Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:spruit2014 schreef op 19 november 2015 @ 21:21:

[...]

De MAP werkt niet vanaf een bepaald gewicht, maar dat kun je inderdaad in de bijsluiter lezen..
quote:Lotus90 schreef op 19 november 2015 @ 21:24:

[...]

Oh, een vroege zwangerschapstest had ik niet eens aan gedacht dat dat ook kan, ik zal morgen na mn werk eens bij Kruidvat gaan kijken. Ik dacht dat ik moest gaan afwachten of ik echt ongesteld word -of niet-. Liever sneller duidelijkheid!

Doe er dan voor de zekerheid nog een als je niet ongesteld word bv op de 23ste.

Als je te vroeg test kan hij negeatief zijn terwijl je wel zwanger bent.

Niet om je bang te maken, maar het kan heel goed.

Ik teste paar dagen eerder wel positief. Vriendin teste dag ervoor negatief, twee dagen later positief.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Volgens mij kan de MAP ook ervoor zorgen dat je menstruatie anders is dan daarvoor. Maar als je borsten pijnlijk zijn en je misselijk bent zou ik voor de zekerheid een testje doen. Maar die kan ook nog negatief zijn, wat als je eisprong de op z'n vroegst de 8e was, dan zou je met een 'perfecte cyclus' op 14 dagen daarna, dus de 22e pas je menstruatie verwachten, zoals je zegt, en ook wordt aangeraden pas vanaf dan te testen.
.
Succes Lotus. Laat je het even weten?
.
.
.
Lotus, mocht je niet ongesteld worden in de komende week en de klachten houden, kan je eventueel volgende week nog een keer testen.

De kans dat je zwanger bent lijkt me klein, want op 13 dagen na ovulatie zou je test best al wel positief kunnen zijn. Maar mocht je je zorgen maken, zou ik dat volgende week even checken. Als 'ie dan weer negatief is komt het zéker door de MAP dat je je zo voelt.
.
Verstuurd vanaf mijn iPhone

Ik ben nieuw hier heb een vraag dit is mijn cb test ben ik zwanger ? Kunne jullie de afbeelding zien ?
Ik zie niks
quote:GateKeeper schreef op 21 november 2015 @ 23:22:

Ik zie niksIk zie wel letters .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Nee geen afbeelding. Plaatjes plakken kan ook pas met 200 post.

Je kan hem wel oploaden bij bv tinypic en dan hier de link zetten.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Dag dames,

Kan zo snel niks vinden op het forum, dus gooi de vraag even hier neer:

Ik ben gestopt met de pil in september, 1 oktober was de eerste dag van mijn menstruatie/onttrekkingsbloeding. Inmiddels dus 53 dagen verder, geen nieuwe menstruatie én niet zwanger (meerdere keren getest). Wat is nu wijsheid: nog langer afwachten of toch even langs de huisarts? (Mijn cyclus voor de pil kan ik me nauwelijks herinneren, toen was ik 13 en nog niet echt bezig met de stiptheid daarvan..)
En je Google is stuk?

Stoppen met de pil
Nee hoor, ik heb me al suf gegoogled, maar dat zijn zoveel wisselende verhalen en algemeenheden dat ik het even niet meer weet. Vandaar de vraag

In ieder geval bedankt voor de link en het meedenken!
Gewoon wachten... Kan best een paar maanden duren voor je cyclus weer regelmatig is.. Dokter ziet je aankomen..
Ja ik zou ook nog zeker een maand wachten. Bij mij kwam de eerste menstruatie rond de 100 dagen op gang en daarna is het allemaal vanzelf goedgekomen.
.
Ik kan je foto niet zien maar ze zeggen: een streepje is een streepje, hoe licht ook! Gefeliciteerd!
Ik kan de foto niet zien, maar mijn hele lichte streepje ligt nu in zijn ledikantje te slapen.

Gefeliciteerd!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dit is geen licht streepje hoor, mooi resultaat. Gefeliciteerd!

Mooi resultaat hoor!

Gefeliciteerd!
Kan het amper geloven! En het lukt me ook niet om het via een andere site up te loaden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven