Wat vind jij smerig?

21-11-2015 22:15 162 berichten
Wat vind jij echt ontzettend smerig? Kan dus van alles zijn.

- Naaktslakken

- Kinderen die met hun handen overal aanzitten en dan in de chipsbak/koekjestrommel/hapjesschaal graaien. En natuurlijk wat laten vallen in de schaal.

- Kinderen die een hapje ergens van nemen, het niet lusten en vervolgens weer teruggooien.

- Oud eten weg moeten gooien. Iets wat eigenlijk al te lang heeft gestaan. Gebeurt nu niet meer, gebeurde vroeger bij ex wel.
quote:iceteapeach schreef op 21 november 2015 @ 23:12:

Als we het over 'ieuw plaatjes' hebben en smerig, dan schijnt het de foto van de 'tepelkorfjes' te zijn . Heb 'm niet bij de hand.Dat ging vooral om het verhaal wat er bij verteld werd hè.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 november 2015 @ 23:08:

* Suus gaat het plaatje van BGB zoeken *

Deze?

Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 21 november 2015 @ 23:18:

Lijflucht idd.

Verder:

-de geur van alcoholisten, huisdieren

-openbare toiletten

-de gedachte dat er mensen zijn met wie ik in aanraking kom die zich niet regelmatig wassen

-als me verteld wordt dat een gerecht vegetarisch is en er toch vlees in blijkt te zitten

-ouders die in bijzijn van anderen het eten van hun kind voorkauwen, neusjes schoonzuigen etc

-de geur van afvalcontainers tijdens een hittegolf

-mensen die neuspeuteren en het opeten

en nog veeeel meer...Neusjes schoonzuigen?!?!?!?
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 23:23:

[...]

Dat ging vooral om het verhaal wat er bij verteld werd hè.Dat verklaart waarom ik het niet zo smerig vond wellicht (alleen het plaatje gezien, zonder verhaal)
ongenuanceerd en ongefundeerd beledigen en vernederen. Kwaadaardig roddelen. Onbeschoftheid.
quote:matroesjka_ schreef op 21 november 2015 @ 23:24:

[...]

Dat verklaart waarom ik het niet zo smerig vond wellicht (alleen het plaatje gezien, zonder verhaal)Het verhaal was dat een beestje zijn eitjes in de huid gelegd had en dat de larven zich een weg naar buiten eten (nav een topic over een bultje onder de huid oid). En daar werd die foto dus bij gepost.
Bij het lezen van de titel van dit topic dacht ik direct maar aan 1 ding..

Watten!

En dan met name die watten in een zak die je los moet trekken.

Af en toe met mijn werk moet ik daar wat mee. Brr dan komt er een schaar bij kijken die ik als tang gebruik. Denk maar niet dat ik dat watje aanraak.

Maar ik geloof dat jullie na het lezen van dit topic mijn reactie wel erg belachelijk gaan vinden..
quote:Schmett schreef op 21 november 2015 @ 23:27:

Maar ik geloof dat jullie na het lezen van dit topic mijn reactie wel erg belachelijk gaan vinden.. Welnee. Je nick is echt super brrrrrrrrr
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 23:24:

[...]

Deze?

[afbeelding]Nee, een gefotoshopt plaatje van een borst waar heftig op gereageerd werd door zij die dachten dat het echt was
Je bent zelf een theepot
quote:Supersas09 schreef op 21 november 2015 @ 23:21:

In mijn leerlingentijd moest ik voor de eerste keer een sputumpotje leeggooien. Dit deed ik in de wastafel. Wat ik niet gezien had was dat de beste man zijn fluimen afveegde met een tissue en deze ook in de pot stopte. Gevolg was dat de tissues het afvoerputje verstopte. Ik moest dus (met handschoenen uiteraard) die tissues eruit vissen om de sputum weg te kunnen spoelen. Dat gevoel.... Brrrrrr, ik krijg nu nog kippenvel.

Dat doe je ook beter in de wc

En dan hopen dat er wel water onder in het potje zat......
Slechte hygiene van sommige mensen.

Mijn collega aan het bureau naast het mijne die zo'n beetje de hele dag zit te eten en dan constant ingehouden zit te boeren.

Mensen met hele vieze, onverzorgde tanden.

Slechte adem.
Er zijn weinig dingen wat ik vies vind. Maar waar ik echt niet over kan, zijn mensen die met veel hoorbaar speeksel praten. Hoor je, gok ik, de hele tijd die luchtbelletjes die kapot knappen, krijg je zo'n klikkend geluid. Vooral op tv hoor je dat nog wel eens...

Verder... Mijn broer heeft in een spoelkeuken gewerkt voor mensen die het niet helemaal op een rijtje hebben zeg maar... Dan vertelt hij doodleuk tijdens het afwassen wat hij allemaal tegenkwam (kunstgebit in voedsel bijvoorbeeld)... Elke keer met afwassen word ik daar aan herinnert. Niet fijn.
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 23:27:

[...]

Het verhaal was dat een beestje zijn eitjes in de huid gelegd had en dat de larven zich een weg naar buiten eten (nav een topic over een bultje onder de huid oid). En daar werd die foto dus bij gepost.Vind het nog steeds niet smerig.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 23:30:

[...]

Welnee. Je nick is echt super brrrrrrrrr Haha oja! Maar dat is van Schmetterling ofwel vlinder op z'n Duits.
quote:winkelfanaat schreef op 21 november 2015 @ 23:24:

[...]

Neusjes schoonzuigen?!?!?!?

Yep.

http://www.oudersvannu.nl ... /879884-neus-schoonmaken/
Ik ken iemand die peutert en eet niet alleen zijn neus leeg maar doet dat ook gerust bij oor en oog.

Zelfs met publiek erbij.

😨
quote:doornroosje9 schreef op 21 november 2015 @ 23:31:

[...]

Vind het nog steeds niet smerig.Ik ook niet.
quote:matroesjka_ schreef op 21 november 2015 @ 23:33:

[...]

Ik ook niet.Gaat om de volgorde denk ik.
Nat brood... Iehw!
quote:Schmett schreef op 21 november 2015 @ 23:32:

[...]

Haha oja! Maar dat is van Schmetterling ofwel vlinder op z'n Duits.Ssssst! Een goed verhaal moet je niet checken
Snot

Slijm ( groene rochels.... brrr )

Naakslakken

spinazie
Dus.
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 23:23:

[...]

Dat ging vooral om het verhaal wat er bij verteld werd hè.Geen idee, ik geloof het gelijk
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik kan echt alles hebben, poep, kots, diaree, bedorven eten.

maar mijn no go is dus echt; naaktslakken - gillend de tuin door, echt een fobie-

En rochelende mensen, nog erger, als ze nog zo'n groene ( ik zit nu echt te kokhalzen ) fluim uitspugen.

In mijn werk ( ziekenverzorgende ) kan ik alles hebben , behalve dat. Een man rochelde vrolijk de wasbak vol, en ik kotste de wc vol. Zo goor.

Die man was nog zo lief om te vragen ' gaat het wel , wijffie' .... --eh--- ja, nee, sorry, zo niet professioneel, maar sorry.. ik kan er niets aan doen. En hoppa, de rest van mijn ontbijt er ook uit.

Ik kan er niet aan wennen. Zou ook nooit op een longafdeling ofzo kunnen werken.
Dus.
Ik heb ook geen moeite met de rauwe werkelijkheid van het bestaan, maar word echt onpasselijk van onbeschaafd gedrag.
Als een vrouw twee dagen lang het zelfde slipje aan heeft,vind ik erg vies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven