heb mijn avator gekozen omdat ik fan ben van miss Marple.

Zo zullen sommige forumsters een avator gekozen hebben waar ze graag op zouden willen lijken. Of iets wat ze willen uitbeelden.Nee hoor, ik lijk sprekend, zelfde piekhaartjes nu. Alleen geen bandana, liever een mutsje
quote:missie_m schreef op 18 november 2015 @ 17:24:

[...]

[...]

[...]

Je had bovenste reactie in jou reactie gequote. Als jij nu gaat vertellen dat het over iemand anders ging dan ben jij wazige roeptoeteraar.

Ik ben er niet steeds maar ik heb het gisteravond wel gevolgd, zat er zelfs midden in.

Ik ga het niet uitleggen. Je zuigt maar een eind heen.

O en bespaar jezelf de moeite van het reageren; je staat vanaf nu onder de negeer.
quote:rosemetijs schreef op 18 november 2015 @ 17:04:

[...]

Maar verder is hij heel lief hoor Natuurlijk natuurlijk is hij lief, natuurlijk.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Star schreef op 18 november 2015 @ 17:30:

[...]

Ik ga het niet uitleggen. Je zuigt maar een eind heen.....uitleggen? Ik kan het jou beter uitleggen zo te merken.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven