Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ga je die winterbanden er NU opleggen??
quote:zuipschuit schreef op 23 november 2015 @ 07:22:

Ga je die winterbanden er NU opleggen??

Vanmiddag lol. Niet as we spiek nee..

Was nog te warm laatste weken he .
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 07:20:

[...]

Wonen niet. Maar moet zo wel die kant op.. Straks toch maar de winterbanden er opHeb je dat niet gedaan dan? Ik zou oppassen het is echt glad.
quote:SuzanneSuus schreef op 22 november 2015 @ 21:46:

[afbeelding]
quote:EmmaSwan86 schreef op 23 november 2015 @ 07:25:

[...]

Heb je dat niet gedaan dan? Ik zou oppassen het is echt glad.Komt goed. Was nog geen winterbanden temperatuur he. Boven de 10 graden slijten ze harden. En aangezien het dagen zelfs 15+ was.
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 07:24:

[...]

Vanmiddag lol. Niet as we spiek nee..

Was nog te warm laatste weken he .Hmmm, ben jij daar zelf handig in dan?? Mijn winterbanden moeten er ook nog op maar geen idee wat dat weer gaat kosten.
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 07:27:

[...]

Komt goed. Was nog geen winterbanden temperatuur he. Boven de 10 graden slijten ze harden. En aangezien het dagen zelfs 15+ was.Klopt ik moest vriend afzetten schiphol allereerst kon ik gaan krabben vanmiddag maar even spray halen.
quote:hatsetats schreef op 23 november 2015 @ 05:50:

Mogguh!

Thee

Zo lekker vroeg mn bedje uit. FF een bakkie, pannenkoekjes en omelet bakken. Sporten. Werken.hé hats, wat een romanticus, die Joe!

https://www.instagram.com/p/-YKhEdE_Tf/
morning! sterkte met het ijskrabben, is altijd weer even wennen.

ben wel blij dat ik dat niet meer heb, ik werk nu vanuit huis.

@winterbanden; mijn man heeft ze er wel eens bij mijn auto onder gedaan toen er al sneeuw lag

was toen eigenlijk laksheid. kan me voorstellen dat het er nu gewoon nog niet van gekomen is, het was vorige week nog 15 graden.

mijn winterbanden zitten er ook nog niet onder hoor, maar zoals ik al zei, het is nu minder belangrijk omdat ik geen woon/werkafstanden meer rij.
Goedemorgen.

Rond 10 uur is de gladheid wrsch weer verdwenen. En laat ik nou net om 10 uur een afspraak hebben.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Het is bijna overal in Nederland glad, uitgezonderd Zeeland. Man staat al bijna een uur stil op de rondweg in Zwolle, alle rijstroken dicht door een ongeval. Gelukkig is dit project eindig, dagelijks een uur in de file staan is eerder regel dan uitzondering en dat zijn we niet gewend hier in 't noord'n. Je zult het maar jaar in, jaar uit moeten doen.
quote:zuipschuit schreef op 23 november 2015 @ 07:28:

[...]

Hmmm, ben jij daar zelf handig in dan?? Mijn winterbanden moeten er ook nog op maar geen idee wat dat weer gaat kosten.Nou als het alleen even de banden wisselen is, dan kan ik het zelf wel. If je nou 1 of 4 banden moet wisselen. Zelfde toch. Maar heb deze auto pas een paar maanden en de banden liggen daar klaar.. Dus sneller als zij het doen.
quote:Solomio schreef op 23 november 2015 @ 07:42:

Goedemorgen.

Rond 10 uur is de gladheid wrsch weer verdwenen. En laat ik nou net om 10 uur een afspraak hebben.He lullig. Dan moet je net voor dat het verdwenen is naar je afspraak toe
Mijne liggen in de schuur, en heb de Audi sinds juni.

Geen zin om ze achterin te gooien en weer naar de garage te moeten.

Die klote multiriem kostte me 320 euro
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 07:58:

[...]

He lullig. Dan moet je net voor dat het verdwenen is naar je afspraak toeIk hoef gelukkig niet zo ver en ik ga met de bus. Mijn afspraak moet verder en komt met de auto, dus ik hoop dat ze voorzichtig doet.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb nog nooit winterbanden onder mn auto gedaan
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 07:12:

Moggeh Hats (en de rest die zo komt)

Nu al pannekoeken? Koffie komt er hier in, meer voorlopig niet..

Ja lekker hoor. Twee voor ontbijt, de rest voor snack. Gerstemeel (want de gunstigste voedingswaarde voor mijn huidige eetpatroon) 1 dooier, 4 eiwitten, magere melk. Beetje zout. Lekker met rauwkost en paardenrookvlees.

Waarom geen koffie meer voor jou?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 20:37:

[...]

Ah.. Muy bien

Hablo un poquito español tambien ...Me alegro que sabes un poquito. Es mejor que nada.
quote:Nicotientje schreef op 22 november 2015 @ 20:45:

Hey jullie kennen Elle langer als vandaag, is dit een kleine meltdown in t spullen topic? Of bussiness as usual?I ellen!
quote:ana_isabel schreef op 23 november 2015 @ 08:22:

[...]

Me alegro que sabes un poquito. Es mejor que nada. En un momento dado hablo español perfecto..
Verbazingwekkend hoe iedereen hier op de fiets of scooter stapt. Terwijl een aantal mensen hun auto staat te krabben, komen er pubers uit de poort gelopen die eerst even voelen of de weg glad is. Daarna komt er een moeder met twee zelf fietsende kleuters en die fietsen gewoon de poort uit, de buurman op zijn scooter rijdt zelfs best hard de bocht door. Terwijl hier juist de uitrit bij de poort altijd de plek is waar met gladdigheid de meeste fietsers onderuit gaan. Kan ik weten, wat mijn ontbijttafel staat voor het raam en heb daar prima zicht op.

Het is dus niet glad, dus iedereen blijft rechtop, ik snap alleen niet dat bijna niemand dat effe test.
Wel krabben, maar glad heb ik niks van gemerkt. En ik heb toch een rotonde of tig om te testen tussen het oude en het nieuwe huis. Waar ik nu zit te wachten op de stoffeermannen. Ik denk tenminste dat er mannen komen, ik heb nog nooit een stoffeervrouw ontmoet
quote:ana_isabel schreef op 23 november 2015 @ 08:24:

[...]

I ellen!Ik totaal niet
quote:fietsie schreef op 23 november 2015 @ 08:26:

Verbazingwekkend hoe iedereen hier op de fiets of scooter stapt. Terwijl een aantal mensen hun auto staat te krabben, komen er pubers uit de poort gelopen die eerst even voelen of de weg glad is. Daarna komt er een moeder met twee zelf fietsende kleuters en die fietsen gewoon de poort uit, de buurman op zijn scooter rijdt zelfs best hard de bocht door. Terwijl hier juist de uitrit bij de poort altijd de plek is waar met gladdigheid de meeste fietsers onderuit gaan. Kan ik weten, wat mijn ontbijttafel staat voor het raam en heb daar prima zicht op.

Het is dus niet glad, dus iedereen blijft rechtop, ik snap alleen niet dat bijna niemand dat effe test.Het zijn aanhangers van de theorie der proefondervindelijk ontdekken.
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 08:26:

[...]

En un momento dado hablo español perfecto..

lo escribes verdadero perfectamente.

Donde lo aprendistes?

(Is dit overigens banwaardig, Spaans praten?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven