bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
quote:vitamined schreef op 13 november 2015 @ 23:18:

[...]

Onnodig...

Maar misschien ben ik een zeikerd.Nee, dat vind ik ook niet nodig en zeker niet aardig!
quote:barbaracartland schreef op 13 november 2015 @ 20:10:

Rob van Dam is een held. Hij heeft een poosje in zijn eentje bijna alle programma's op TV en Radio Noord gepresenteerd, voor mijn gevoel en dan deed hij ook nog leuke woordgrapjes bij campinglife. Sinds hij daar weg is, is de hele campybodem onder dat prgramma vandaan geslagen. Nu zijn het gewoon filmpjes van vouwwagens.

Rob van Dam is rasechte Groninger, dus hier in de buurt zie je hem nog weleens rondhobbelen.

Nou, nu was Marc toch écht in Drenthe heur....
quote:vitamined schreef op 13 november 2015 @ 23:18:

[...]

Onnodig...

Maar misschien ben ik een zeikerd.

Nou sorry hoor.

Wilde er verder niet lullig over doen.

Dacht dat we hier de leuke details deelde.
quote:minnimouse schreef op 13 november 2015 @ 23:21:

[...]

Nee, dat vind ik ook niet nodig en zeker niet aardig!

Nogmaals tegen jou dan ook.

Ik bedoelde het niet lullig.

Dacht dat we hier de leuke weetjes konden delen.
Toen ik klein was woonde Wiegel bij ons in de straat. Ik rolschaatste graag op een plek waar veel auto's reden. Kwam hij voorbij in zijn grote auto met chauffeur, ging het achterraampje naar beneden en stuurde hij me terug naar huis.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
(toch maar weggehaald, als vrienden meelezen weten ze meteen wie ik ben op het forum)
quote:Eleonora-1 schreef op 13 november 2015 @ 23:24:

[...]

Nou, nu was Marc toch écht in Drenthe heur....Dat ligt ook vlakbij ;-)Is ook wel leuk als je in Drenthe eens iemand anders dan Daniel Lohues tegenkomt (al is dat wel een lieverd).
dubbel
Ik liep in de buurt van Paleis het Loo met mijn honden te wandelen toen Pieter van Vollenhoven voorbij kwam rijden, hij liet het raam zakken, zwaaide en riep vrolijk:Hallo!

Ik heb hem maar even vriendelijk terug gegroet !
Ik dacht dat ik Paul Rabbering zag lopen in de supermarkt. Net
Hugo Borst gezien afgelopen vrijdag bij de Markthal in Rotterdam. Hij was iets aan het voordragen voor de Alzheimerstichting. Stond ook zelf te collecteren.
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Ik kwam gisteren een Albert Heijn in Den Haag uit en daar komt een leuk blond meisje in de brugklasleeftijd aanfietsen op haar zwarte fiets met roze krat. Ze parkeert haar fiets ook bij de AH en kijkt me stralend aan. Ze kwam me zo bekend voor... Ineens wist ik het. Ik stond wel even versteld.

Rara wie was het?
Amalia?
Ja, in één keer goed!

Ze gaat dus echt op de fiets naar school, ook bij kloteweer! Had ik niet gedacht eigenlijk...
quote:kitty20 schreef op 18 november 2015 @ 23:07:

Ja, in één keer goed!

Ze gaat dus echt op de fiets naar school, ook bij kloteweer! Had ik niet gedacht eigenlijk...Had ze wel bewaking bij zich?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Vroeg ik me ook af, ik er was één mevrouw, ook met een fiets, waarvan het leek of ze op mij lette omdat ik even naar Amalia keek. Misschien dat die bij haar hoorde maar dat was niet duidelijk. Verder zag ik nergens iets dat op bewaking leek.
Jouw verhaal doet me hier aan denken Kitty: Herman Finkers
Ik vind hier dingen van.
Haha wat grappig Sabeltandcavia!
quote:kitty20 schreef op 18 november 2015 @ 23:02:

Ik kwam gisteren een Albert Heijn in Den Haag uit en daar komt een leuk blond meisje in de brugklasleeftijd aanfietsen op haar zwarte fiets met roze krat. Ze parkeert haar fiets ook bij de AH en kijkt me stralend aan. Ze kwam me zo bekend voor... Ineens wist ik het. Ik stond wel even versteld.

Rara wie was het?

Geinig.

Ging Amalia ook wat kopen bij de AH?
quote:minnimouse schreef op 19 november 2015 @ 00:09:

[...]

Geinig.

Ging Amalia ook wat kopen bij de AH? Vast niet stiekem een reep chocola, om op haar kamer op te eten en de wikkel onder haar bed te verstoppen om niet betrapt te worden. Want met haar beveiliging kan er niets stiekem natuurlijk. En dan heb je ook nog eens te maken met de nieuwsgierige tantes op het Vivaforum die willen weten wat je gekocht hebt bij de Albert Heijn.
Geen idee, toen was ik inmiddels naar huis! Maar dacht ook meteen aan stiekem snoep kopen idd!
Lang geleden werkte ik in de bediening in een leuk restaurantje. De hele avond voor een groep aan tafel 7 gezorgd, was leuk, een gezellige groep. Tot aan het einde vd avond opeens mensen uit een ander gedeelte van het restaurant hysterisch rondom de groep kwamen een allemaal op de foto wilden met een specifiek persoon. Ik naar mijn baas, gevraagd of die jongen een bekende was, bleek het Patrick Kluivert. Ik ook nog vragen: wie Is dat dan?? Er zat maar één donkere jongen aan tafel! Haha, had en heb totaal niks met voetbal. Mijn baas wist dat en had mij bewust aan die tafel gezet. Ik snap ook wel waarom...
Leuk verhaal van Amalia. Ze is een prinses, maar ook gewoon een tiener.
Ik heb Sophie Hilbrand wel eens naast me op een terrasje gehad. Vandaag liep Richard Krajicek langs me op 't werk. Hij lachte nog even lief.

Mooi verhaal vind ik wel dat mijn overgroot opa nog een keer met Wilhelmina heeft gekletst. Volgens mij was het aan het begin van de oorlog. En Bernhard is aan het einde van de oorlog nog bij hun in huis geweest om een aantal dingen te ondertekenen.
Jaren geleden op vakantie in Italië logeerden Spike en Jamie van Di-rect bij ons in het hotel. Hebben een avond samen zitten kaarten in de lounge, en 2 van mijn vriendinnen zijn met hun mee uit geweest naar een grote bekende discotheek in de buurt. Vrouwenverslinders waren het. In ieder stadje een ander schatje

In Scheveningen ooit gedacht dat Jeroen van Koningsbrugge ons tegemoet kwam lopen, maar twijfel nu nog of hij het wel was...

Verder :

- Jari Litmanen (voormalig Ajax speler) tegengekomen in Scheveningen

- Mari van de Ven bij ons in de winkel (in Noord-Brabant)

- Met een grote selectie van Ajax spelers op de foto toen we een training bijwoonden ( jaaaaaren geleden)

- Mijn broertje mocht destijds bij een kerstgala van Ajax met Louis van Gaal op het podium, helemaal in z'n sas

- Onlangs stond Dennis Weening bij mijn ouders beneden opnames te maken voor dat programma over mensen met een eetstoornis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven