Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 november 2015 om 07:29
maandag 23 november 2015 om 07:32
quote:hatsetats schreef op 23 november 2015 @ 05:50:
Mogguh!
Thee
Zo lekker vroeg mn bedje uit. FF een bakkie, pannenkoekjes en omelet bakken. Sporten. Werken.hé hats, wat een romanticus, die Joe!
https://www.instagram.com/p/-YKhEdE_Tf/
Mogguh!
Thee
Zo lekker vroeg mn bedje uit. FF een bakkie, pannenkoekjes en omelet bakken. Sporten. Werken.hé hats, wat een romanticus, die Joe!
https://www.instagram.com/p/-YKhEdE_Tf/
maandag 23 november 2015 om 07:34
morning! sterkte met het ijskrabben, is altijd weer even wennen.
ben wel blij dat ik dat niet meer heb, ik werk nu vanuit huis.
@winterbanden; mijn man heeft ze er wel eens bij mijn auto onder gedaan toen er al sneeuw lag
was toen eigenlijk laksheid. kan me voorstellen dat het er nu gewoon nog niet van gekomen is, het was vorige week nog 15 graden.
mijn winterbanden zitten er ook nog niet onder hoor, maar zoals ik al zei, het is nu minder belangrijk omdat ik geen woon/werkafstanden meer rij.
ben wel blij dat ik dat niet meer heb, ik werk nu vanuit huis.
@winterbanden; mijn man heeft ze er wel eens bij mijn auto onder gedaan toen er al sneeuw lag
was toen eigenlijk laksheid. kan me voorstellen dat het er nu gewoon nog niet van gekomen is, het was vorige week nog 15 graden.
mijn winterbanden zitten er ook nog niet onder hoor, maar zoals ik al zei, het is nu minder belangrijk omdat ik geen woon/werkafstanden meer rij.
maandag 23 november 2015 om 07:50
Het is bijna overal in Nederland glad, uitgezonderd Zeeland. Man staat al bijna een uur stil op de rondweg in Zwolle, alle rijstroken dicht door een ongeval. Gelukkig is dit project eindig, dagelijks een uur in de file staan is eerder regel dan uitzondering en dat zijn we niet gewend hier in 't noord'n. Je zult het maar jaar in, jaar uit moeten doen.
maandag 23 november 2015 om 07:57
quote:zuipschuit schreef op 23 november 2015 @ 07:28:
[...]
Hmmm, ben jij daar zelf handig in dan?? Mijn winterbanden moeten er ook nog op maar geen idee wat dat weer gaat kosten.Nou als het alleen even de banden wisselen is, dan kan ik het zelf wel. If je nou 1 of 4 banden moet wisselen. Zelfde toch. Maar heb deze auto pas een paar maanden en de banden liggen daar klaar.. Dus sneller als zij het doen.
[...]
Hmmm, ben jij daar zelf handig in dan?? Mijn winterbanden moeten er ook nog op maar geen idee wat dat weer gaat kosten.Nou als het alleen even de banden wisselen is, dan kan ik het zelf wel. If je nou 1 of 4 banden moet wisselen. Zelfde toch. Maar heb deze auto pas een paar maanden en de banden liggen daar klaar.. Dus sneller als zij het doen.
maandag 23 november 2015 om 08:09
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 07:58:
[...]
He lullig. Dan moet je net voor dat het verdwenen is naar je afspraak toeIk hoef gelukkig niet zo ver en ik ga met de bus. Mijn afspraak moet verder en komt met de auto, dus ik hoop dat ze voorzichtig doet.
[...]
He lullig. Dan moet je net voor dat het verdwenen is naar je afspraak toeIk hoef gelukkig niet zo ver en ik ga met de bus. Mijn afspraak moet verder en komt met de auto, dus ik hoop dat ze voorzichtig doet.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 23 november 2015 om 08:19
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 07:12:
Moggeh Hats (en de rest die zo komt)
Nu al pannekoeken? Koffie komt er hier in, meer voorlopig niet..
Ja lekker hoor. Twee voor ontbijt, de rest voor snack. Gerstemeel (want de gunstigste voedingswaarde voor mijn huidige eetpatroon) 1 dooier, 4 eiwitten, magere melk. Beetje zout. Lekker met rauwkost en paardenrookvlees.
Waarom geen koffie meer voor jou?
Moggeh Hats (en de rest die zo komt)
Nu al pannekoeken? Koffie komt er hier in, meer voorlopig niet..
Ja lekker hoor. Twee voor ontbijt, de rest voor snack. Gerstemeel (want de gunstigste voedingswaarde voor mijn huidige eetpatroon) 1 dooier, 4 eiwitten, magere melk. Beetje zout. Lekker met rauwkost en paardenrookvlees.
Waarom geen koffie meer voor jou?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 23 november 2015 om 08:26
Verbazingwekkend hoe iedereen hier op de fiets of scooter stapt. Terwijl een aantal mensen hun auto staat te krabben, komen er pubers uit de poort gelopen die eerst even voelen of de weg glad is. Daarna komt er een moeder met twee zelf fietsende kleuters en die fietsen gewoon de poort uit, de buurman op zijn scooter rijdt zelfs best hard de bocht door. Terwijl hier juist de uitrit bij de poort altijd de plek is waar met gladdigheid de meeste fietsers onderuit gaan. Kan ik weten, wat mijn ontbijttafel staat voor het raam en heb daar prima zicht op.
Het is dus niet glad, dus iedereen blijft rechtop, ik snap alleen niet dat bijna niemand dat effe test.
Het is dus niet glad, dus iedereen blijft rechtop, ik snap alleen niet dat bijna niemand dat effe test.
maandag 23 november 2015 om 08:27
quote:fietsie schreef op 23 november 2015 @ 08:26:
Verbazingwekkend hoe iedereen hier op de fiets of scooter stapt. Terwijl een aantal mensen hun auto staat te krabben, komen er pubers uit de poort gelopen die eerst even voelen of de weg glad is. Daarna komt er een moeder met twee zelf fietsende kleuters en die fietsen gewoon de poort uit, de buurman op zijn scooter rijdt zelfs best hard de bocht door. Terwijl hier juist de uitrit bij de poort altijd de plek is waar met gladdigheid de meeste fietsers onderuit gaan. Kan ik weten, wat mijn ontbijttafel staat voor het raam en heb daar prima zicht op.
Het is dus niet glad, dus iedereen blijft rechtop, ik snap alleen niet dat bijna niemand dat effe test.Het zijn aanhangers van de theorie der proefondervindelijk ontdekken.
Het is dus niet glad, dus iedereen blijft rechtop, ik snap alleen niet dat bijna niemand dat effe test.Het zijn aanhangers van de theorie der proefondervindelijk ontdekken.