Bar Too Much 151
maandag 18 juni 2007 om 14:54
Ola!
Winx, dan lach je je mss wel dood en dat wil ik niet op m'n geweten hebben.
Yet, Das mooi kut, sterkte meid.
En de rest tuuk ook.
Ga me hier steeds meer thuisvoelen, heb Bieb gister mooi ingemaakt met tafelvoetbal!
Tijdend de vrijblijvende avondwandeling nog geschommeld en gewipt, m'n vriendinnetje ging rondjes draaien om zo'n ijzeren hek en aangezien we allebei nogal temperamentvol zijn trok ik haar benen naar achteren tijdens het draaien. Lag ze ineens plat op haar bek!
Dacht dat ik haar vermoord had! Nah.........dan kunnen ze me in de isoleer douwen.
Gelukkig viel het wel mee....heb als tegenprestatie haar taak overgenomen.
Ze hebben hier een fietsenproject, ga een fiets kopen, dat mis ik heel errug. Sta ik op ontploffen pak ik de fiets en ga lekkah verdwalen in de bossen.
Er staat hier wel zo'n hometrainer maar das niks, blijf je stil staan.
Yas, we hebben er een echte negert bij uit Ghana, big, black en besmet
(Toch maar een bloedonderzoek doen, snap niet dat ze dat niet standaard doen bij opname)
Oh ja, nog iets heel zieligs gebeurd gister tijdens bezoek. Meisje wat ik uit A ken kreeg haar vriend op bezoek, is 62 (bleek ook nog een buurjongen te zijn geweest van m'n vader) en werd ineens niet goed, onderdruk, pijn op de borst.
Met de taxi naar het Leyenburg, moest ie blijven, zij zat met haar honden thuis. Tja, dan kunnen ze zeggen, je bent hier voor jezelf maar dat werkt niet in zo'n situatie.
Waren net al haar spullen gebracht, konden we alles weer inpakken. Wat had die meid veel bij zich!
Hoop dat ze terugkomt en dat er een uitzondering gemaakt wordt gemaakt met die lange wachtlijsten.
Oei, is dat schrikken, er zit er 1 naast me met Gilles de la Tourette
Deze week planning maken met m'n huis, beetje orde in de chaos scheppen, Hap z'n spullen in zakken pleuren en in de schuur zetten, weggeven of gooien vind ik ook weer zo bruut. Hij heeft al zo weinig
Toch nog een heel verhaal geworden, Winxie! Is maar de helft whore...
Winx, dan lach je je mss wel dood en dat wil ik niet op m'n geweten hebben.
Yet, Das mooi kut, sterkte meid.
En de rest tuuk ook.
Ga me hier steeds meer thuisvoelen, heb Bieb gister mooi ingemaakt met tafelvoetbal!
Tijdend de vrijblijvende avondwandeling nog geschommeld en gewipt, m'n vriendinnetje ging rondjes draaien om zo'n ijzeren hek en aangezien we allebei nogal temperamentvol zijn trok ik haar benen naar achteren tijdens het draaien. Lag ze ineens plat op haar bek!
Dacht dat ik haar vermoord had! Nah.........dan kunnen ze me in de isoleer douwen.
Gelukkig viel het wel mee....heb als tegenprestatie haar taak overgenomen.
Ze hebben hier een fietsenproject, ga een fiets kopen, dat mis ik heel errug. Sta ik op ontploffen pak ik de fiets en ga lekkah verdwalen in de bossen.
Er staat hier wel zo'n hometrainer maar das niks, blijf je stil staan.
Yas, we hebben er een echte negert bij uit Ghana, big, black en besmet

(Toch maar een bloedonderzoek doen, snap niet dat ze dat niet standaard doen bij opname)
Oh ja, nog iets heel zieligs gebeurd gister tijdens bezoek. Meisje wat ik uit A ken kreeg haar vriend op bezoek, is 62 (bleek ook nog een buurjongen te zijn geweest van m'n vader) en werd ineens niet goed, onderdruk, pijn op de borst.
Met de taxi naar het Leyenburg, moest ie blijven, zij zat met haar honden thuis. Tja, dan kunnen ze zeggen, je bent hier voor jezelf maar dat werkt niet in zo'n situatie.
Waren net al haar spullen gebracht, konden we alles weer inpakken. Wat had die meid veel bij zich!
Hoop dat ze terugkomt en dat er een uitzondering gemaakt wordt gemaakt met die lange wachtlijsten.
Oei, is dat schrikken, er zit er 1 naast me met Gilles de la Tourette

Deze week planning maken met m'n huis, beetje orde in de chaos scheppen, Hap z'n spullen in zakken pleuren en in de schuur zetten, weggeven of gooien vind ik ook weer zo bruut. Hij heeft al zo weinig

Toch nog een heel verhaal geworden, Winxie! Is maar de helft whore...
Je weet toch!

maandag 18 juni 2007 om 15:41
Ga een boek schrijven en de titel wordt, Het Motivatiecentrum.
Wordt vast een bestseller
Jammer dat ik hier niks kan uitprinten, zou iemand dat voor moi kunnen doen, alleen mijn stukjes. Schrijven duurt zo lang.
Wordt vervolgd.
Latex!
*; voor jullie allemaal.
Fuck, begint hier te stortregenen.
Wordt vast een bestseller

Jammer dat ik hier niks kan uitprinten, zou iemand dat voor moi kunnen doen, alleen mijn stukjes. Schrijven duurt zo lang.
Wordt vervolgd.
Latex!
*; voor jullie allemaal.
Fuck, begint hier te stortregenen.
Je weet toch!
maandag 18 juni 2007 om 16:46
maandag 18 juni 2007 om 17:00
maandag 18 juni 2007 om 17:12
quote:
Mik, da's idd. lullig! Ah joh, jiij weet wel beter, toch?
Idd, ik weet beter. Vind de reden ook bizar, omdat we het over stressbestendigheid hebben gehad tijdens het gesprek en ze me toen zei dat ze zich kon voorstellen dat deze baan rustiger is dan mijn oude werk. Waar er vaak 12 bewoners tegelijk wat van je wilden. Prioriteiten stellen dus.
Yet:
Mik, da's idd. lullig! Ah joh, jiij weet wel beter, toch?
Idd, ik weet beter. Vind de reden ook bizar, omdat we het over stressbestendigheid hebben gehad tijdens het gesprek en ze me toen zei dat ze zich kon voorstellen dat deze baan rustiger is dan mijn oude werk. Waar er vaak 12 bewoners tegelijk wat van je wilden. Prioriteiten stellen dus.
Yet:
maandag 18 juni 2007 om 22:02
Had ik een toegangskaartje in mijn zak gestopt van mijn witte broek, dacht nog toen ik 'm erin stopte, mag 'm wel niet vergeten anders was ik 'm mee (ken mijzelf een klein beetje). Gister de broek gewassen.............en jawel hoor en leuk blauw/groene vlek in mijn zak.
Maar goed, tis er weer uit na een hoop werk
Maar goed, tis er weer uit na een hoop werk